Урок фізичної культури дпя учнів з інтелектуальними порушеннями

Про матеріал
Урок з теми "Рухова діяльність". Діти з інтелектуальними порушеннями мають дуже низьку концентрацію уваги, тому потребують частої зміни діяльності, тому вправи виконуємо 1-2 рази
Перегляд файлу

 

Тема: Рухова діяльність

Завдання:  1. Вдосконалити техніку ходіння в обхід.

2. Розвивати  орієнтацію у просторі, рівновагу, рухову активність, координацію рухів.    

3. Коригувати правильну поставу, просторову орієнтацію. 

4. Виховувати організованість, дисциплінованість, свідоме ставлення до занять фізичною культурою, почуття колективізму, культуру поведінки на уроці.

Інвентар: м’ячі, гімнастична лава, гімнастичні палиці, фішки, гумові кільця

Місце проведення: спортивна зала.

 

 

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І

Підготовча частина

12хв

 

 

Контроль підготовки учнів до уроку.

 

-  Організований перехід до місця заняття.

- Сядьте, дітки, все рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: «Добрий день!»

Хай гарним буде цілий день!

 

- Розміщення дітей в шеренгу

 

-  Привітання. Психологічне налаштування на урок.

 

- Інструктаж з техніки безпеки

 

- Постановка завдань уроку.

Сьогодні на уроці ми будемо ходити, бігати, виконувати вправи звіряток. Також закріпимо вміння ходьби по гімнастичній лаві, по купинам і будемо 

Також закріпимо вміння ходьби по гімнастичній лаві, по купинам і будемо  долати смугу перешкод, яка вам дуже подобається.

Загально розвивальні вправи

      

 

2хв 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В колоні по два

 

В шерензі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Гра «Чарівний свисток»

Мета гри: пошикувати дітей в шеренгу. в коло в ігровій формі.

 

2. Різновиди ходьби

-Світить сонечко, ми йдемо вільно і радісно.

- На носках

- На п’ятках

 

3. Різновиди бігу (імітація рухів):

- метелика

- літака

- потяга, з супроводженням звука потяга «Чух-чух!»

 

4. Вправи на відновлення дихання.

В. п – стоячи

Носом вдих, а видих ротом,

Дихай глибше цілим гуртом.

Крок на місці, не барись,

І до сонця посміхнись.

 

5. Вправа від деревця

Вітер дує у лице,     (махи руками у напрямок обличчя)

Захиталось деревце.  (Руки вгору, імітація дерева, що хитається)                                             Хоч я дерево маленьке,  (нахил тулуба вперед, руки вниз)
Хочу вирости швиденько.  (вирівнятися)
Потягнуся до гори –
Раз, два, три і раз, два, три. (Стати на носки, руки вгору)

6. Вправа від пташки
Як злетіти дуже схочу,
Швидко крильцями тріпочу.             
Раз, два, три, чотири, п’ять –
Я навчу тебе літать.  (Руки в сторони, імітація маху крил)

7 Вправа «Каруселі»                           Обертаються поволі 

Каруселі в дивнім колі. (Колові рухи прямими руками вперед)                                                          А тоді як розійшлися,                                   Швидко-швидко понеслися. (Колові рухи прямими руками назад)                                      Тихо, тихо, не спішіть,                                 Каруселі зупиніть.

8 Вправа від Буратіно                                Буратіно потягнувся  (стати на носочки, підняти руки вгору),
Раз нагнувся, два нагнувся  (нагнутися, руки перед собою).
Руки в сторони розвів,                 
Ключик, видно, загубив           
(розвести руки в сторони).

9. Вправа від ведмедика
Потягнувся для забави –  (руки зігнуті в ліктях перед грудьми)
Підіймаю лапу праву.
А за нею слідом ліву –
(Почергове піднімання правої та лівої ноги)


10.Вправа від білочки

Раз, два! Пострибали!   (руки на поясі, стрибки на двох ногах)
Три, чотири! Назад стали      (зупинилися)
Лапки вліво, лапки вправо    (ліва нога вліво- назад, права нога вправо – назад)
Лапки вгору підняли             (руки підняли вгору)
Всі тихесенько присіли        (руки перед собою- присіли),
Потім знову підвелись         (повернулися у вихідне положення)
 

11 Вправи на відновлення дихання

 

2-3 р.

 

 

2хв

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

30 с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-2р

 

 

 

 

 

 

 

 

1-2р

 

 

 

 

 

 

1-2р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-2р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-2р

 

 

 

 

 

 

 

 

1-2р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с

 

Один свисток – діти шикуються в шеренгу, два свистки - бігають, стрибають.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

 

В колоні по одному. Дистанція 1м

Спину тримати рівно

 

 

 Вдих плавно та безшумно. Видих виконувати активно і до кінця

 

 

 

 

 

Плечі розвести в сторони, живіт втягнути, спина пряма.

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за поставою.

Плавні рухи руками

 

 

 

 

Спина пряма, руками описувати велике коло.

 

 

 

 

 

 

 

Спина пряма, підборіддя підняте вгору.

Руки в ліктях не згинати.

 

 

 

 

 

Слідкувати за поставою.

Діти   виконують вправу   за допомогою вчителя.

 

 

 

 

М’яко приземлятися на носки, спину тримати рівно.

Ногу ставити на носок.

 

 

 

 

 

 

 

Руки вгору – вдих носом, руки вниз – видих ротом

ІІ

Основна частина

20 хв

 

 

 

1. Ходіння и обхід

Приставним кроком правим та лівим боком.

 

2. Стрибки по купинах (гумові кільця)

 

3. Ходьба по гімнастичній лаві:

- звичайним кроком;

- правим боком;

- лівим боком;

- з переступанням предметів;

- з м’ячем в руках.

 

4. Смуга перешкод

    1. «Драбина». Ходьба по гімнастичним палицям.

2. Лазіння  по гімнастичній стінці.

3. Переступання через фішки

4. Пролізання крізь кільце.

5. Ходьба змійкою.

 

 

 

 

 

3хв

 

 

3 хв

 

7хв

 

 

 

 

 

 

7 хв

 

 

 

 

Спина пряма, руки в сторони

 

Слідкувати за поставою

Слідкувати за поставою

Руки в сторони

 

 

 

 

Вправу виконувати повільно

Спину тримати рівно

За допомогою вчителя.

 

ІІІ

Заключна частина

3хв

 

 

 

1. Релаксація «Повітряні кульки»

Мета. Зняти напругу, заспокоїти дітей.

Діти лежать на килимку.

Уявіть собі, що всі ви - повітряні кульки, дуже гарні і веселі. Вас надувають і ви стаєте все легше і легше. Все ваше тіло стає легким, невагомим. І ручки легенькі, і ніжки стали легенькі, легенькі. Повітряні кульки піднімаються все вище і вище. Дує теплий ласкавий вітерець, він ніжно обдуває кожну кульку (пауза - погладжування дітей). Обдуває кульку, пестить кульку. Вам легко, спокійно. Ви летите туди, куди дме ласкавий вітерець. Але ось прийшла пора повертатися додому. Ви знову в цій кімнаті. Потягніться і на рахунок «три» відкрийте очі. Посміхніться своїй кульці.. (Вчитель дарує дітям повітряні кульки)

 

Повільно встаємо і шикуємось.

2. Шикування.

 

3. Підведення підсумків.

- Діти, вам сподобалось займатися на уроці?

- Вам  було цікаво?

- Що вам більш за всього сподобалось?

- Який у вас настрій?

4. Організований вихід зі спортивного залу.

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв

 

 

 

 

1хв

 

Лежачи на гімнастичних килимках у зручному положенні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В шеренгу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Картинки по запросу вправи з масажними мячиками

 

1. М’ячик знаходиться між долонями дитини, пальці притиснуті один до одного. Виконувати масажні рухи, катаючи м’ячик вперед-назад.

2. М’ячик знаходиться між долонями дитини, пальці притиснуті один до одного. Виконувати колові рухи, катаючи м’ячик по долоням.

3. Тримати м’ячик подушечками пальців. Виконувати обертальні рухи вперед (наче закручувати кришку).

4. Тримати м’ячик подушечками пальців. З зусиллям натискати на м’ячик.

5. Тримати м’ячик подушечками пальців. Виконувати обертальні рухи назад (наче відкручувати кришку).

6. Підкидання м’ячика двома руками вгору та ловіння його.

7. Затиснути м’ячик між долонями, пальці зчеплені в "замок", лікті спрямовані в сторони. Натискати долонями на мячик.

8. Перекладання м’ячика з однієї долоні в іншу.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
29 грудня 2020
Переглядів
598
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку