№пп |
З м і с т |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||
ОМГ |
ПМГ |
СМГ |
|||
І.
ІІ.
ІІІ. |
Підготовча частина. 1.Організовуючі вправи (шикування, повідомлення завдань уроку). 2. Перевірка пульсу
3.Правила поведінки і безпеки під час виконання фізичних вправ у спортивному залі та вдома. 4.Стройові вправи. а)повороти на місці, 5.Розминка:Комплекс вправ в русі, комплекс вправ на місці 6.Перевірка пульсу Основна частина. 1.Акробатичні елементи. а)перевороти боком в групуванні; б)перекати вперед, назад, в)вправи для м’язів живота, спини, г)”стійка на лопатках “берізка”, д)перекиди вперед, назад.
2.Комплекс вправ на перекладині (хл.), вправи на рівновагу (дівч.)
3)Стрибок через гімнастичного козла
Заключна частина. 1.Вправи на відновлення дихання 2.Вимірювання пульсу .Організовуючі вправи. 2.Вправи на увагу. 3.Підведення підсумку уроку. 4.Домашнє завдання: розгинання рук в упорі лежачи хлопцям – 15 разів дівчатам - 10 разів |
12хв.
29 хв.
10 хв..
10 хв.
9 хв.
5 хв. 3 хв. 1 хв. 1 хв. 1 хв.
|
|
|
Перевірити наявність та охайність спортивної форми. Звернути увагу на правильність перевірки пульсу Правила БЖ
Звернути увагу на дотримання інтервалу і дистанції
Стежити за правильним групуванням
Тулуб тримати рівно, хват зверху
Стежити за правильним настрибуванням на місток
Правильність виконання вправ. Правильність перевірки пульсу
|
План конспект уроку
ТЕМА: Гімнастика .5 клас
Завдання уроку :
1.Нагадування учням правил поведінки і безпеки під час виконання вправ в залі та вдома.
2.Повторити акробатичні вправи (елементи) та вправи з рівноваги, вправи на перекладині, стрибки через гімнастичного козла.
3.Сприяти розвитку фізичних якостей : сили, гнучкості.
4.Виховувати взаємоповагу, культуру спілкування.
Місце проведення : спортивний зал.
Інвентар : гімнастичні мати, перекладина, гімнастичні лави, скакалки, перекладина, гімнастичний козел.