Урок фізкультури
1 клас
Тема. Правила т/б. Бесіда «Як правильно бігати, стрибати». Вправи на опанування навичок пересувань. Рухлива гра «Шпигуни»
Завдання:
Місце проведення: |
Спортивна зала. |
|||
Дата проведення: |
04.12.2019 рік |
|||
Інвентар: |
Кубики |
|||
Хід уроку. |
||||
Підготовча частина /17хв/ |
||||
Організований перехід до місця заняття |
1 хв |
У колоні по одному |
||
Шикування в шеренгу 1. Шикування 2. Привітання 3. Мотивація навчальної діяльності
|
2 хв |
Сконцентрувати увагу на техніці виконання та на поставі учнів. Стежити за інтервалом і напрямком руху.
|
||
Постановка завдань уроку. |
2 хв |
- Сьогодні на уроці ми перевіримо, які ви спритні, сильні й умілі, виконаємо загальнопідготовчі вправи, удосконалимо виконання човникового бігу4*9, проведемо рухливу гру «Шпигуни». Біг - один з кращих різновидів тренувань для більшості людей: він допомагає підтримувати хорошу фізичну форму, при необхідності - зменшити вагу, покращує загальне самопочуття. Бігати можна практично будь-якій людині і в будь-якому віці, хоча при наявності проблем зі здоров'ям слід консультуватися з лікарем, як правильно бігати, щоб тренування не принесли шкоди.
|
||
Повторення правил поведінки та безпеки на заняттях зі спортивних ігор. |
2 хв |
Вчитель: - Які правила безпеки треба знати і дотримуватися під час занять на уроках фізкультури? (Відповіді дітей)
Під час проведення занять: • не виконувати вправ на приладах без дозволу вчителя або його помічника, а також без страховки; • враховувати інструкції щодо приземлення під час виконання стрибків через прилади; • не стояти близько до учня, який виконує вправу на приладі; • не виконувати вправи з вологими долонями; • під час виконання вправ поточним методом слідкувати за оптимальністю інтервалів між учнями (з метою запобігання зіткнень). • у разі появи в учня больових відчуттів у суглобах рук, почервоніння або потертості шкіри на долонях і поганого самопочуття припинити заняття і сповістити про це викладача; Бути уважним і обережним при виконанні фізичних вправ разом з товаришами.
|
||
Організуючі та загально-підготовчі вправи.
Приставним кроком, Змійкою, Спиною вперед.
|
4 хв |
Вчитель: - Клас, ліворуч! Клас, праворуч! і т.д. Клас, в обхід по залу з лівої ноги кроком руш. Фронтальний метод організації діяльності учнів. Виконання команд вчителя.
Стежити за чітким виконанням вправ за командою вчителя. |
||
Шикування в колону Виконання ЗРВ без предметів Розвідники на сторожі В.п. руки на поясі, нахили головою вперед, назад, вправо, вліво. Розвідники б’ються на шпагах В.п. руки вперед, схрещування рук, «ножиці». Розвідники розминають руки В.п. кисті до плечей. Колові рухи вперед, назад. Розвідники збирають скарби В.п. ноги на ширині плечей, нахили туловища вперед, назад, вліво, вправо. Розвідники стрибають В.п. ноги разом, потрійні стрибки на місці. Розвідники відпочивають В.п. ноги разом, руки опущені по швам. Відновлення дихання.
|
6хв |
Виконання команд вчителя. |
||
ОСНОВНА ЧАСТИНА /20 ХВ/ |
||||
|
8 хв |
Опис проведення. За командою "На старт!" учасник займає положення високого старту за стартовою лінією. За командою "Руш!" він пробігає 9 метрів до другої лінії, бере один з двох дерев'яних кубиків, що лежать у колі, повертається бігом назад і кладе його в стартове коло. Потім біжить за другим кубиком і, взявши його, повертається назад та кладе в стартове коло. |
||
|
8 хв |
Страхування. Перелізання з одного просвіту гімнастичної стінки на інший. На підлогу покласти мати.
|
||
|
4 хв |
Учитель придумує пароль з 6-8 букв. Кожен склад заздалегідь захований на ігровому просторі. Шпигуни шукають склади і читають утворений пароль. Той, хто першим прочитає пароль має право придумувати інший пароль. |
||
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА (3 ХВ). |
||||
Вправи на відновлення дихання. |
|
По команді вчителя . |
||
Організований перехід до класу |
|
В колоні по одному.
Вчитель:
Відпочили і пограли А тепер тихенько в клас, Щоб усі вас шанували, Щоб усі любили вас. |
||