План-конспект уроку з фізичної культури з елементами футболу
Розробила: вчитель фізичної культури
Часовоярської ЗОШ №15
Бахмутської районної ради
Донецької області
Янковська Ольга Валеріївна
|
Модуль Футбол (5 клас)
Тема уроку Удосконалення техніки удару по нерухомому м’ячу та м'ячу, що
котиться, внутрішньою стороною стопи; зупинки м’яча
підошвою та внутрішньою стороною стопи.
Завдання на урок:
Інвентар: футбольні м’ячі, ворота, обручі, секундомір.
Місце проведення спортивна зала.
№ пор. |
Зміст уроку |
Дозу- вання |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина (12 хв) |
|||
1. |
Шикування класу в шеренгу, привітання, оголошення завдань уроку |
2 хв |
|
2. |
Повторення правил бж на уроках з футболу. |
1 хв |
|
3. |
Підрахунок ЧСС |
10с |
Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС. |
4. |
Стройові прийоми на місці |
30 с |
Звернути увагу на чітке й одночасне виконання стройових вправ |
5. |
Вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби: - звичайна - на носках; - на п’ятках; - на зовнішній стороні стопи; - на внутрішній стороні стопи; - у напівприсіді; - у присіді |
2 хв |
Слідкувати за правильною поставою. Клас працює потоковим методом в колону по одному. Вправи виконуються по периметру спортзали |
6. |
Біг та його різновиди: - звичайний; - приставними кроками правим та лівим боком; - спиною вперед |
2 хв |
Дотримуватись правил ТБ. Вправи виконуються по периметру спортзали |
7. |
Стрибки: - на правій нозі; - на лівій нозі; - на двох ногах |
1 хв |
Вправи виконуються по діагоналі спортзали
|
8. |
Загальнорозвивальні вправи на місці. |
5-7хв
|
Дотримання дистанції. Слідкувати за правильною поставою. Клас працює потоковим методом в колону по одному. Вправи виконуються по периметру спортзали
|
9. |
Підрахунок ЧСС |
10с. |
Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС. |
ІІ. Основна частина (30 хв) |
|||
1.
2. |
Укидання м’яча з різних вихідних положень:
|
5-6 хв
4хв |
Указати на можливі помилки при виконанні вкидання м’яча. Робота в парах. |
3. |
Ведення м’яча по колу з обведенням фішок |
2хв |
По черзі. |
4. |
Вимірювання ЧСС. |
10с |
Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС. |
5. |
Гра «Машинки» ( учні водять кожен м’яч по залу так, щоб не пересікатися з іншими учнями) |
4хв |
Робота самостійна. |
6. |
Передача м’яча внутрішньою стороною стопи правою і лівою ногою в русі. |
4хв |
Робота в парах. Використання поточного методу. |
7. |
Удар по нерухомому та рухомому м’ячу на точність внутрішньою стороною ступні у ворота. |
4хв |
|
8. |
Гра «Вибий м’яч із кола» (в центрі кола направляючий який повинен вибити м’яча, інші учні захисники які не дають м’ячу вийти за межі кола» |
4хв
|
Удосконалювати техніку удару по нерухомому м’ячу, та м’ячу, що котиться, внутрішньою стороною стопи; зупинку м’яча підошвою та внутрішньою стороною стопи. |
ІІІ. Заключна частина (3 хв) |
|||
2. |
Шикування в одну шеренгу |
10 с |
|
3. |
Контроль ЧСС |
10 с |
Визначити ступінь відновлення
|
4. |
Підведення підсумків уроку |
|
Відзначити кращих. |
5. |
Домашнє завдання |
1хв10 с |
|
6. |
Організований вихід із спортивної зали |
|
В колоні по одному |