Урок фізичної культури "Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Різновиди ходьби і бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Елементи акробатики"

Про матеріал
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.
Перегляд файлу

Фізична культура, 1 клас

Тема: Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Різновиди ходьби і бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Елементи акробатики. Рухлива гра "М'яч".

Завдання уроку:

1)формувати навички і вміння швидко і чітко виконувати  стройові вправи;

2)закріпити вміння виконувати стройові вправи та команди;

3)розвивати правильну поставу;

4)сприяти вихованню морально-вольових якостей: витривалості, поваги, взаємодії, почуття колективізму.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: спортивні мати, скакалка.

Зміст навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

                                                   Підготовча частина – 10 хв.

1.

Шикування,привітання.

– Рівняйсь! Струнко!

 

1'

В одну шеренгу.

 

2.

ІБЖ Повідомлення завдань уроку. Стройові вправи, команди «Праворуч», «Ліворуч», «Стрибком кругом», і т.д.

1 '

Звернути увагу на спортивний одяг і взуття. Всі команди виконуються при вживанні слова «клас»

3.

ЗРВ в русі

  •          Ходьба на носках, руки за голову.

- « Кроком руш !»

3'

В колоні по одному; зберігати дистанцію

4.

Ходьба на п’ятах, руки за спину

1'

Вправа на розвиток м’язів ніг

5.

Ходьба упівприсяді,напівприсяді, руки на колінах («гусячий крок»)

1'

Спину тримати прямо

6.

Біг (руки в сторони) – «літачки»

1'

 

7.

Ходьба: 1. Руки вгору – вдих

               2. Руки вниз – видих

            

 

30''

Відновлення роботи серця

8.

ЗРВ в колі

  Комплекс вправ ранкової гімнастики

 

https://www.youtube.com/watch?v=R5CeN44bucA&t=12s

 

5-6'

 

 

Перешикування в русі з колони по одному в коло за направляючим. Звертати увагу на помилки і виправляти їх

 

                                                     Основна частина – 15 хв.

9.

1. Стрибки зі скакалкою

В.п. – О.С.

1. стрибки вперед на двох ногах.

2. стрибки назад на двох ногах.

1,5'-2'

 

10р.

10р.

 

Слідкувати за правильністю виконання завдання. Вправа на розвиток м’язів ніг

10.

2. Вправи для розвитку гнучкості

Вправа №1

 

https://www.youtube.com/watch?v=S6DPiUVkn30&t=6s

 

5'

 

 

 

 

 

 

Ноги в колінах не згинати, двома руками торкатись до стіп.

 

11.

3. Елементи акробатики

1. Перекати з групування лежачи на
спині уперед і назад.

З положення лежачи на спині підтягнути ноги до грудей, взятись руками за гомілки і підтягнути коліна до плечей, а плечі до колін, коліна нарізно, голова між колінами, нахилена.

2. Перекати з групування сидячи уперед
і назад.

3. Перекати з положення упору присівши
уперед і назад.

4. Перекати в різні боки (ліворуч і
праворуч) з упору стоячи на
колінах.

 

 

 

12'-14'

Слідкувати за правильністю виконання завдання. За поставою учнів під час виконання вправи.

12.

Рухлива гра  «Влови м'яч» (принцип гарячої картоплі)

Умови гри: Діти стоять у колі, і швидко кидають м'яч один одному так, щоб він не впав додолу.

 

5'

Гра спрямована на розвиток уважності, моторики рухів.

Слідкувати за правильністю виконання завдання

                                                  Заключна частина – 5 хв

22.

Шикування

« В одну шеренгу шикуйсь!»

1 хв.

Фронтальний метод організації

23.

Вправа на увагу

Гра «Клас»

Коли я буду  давати команди і при цьому казати клас , тоді ви  команду виконуєте , а якщо не буду казати клас, тоді не виконуйте . Хто виконав не вірно виходить до мене.

3 хв.

Дається допоміжна команда. Звертається увага на поставу дітей.

Вчитель дає елементарні  завдання підняти руку праву, підняти ліву руку, тощо.

24.

Підведення підсумків уроку і оцінювання результатів.

- шикування в одну шеренгу

  •          підсумок уроку

« Рівняйсь! , струнко!»

  •          «До побачення!»

Організований вихід із спортивної зали.

    1 хв.

 Словесна оцінка дій учнів (вказати на помилки).

 

 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
25
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку