Урок фізичної культури у початкових класах на тему "Школа м'яча"

Про матеріал
План-конспект уроку фізичної культури у початкових класах на тему "Школа м'яча". Задачі уроку: • Забезпечити розширення уявлення учнів про вплив фізичних вправ на особистість та її потенційні здібності. • Продовжувати розширення рухового досвіду учнів, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності.
Перегляд файлу

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

ПЛАН-КОНСПЕКТ  УРОКУ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРЕНІНГУ

    Тема:  Школа м’яча.

    Задачі уроку:

− Забезпечити розширення уявлення учнів про вплив фізичних вправ на особистість та її потенційні здібності.

−        Продовжувати              розширення                  рухового             досвіду       учнів, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності.

    Інвентар і обладнання:

−       різні м'ячі;

−       картки із завданнями інтерактивного змісту.

    Місце проведення уроку: спортивний зал школи.

    Час проведення: 40 хвилин.

 

Частини уроку

Назва структурного

компоненту уроку

Тривалість

Організаційно-методичні вказівки

І. Вступна частина

1.Організаційний момент. Вимірювання пульсу.

2. Дихальна вправа “Вушка”

2хв 12р.

Вибір здобувачем освіти зручногомісця.

Діти вимірюють пульс самотійно.

Вчитель перевіряє і корегує навантаження під час уроку.

Початкове положення: стоячи, ноги на ширині плечей. Робимо невеликий нахил голови вправо одночасно з видихом через ніс. Повторюємо те ж саме в ліву сторону. При виконанні вправи потрібно дивитися вперед, похитуючи головою. Вдихи треба робити одночасно з рухами. Під час видиху не відкривати широко рот.

ІІ.

Підготовча частина

1. Розминка з фантазією

“Фізкультдиктант”

6хв

  Вибір дитиною зручного темпу, способу для індивідуальної роботи; прояв власного рухового досвіду.

  Вчитель пропонує  дітям виконувати деякі вправи, називаючи лише умовні поняття:

-«м’яч не літає й не падає»;

-«м’яч літає, однак не стрибає»;

-«м’яч літає, стрибає, однак не котиться»; -«м’яч літає, стрибає, котиться, однак ви стоїте на місці»;

-«м’яч літає, стрибає, котиться, ви переміщуєтеся» тощо.

ІІІ. Основна частина

1. Граємося і розвиваємося

2.Руховий марафон

10хв

16хв

-         Одноосібно. Набивання м’яча. На місці, вперед, назад, вліво, направо.

-         У парах. Одночасна передача м’яча в повітрі.

-         У парах. Одночасна передача м’яча в повітрі і на підлозі. -          У парах. Одночасна передача і набивання м’яча, крокуючи вперед, назад(ускладнюючи самостійно).

-         Одноосібно. Набивання м’яча «не об підлогу».

   Під ритмічну музику.                

Розбитися на пари. По станціях(на кожній станції написане завдання).

-         М’ячик не стрибає , а літає(на

 

 

 

 

станцію).

-         М’ячик тільки стрибає(на станцію).

-         М’ячик не стрибає і не котиться(на станцію).

ІV.

Заключна частина

1.                  Корекційнореабілітаційний тренінг.

«Дзеркало»

2.                  Заминка: Ефектоднієї вправи

"Пиляємо рубаємо"

8хв

3хв

Діти розташовані в двох шеренгах, обличчям один до одного. Інтервал - безпечна дистанція. Вчитель знаходиться за спиною дітей у першій шерензі. Він починає виконувати різні вправи певну кількість разів, а діти, які стоять до нього обличчям (у другій шерензі), − повторюють за вчителем. Діти, які стоять до вчителя спиною, повторюють за своїми товаришами, які стоять до них обличчям.

Однією рукою - як під час пиляння; іншою рукою - як під час рубання.

 

pdf
Додано
7 квітня 2021
Переглядів
880
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку