ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРЕНІНГУ
Тема: Школа м’яча.
Задачі уроку:
− Забезпечити розширення уявлення учнів про вплив фізичних вправ на особистість та її потенційні здібності.
− Продовжувати розширення рухового досвіду учнів, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності.
Інвентар і обладнання:
− різні м'ячі;
− картки із завданнями інтерактивного змісту.
Місце проведення уроку: спортивний зал школи.
Час проведення: 40 хвилин.
Частини уроку |
Назва структурного компоненту уроку |
Тривалість |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Вступна частина |
1.Організаційний момент. Вимірювання пульсу. 2. Дихальна вправа “Вушка” |
2хв 12р. |
Вибір здобувачем освіти зручногомісця. Діти вимірюють пульс самотійно. Вчитель перевіряє і корегує навантаження під час уроку. Початкове положення: стоячи, ноги на ширині плечей. Робимо невеликий нахил голови вправо одночасно з видихом через ніс. Повторюємо те ж саме в ліву сторону. При виконанні вправи потрібно дивитися вперед, похитуючи головою. Вдихи треба робити одночасно з рухами. Під час видиху не відкривати широко рот. |
ІІ. Підготовча частина |
1. Розминка з фантазією “Фізкультдиктант” |
6хв |
Вибір дитиною зручного темпу, способу для індивідуальної роботи; прояв власного рухового досвіду. Вчитель пропонує дітям виконувати деякі вправи, називаючи лише умовні поняття: -«м’яч не літає й не падає»; -«м’яч літає, однак не стрибає»; -«м’яч літає, стрибає, однак не котиться»; -«м’яч літає, стрибає, котиться, однак ви стоїте на місці»; -«м’яч літає, стрибає, котиться, ви переміщуєтеся» тощо. |
ІІІ. Основна частина |
1. Граємося і розвиваємося 2.Руховий марафон |
10хв 16хв |
- Одноосібно. Набивання м’яча. На місці, вперед, назад, вліво, направо. - У парах. Одночасна передача м’яча в повітрі. - У парах. Одночасна передача м’яча в повітрі і на підлозі. - У парах. Одночасна передача і набивання м’яча, крокуючи вперед, назад(ускладнюючи самостійно). - Одноосібно. Набивання м’яча «не об підлогу». Під ритмічну музику. Розбитися на пари. По станціях(на кожній станції написане завдання). - М’ячик не стрибає , а літає(на |
|
|
|
станцію). - М’ячик тільки стрибає(на станцію). - М’ячик не стрибає і не котиться(на станцію). |
ІV. Заключна частина |
1. Корекційнореабілітаційний тренінг. «Дзеркало» 2. Заминка: Ефектоднієї вправи "Пиляємо рубаємо" |
8хв 3хв |
Діти розташовані в двох шеренгах, обличчям один до одного. Інтервал - безпечна дистанція. Вчитель знаходиться за спиною дітей у першій шерензі. Він починає виконувати різні вправи певну кількість разів, а діти, які стоять до нього обличчям (у другій шерензі), − повторюють за вчителем. Діти, які стоять до вчителя спиною, повторюють за своїми товаришами, які стоять до них обличчям. Однією рукою - як під час пиляння; іншою рукою - як під час рубання. |