План- конспект заняття з ЛФК для 5 класу “Формування вірної постави”

Про матеріал
План- конспект заняття з ЛФК для 5 класу “Формування вірної постави” Задачі: 1. Формувати в учнів правильну поставу; 2. Корегувати недоліки в розвитку опорно-рухового аппарату; 3. Удосконалювати загальний фізичний розвиток; 4. Виховувати бажання постійно займатися фізкультурою (самовдосконалюватися). Тривалість заняття: 45 хв. Інвентар та обладнання: шведська стінка, гімнастичні килимки, м’ячі.
Перегляд файлу

План-конспект відкритого уроку на тему:

«Комплекс вправ на формування постави та профілактики плоскостопості»

Задачі:

  1. Формувати в учнів правильну поставу;
  2. Корегувати недоліки в розвитку опорно-рухового аппарату;
  3.  Удосконалювати загальний фізичний розвиток;
  4. Виховувати бажання постійно займатися фізкультурою (самовдосконалюватися).

Тривалість заняття: 45 хв.

Інвентар та обладнання: шведська стінка, гімнастичні килимки, м’ячі.

п/п

Частні завдання

Зміст

Дозу-

вання

Загально-методичні вказівки

1

2

3

4

5

І

Підготовча частина

1.

Сприяти організації учнів на уроці

Шикування;

Здача рапорту,

Повідомлення завдань уроку.

1’

У  шеренгу

2.

Сприяти розминці гомілко-стопного суглобу

Ходьба з м’ячем у руках:

  • На носках;

 

 

 

  • На п’ятках;

 

  • На внутрішньому боці стопи;

 

  • На зовнішньому боці стопи;

 

  • Напівприсядки;
  • Вприсядки.

3’

 

10 м

 

 

 

10 м

 

10 м

 

 

10 м

 

 

10 м

10 м

Темп середній, спина пряма;

М’яч перекидуємо пальцями з руки на руку, руки зігнуті в ліктях;

Руки за спиною, м’яч на рівні тазу;

М’яч перекидуємо пальцями з руки на руку;

М’яч перекидуємо пальцями з руки на руку;

Прямі руки вгору;

М’яч котити по підлозі.

3.

Сприяти розігріву м’язів та підготовці функціональних систем до основної роботи

Біг та його різновиди:

  • Біг;

 

 

  • З високим підніманням стегон;
  • З нахльостуванням гомілок;
  • Приставним кроком правим боком;
  • Приставним кроком лівим боком
  • Спиною вперед.

5’

20 м

 

 

20 м

 

 

20 м

 

 

20 м

 

 

20 м

 

 

20 м

 

М’яч перекидаємо з руки на руку;

М’яч під рукою;

 

 

М’яч за спиною;

 

 

М’яч перекидуємо з руки в руку;

М’яч перекидуємо з руки в руку;

М’яч під рукою;

4.

Відновити дихання

Ходьба

Вправа на відновлення дихання:

1 – руки вгору з м’ячем, на носки;

2 – руки вниз.

Перешикування

20 м

 

 

6 р.

 

 

1’

 

 

 

Вдих

 

Видих

У колону по два

ІІ

Основна частина

 

Сприяти розминці всіх груп м’язів, корекції та профілактиці плоскостопості, формуванню правильної постави.

Комплекс загально-розвиваючих вправ

5’

 

1.

Сприяти розвитку м’язів шиї

В. п. руки на поясі

1 – нахил голови вперед;

2 – нахил голови назад;

3 – нахил голови вліво;

4 – нахил голови праворуч.

6 р.

Темп середній, спина пряма.

2.

Сприяти рухливості в шийному відділі

В. п. руки на поясі

1 – 4 Обертання голови ліворуч;

5 – 8 обертання голови праворуч

6 р.

Темп середній, спина пряма.

3.

Сприяти розвитку плечового поясу

В. п. о. с., руки перед грудьми

1 -  2 відведення зігнутих рук назад;

3 – 4 відведення прямих рук назад.

6 р.

Темп середній, спина пряма.

4.

Сприяти профілактиці сколіозу

В. п. ліва вверх, кисть в кулак

1 – 2 відведення прямих рук назад;

3 – 4 зміна положення.

6 р.

Темп середній, спина і руки прямі.

5.

Сприяти розтягненню та укріпленню м’язів спини та живота

В. п. руки на поясі

1 – нахил тулуба вперед;

2 – назад;

3 – праворуч;

4 – ліворуч.

6 р.

Темп середній, ноги в колінах не згинати.

6.

Сприяти розвитку гнучкості

В. п. широка стійка ноги нарізно

1 – нахил до правої;

2 – нахил;

3 – нахил до лівої

4 – в. п.

6 р.

Темп середній, ноги в колінах не згинати, руками торкатись до полу.

 

Сприяти корекції та профілактиці плоскостопості, формуванню правильної постави

Комплекс корекційних вправ

10’

 

7.

Сприяти корекції сколіозу, гнучкості в хребті

В. п. стоячи навколішках

1 – опустити голову;

2 – підняти голову;

3 – 4 теж.

6 р.

Прогнутися в поперечному відділі з наступним розгинанням в грудному і поперековому відділах хребта.

8.

Сприяти зміцненню м’язів тулуба, координації рухів

В. п. навприсядки

1 – перекат назад;

2 – в п. без допомоги рук.

6 р.

Коліна притиснуті до грудей і обхоплені руками

9.

Сприяти гнучкості хребта, м’язів плечового поясу, спини, живота

В. п. лежачи на животі, руки за спину – руками обхопити ноги

1 – гойдаємось вперед;

2 – назад;

3 – 4 теж.

6 р.

руки за спину – підняти голову, грудну клітку, ноги, зафіксувати позу

10.

Сприяти зміцненню м’язів тулуба, корекції і симетричності рухів, диференціювання просторових і часових характеристик руху

В. п. лежачи на животі – рухи руками вперед

6 р.

Темп середній,  не торкатись руками підлоги.

11.

Сприяти розвитку сили м’язів черевного пресу, координації рухів, просторового орієнтування

В. п. лежачи на спині, руки за голову –

1 – зігнути ноги в колінах;

2 –  розігнути їх;

3 – зафіксувати позу;

4 – в. п.

6 р.

 

 

 

 

вертикально по відношенню до підлоги

 

Сприяти корекції та профілактиці плоскостопості, формуванню правильної постави

Комплекс вправ біля шведської стінки

5’

 

12.

Сприяти витягненню хребта, корекція сколіозу

В. п. вис на перекладині

1 – піднімання правої ноги;

2 – лівої;

3 – 4 теж.

6 р.

 

Зігнута в коліні

 

Зігнута в коліні

13.

Сприяти зміцненню м’язів передньої поверхні стегон

В. п. вис на перекладині

1 – піднімання обох ніг;

2 – опустити ноги;

3 – 4 теж.

6 р.

 

Зігнуті в коліні

14.

Сприяти розтягненню м’язів стегон та спини

В. п. права на перекладині

1 – 2 – нахил тулуба до правої;

3 – 4 – до лівої.

6 р.

На рівні тазу

 

Ноги в коліні не згибати

 

Заключна частина

1.

Сприяти розвитку зору, уваги, координації рухів, вміння працювати в команді

Гра «Заборонений рух»

 

4’

Всі гравці стають у коло. Керівник також стає з гравцями у коло. пропонує гравцям виконувати за ним усі рухи, за винятком «забороненого», який встановлюється керівником. Хто з учасників гри помиляється виходить з гри.

2

Сприяти вдосконаленню поведінці, організація класу

  • Шикування;
  • Підведення підсумків заняття;
  • Організовано залишити залу

1’

В одну шеренгу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Білійчук Діана
Додано
12 квітня 2021
Переглядів
1383
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку