Урок фізичної культури в 3 класі
на тему:
«Рух – це життя»
Високий та низький старт.
Біг по дистанції 30 м. «Човниковий біг»4*9м.
Тема: Високий та низький старт.
Біг по дистанції 30 м.
«Човниковий біг»4*9м.
Завдання:
Тип уроку: урок закріплення знань умінь та навичок.
Інвентар: свисток, кубики, обручі, макети - «Сонечка», тканина - «шлейф Комети»
Місце проведення: стадіон
Хід уроку.
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||
І . Підготовча частина 13 хв. |
||||
Інформаційно- мотиваційний компонент- «Рух-це життя» - Чи можете ви собі уявити таке щоб все зупинилось і перестало рухатись? - Рух це життя. - Чи могла б існувати людина якщо б не було руху? - Чому важливо для нас вести рухливий спосіб життя ?
|
2 хв. |
Рівняння в шеренгу.
Запитати. Пояснити .
Нагадати правила техніки безпеки. |
||
Діти утворюють коло, стоячи на п’ятках, спиною до середини, руки прямі вперед- «Сонечко» |
3 хв. |
Дистанція 1м. Рівняння у колоні.
Координованість роботи рук і ніг.
Зміна положення рук за сигналом вчителя.
Пряма спина.
Обережність Слідкувати за поставою.
Руки прямі.
Корпус тримати прямо . |
||
Чергування звичайного бігу в колону по одному та імітаційного бігу в розсипну за командою вчителя: «На волі»: -«літак»; -« автогонщики»; -«космічний корабель»; -«пустеля»- дріботливий біг «по гарячому піску»)
|
2 хв. |
Дистанція у колоні 1м. |
||
|
6 хв. |
Показ вправи. Виконувати чітко за командою вчителя. |
||
|
6 р. |
Максимально заводити голову . |
||
|
6 р. |
Тулуб тримати прямо. |
||
|
6 р. |
Не згинати ноги у колінах. |
||
|
5 р. |
Положення голови та ніг на одній лінії. |
||
|
5 р. |
Присідати з опором. |
||
|
10 р. |
Стрибати на носках. |
||
|
3 р. |
Плавні рухи , Глибоке дихання. |
||
ІІ Основна частина 23 хв. «Як справжні Олімпійці». |
||||
1 Підготовчі бігові вправи. «Олімпійскі тренування» - рух справжніх переможців. 1) Спеціальні бігові прави - біг з високим підніманням стегна ; - біг із закиданням гомілки; - біг випадами 2) Бігові вправи у парах з подоланням опору: - біг зі штовханням опори(партнера попереду, який впирається); - біг з обтяженням у парах (партнер позаду утримує зу талію руками)
- перестрибування у випаді з ноги на ногу біля опори;
|
4 хв. |
Пояснити, показати. Виправити помилки. Частота виконання бігових вправ, синхронність роботи рук та ніг. Положення рук, ніг та тулуба. |
||
2. Положення високого та низького старту: - шикування у шеренгу; - повторення техніки виконання; - виконання за командою вчителя. |
3 хв. |
Слідкувати за положенням рук, ніг, тулуба. |
||
3.Біг по дистанції 30 м з високого старту: - перешикування у колону по 3; - біг по дистанції. |
6 хв. (2 р.) |
Звернути увагу на фінішування. |
||
4. «Човниковий біг» 4*9 м. - повторення техніки виконання «човникового бігу»; - виконання у трійках за сигналом вчителя. |
5 хв. |
Обережність. Уважність.
|
||
«Політ у космос».
5.Естафети з елементами бігу:
1) «Рух землі навколо Сонця » - тримаючи обруч навколо себе оббігти навколо «Сонця» (обруч на землі на відстані 5-6м) і при цьому один раз повернутись навколо себе.
2) «Сонце, Земля, Місяць» - естафета у парі – один біжить в обручі тримаючи його руками інший зовні тримаючись однією рукою за обруч оббігти навколо «Сонця» .
3) «Комета»- біг навколо «Сонця» зі сріблястою накидкою - «хвіст комети».
|
5 хв. |
Дотримання правил естафети.
Обережність під час виконання.
|
||
III Заключна частина
|
4 хв. |
|
||
1. «У єднанні з природою» - заспокійлива гра. Зобразити рухами таких тварин: - равлик; - медуза; - восьминіг; - лінивець який лазить по деревах.
2. Підведення підсумків уроку.
3. Вербальне оцінювання роботи дітей. |
2хв.
1хв.
1хв. |
Відновлення дихання.
Проявляти уяву та фантазію.
Узагальнити, уточнити.
|
||