Урок фізичної культури в 3 класі на тему: «Рух – це життя» Високий та низький старт. Біг по дистанції 30 м. «Човниковий біг»4*9м.

Про матеріал
Урок фізичної культури в 3 класі на тему: «Рух – це життя» Високий та низький старт. Біг по дистанції 30 м. «Човниковий біг»4*9м.
Перегляд файлу

 

    Урок фізичної культури в 3 класі

  на тему:

«Рух – це життя»

 Високий  та  низький    старт.

 Біг  по  дистанції  30 м. «Човниковий біг»4*9м.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема:      Високий  та  низький  старт.

             Біг  по  дистанції  30 м.

           «Човниковий біг»4*9м.

 

  Завдання:

  1. Удосконалювати техніку виконання високого  та  низького  старту,     бігу на  дистанцію  30 м, «човникового  бігу» 4*9м.
  2. Сприяти  розвитку спритності,  швидкості координації  рухів.
  3.  Виховувати мотивоване  довготривале  прагнення  рухової  активності, спостережливість , шанобливе  ставлення  до  природи.

 

Тип уроку: урок закріплення знань умінь та навичок.

 

Інвентар: свисток, кубики,  обручі,  макети - «Сонечка», тканина - «шлейф  Комети»

 

Місце проведення: стадіон

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                         Хід уроку.

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І . Підготовча частина 13 хв.

  1. Шикування в шеренгу, повідомлення завдань уроку.

Інформаційно- мотиваційний компонент-  «Рух-це життя»

- Чи можете  ви собі  уявити  таке  щоб все  зупинилось  і перестало рухатись?

- Рух  це життя.

- Чи могла б існувати людина якщо б не було руху?

-  Чому важливо  для  нас  вести  рухливий  спосіб  життя ?

 

2 хв.

Рівняння в шеренгу.

 

 

Запитати.

Пояснити .

 

 

 Нагадати правила  техніки  безпеки.

  1.  Ходьба  з  різним  положенням  рук  та  ніг – гра-мініатюра «Дощик».
  • Жили–були  маленькі  хмаринки які  пливли  по небу                                                                    (ходьба  на  носках  руки  овалом  з’єднані  над  головою).
  •  І ось  вони  об’єднались і утворили  дві великі  хмари                                                            (діти  утворюють  два  кола- хлопчики  і  дівчатка)
  • Ці дві  хмари  зіштовхнулись - пролунав  грім,  а на небі  зашарілась  блискавка                        (кола  зіштовхуються  а діти зображають     блискавку одна  рука вгорі  інша  внизу вигукуючи  «У-ля-ля!»)

 

  • Всі  діти  сховались під  парасольку                      (ходьба  в присіді)

 

  • І тут  виповзає  рак Іван,  розмахуючи  своїми клешнями - йому  дощ зовсім  не  страшний                                                              (ходьба  в на пів-присіді  спиною  вперед)

 

  • І жабка  Оленка  теж  не боїться  дощу вона  і  так  мокра                                                             (стрибки  в присіді руки  прямі  в  сторони долонями  догори)

 

  • А  краб  Петро взагалі живе  у морі тому  дощик  для  нього  це  дуже  мало  води                (ходьба правим-лівим  боком  у на пів- присіді).

 

  • І ось  виглянуло  сонечко і  на  небі  з’явилась  веселка.

Діти утворюють коло,  стоячи  на  п’ятках, спиною до  середини, руки  прямі вперед- «Сонечко»

3 хв.

 

Дистанція 1м.

Рівняння у колоні.

 

 

 

Координованість роботи рук і ніг.

 

 

Зміна  положення  рук  за  сигналом  вчителя.

 

 

 

 

 

Пряма  спина.

 

 

 

 

 

Обережність Слідкувати за  поставою.

 

 

Руки  прямі.

 

 

Корпус  тримати прямо .

  1.    Імітаційний  біг – гра «На волі»

Чергування  звичайного бігу   в  колону  по  одному та  імітаційного бігу  в розсипну за командою вчителя:  «На волі»:

-«літак»;

-« автогонщики»;

-«космічний  корабель»;

-«пустеля»- дріботливий біг  «по  гарячому  піску»)

 

2 хв.

 

Дистанція у колоні 1м.

  1.   Комплекс  загально-розвивальних  вправ: «Механіка  та  біодинаміка» -  відтворення  рухів    природи  та дії  механізмів.

 

6 хв.

Показ  вправи.

Виконувати  чітко  за командою  вчителя.

  1.  Вправа «Годинник» В.п. Стоячи руки на поясі. 1,3-нахили голови праворуч, 3,4 нахили голови ліворуч (діти виголошують «Тік-так, тік- так»).

6 р.

Максимально заводити голову .

  1. Вправа «Вітряк» В.п. стоячи руки в сторони ноги нарізно. 1,2,3,4-кругові  рухи прямими руками праворуч-ліворуч-вгору вниз.

6 р.

Тулуб  тримати  прямо.

  1. Вправа «Підйомний  кран»  В.п. Стоячи в на пів-нахилі ноги нарізно руки прямі вперед з’єднані долонями  до  низу. 1-випрямитися  руки  вгору; 2-руки вгорі поворот  тулуба  праворуч; 3-нахил  праворуч з прямими  руками; 4- в.п. вбік. Те саме  в інший  бік.

6 р.

Не згинати ноги у колінах.

  1. Вправа  «М’ясорубка»  В.п. Стоячи руки за головою. 1,2,3,4 Колові рухи тулубом, згинаючи  та  розгинаючи  ноги  в колінах.

 

 

5 р.

Положення  голови  та  ніг  на  одній  лінії.

  1. Вправа «Пружинка» В.п. стоячи руки на голові 1,2,3 –повільне  присідання; 4 – різке  вистрибування  з  присіду.

5 р.

Присідати з  опором.

  1. Вправа «Швейна машинка» В.п. Основна  стійка. Підстрибування  на носках  утримуючи  тіло у рівному положенні.

10 р.

Стрибати  на  носках.

  1. Вправа:  «Венеріана-мухоловка» В.п. Присід, обняти коліна  руками, повільно  випрямитись - руки  в сторони,  різким рухом  з’єднати руки  над  головою.

3 р.

Плавні рухи ,  Глибоке  дихання.

ІІ Основна частина 23 хв.

 «Як  справжні  Олімпійці».

        1 Підготовчі бігові вправи.

«Олімпійскі  тренування» - рух справжніх переможців. 

   1) Спеціальні  бігові  прави

- біг з високим  підніманням  стегна ; 

- біг із закиданням  гомілки;

- біг випадами

    2) Бігові  вправи у парах  з подоланням  опору:

     - біг зі штовханням опори(партнера попереду, який впирається);  

  - біг  з обтяженням  у  парах (партнер позаду утримує зу талію руками)

 

     - перестрибування у випаді з ноги на ногу біля  опори;

 

4 хв.

Пояснити, показати. Виправити

помилки.

Частота  виконання бігових  вправ, синхронність  роботи  рук  та  ніг.

Положення рук,  ніг  та  тулуба.     

2. Положення  високого  та  низького   старту:

- шикування у шеренгу;

- повторення техніки виконання;

- виконання за командою вчителя.

 

3 хв.

 

Слідкувати за положенням рук, ніг, тулуба.                                      

3.Біг  по  дистанції 30 м з  високого старту:

- перешикування у колону по 3;

- біг по дистанції.

6 хв.

(2 р.)

Звернути  увагу  на  фінішування.

4. «Човниковий біг» 4*9 м.

- повторення техніки виконання «човникового бігу»;

- виконання у трійках  за сигналом вчителя.

5 хв.

Обережність.

Уважність.

 

 

                 «Політ  у космос».

 

      5.Естафети  з  елементами  бігу:

 

       1)  «Рух землі  навколо Сонця » - тримаючи    обруч  навколо себе оббігти навколо «Сонця» (обруч  на землі на відстані 5-6м)  і при цьому один  раз повернутись навколо  себе.

 

      2) «Сонце, Земля, Місяць» - естафета у парі – один біжить в обручі тримаючи його руками інший  зовні тримаючись однією рукою за обруч оббігти навколо «Сонця» .

 

      3) «Комета»- біг навколо «Сонця»  зі  сріблястою  накидкою -  «хвіст  комети».

 

5 хв.

 

 

Дотримання  правил  естафети.

 

 

 

Обережність  під  час виконання.

 

 

 

 

 

                           

                         III Заключна частина

 

 

4 хв.

 

 

 

1. «У єднанні  з  природою» - заспокійлива гра.

Зобразити рухами таких  тварин:

- равлик;

- медуза;

- восьминіг;

- лінивець який лазить по деревах.

 

2. Підведення підсумків  уроку.

 

3. Вербальне  оцінювання  роботи  дітей.

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

1хв.

 

  1хв.

Відновлення  дихання.

 

Проявляти уяву та фантазію.

 

 

 

Узагальнити,  уточнити.

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Мардар Аеліта
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
1082
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку