Урок фізичної культури в 4 класі на тему: Баскетбол. Передачі м’яча двома руками від грудей в парах. Ведення м’яча у русі.

Про матеріал
Урок фізичної культури в 4 класі на тему: Баскетбол. Передачі м’яча двома руками від грудей в парах. Ведення м’яча у русі. Завдання уроку: 1. Навчити техніки передачі м’яча двома руками від грудей . Повторити техніку ведення м’яча. 2. Сприяти розвитку уваги, почуття ритму та координації рухів за допомогою гри « Світлофор!» 3. Формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою і спортом, сприяти зміцненню здоров’я учнів засобами баскетболу
Перегляд файлу

Урок фізичної культури  в 4 класі на тему:

Баскетбол. Передачі м’яча двома руками від грудей  в парах.

  Ведення м’яча у русі.      

                                                                                                                        

                            

 

     

 

 

Тема:

Баскетбол. Передачі м’яча двома руками від грудей  . Ведення м’яча у русі.

 

 

Завдання уроку:

1. Навчити  техніки передачі м’яча двома руками від грудей . Повторити  техніку ведення м’яча.

2.  Сприяти розвитку  уваги, почуття ритму  та координації рухів за допомогою гри « Світлофор!»

3. Формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою і спортом, сприяти зміцненню здоров’я учнів засобами баскетболу

 

 

Обладнання та інвентар: баскетбольні м’ячі 8,  секундомір, свисток.

 

Місце проведення: спортивний зал

 

 

 

 

 

                                                       Хід уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина 15хв.

  1.   Шикування, привітання, повідомлення теми та завдань уроку.

.

  1.  Нагадати правила техніки безпеки і поведінки на уроці.
  2. Історія розвитку баскетболу

   1 хв

 

 

 

 

    1 хв

 

 

1 хв

Фронтальний метод. Шикування в одну шеренгу. 

 

 

Фронтальний метод. Особливу  увагу звернути на дотримання правил техніки безпеки та поведінки.

Фронтальний метод. Презентація історії розвитку баскетболу

4. Організуючі та стройові вправи:

 

- перешикування з колони по одному в колону по двоє.

 

1хв.

Стежити за чітким виконанням команд, прямою поставою.

 

Перешикування з колони по одному в колону по троє у русі.

 

5. Різновиди ходьби:

  • ходьба на носках;
  • на п’ятках;
  • на зовнішній стороні ступні, руки на поясі;
  • на внутрішній стороні ступні;
  • перекати  з п’ятки на носок
  • ходьба на носках.

 

1хв.

 

Дистанція 1,5м.

Слідкувати за поставою. Руки на поясі.

Лікті розвести в сторони, спина рівна.

Спину тримати рівно.

 

Спину тримати рівно.

 

Руки на поясі.

 

Дотримуватися дистанції та правильної постави, руки в сторони.

 

6. Біг.

 

  1. Звичайний біг.
  2. Біг спиною вперед.
  3. Біг змійкою.
  4. Біг спиною вперед.
  5. Забігання правим, лівим боком.

 

Перешикування з колони по одному  в колону по троє в русі.

Вправи для відновлення дихання (під рахунок) в русі.

1– руки вперед;

2 – руки вгору;

3 – руки в сторону;

4 – руки вниз.

2хв.

 

 

 

У повільному темпі, дистанція 1,5м. під музичний супровід.

Звернути увагу дітей на методику дихання. Дихати лише носом.

Дотримуватися дистанції та слідкувати за рухом повороту голови ліворуч.

 

Слідкувати за чітким виконанням..

 

 

 

Методом послідовних поворотів .

 

 

Розвиток уваги та відновлення дихання.

 

7. Комплекс загально-розвиваючих  вправ з м’ячами на місці:

1. В.п.- м’яч в руках знизу. Ходьба на місці, підняти м’яч до грудей, до верху (вдих),  опустити м’яч до грудей і до низу (видих).

 

 

2. В. п.- стійка ноги нарізно, м’яч в руках знизу.

1 – 2 – підняти м’яч доверху, піднятися на носки і потягнутися (вдих);

3 – 4 – опуститися у в. п. (видих).

3. В. п. – о. с. – м’яч біля грудей. Підкинути догори і піймати його. Підкинути вертикально,  розгинаючи руки. Ускладнювати вправу почерговим присіданням і веденням рахунку.

 

4. В.- п.- глибокий присід, м’яч в руках на полу.

1 – 2 – встати, м’яч доверху, праву ногу назад на носок, прогнутися;

3 – 4 – в. п.

5 – 6 - встати, м’яч доверху, ліву ногу назад на носок, прогнутися;

7 – 8 – в. п.

 

5. В. п. – о. с. – м’яч в руках знизу.

1 – 3 – нахилитися вперед і прокотити м’яч по полу навколо ніг;

4 – взяти м’яч, повернутися у  в. п.

6. В. п. – о. с. – м’яч в руках знизу. Підкинути  до верху, зробити сплеск за спиною і спіймати його двома руками.

 

7. В. п. – о. с. – ноги нарізно, м’яч в руках знизу. Підняти м’яч вперед, повертаючи тулуб праворуч, ударити м’ячем по підлозі біля правої п’ятки; т. с. – в іншу сторону.

 

 

 

8. В. п. – о. с.- руки на поясі, м’яч між ступнями. Стрибки на місті, утримуючи м’яч між ступнями.

 

 

 

  1. Спеціальні вправи баскетболіста.

Гра на увагу з елементами стійок, пересувань, зупинок.

За сигналом вчителя (1 свисток) учні приймають баскетбольну стійку

 

 За сигналом вчителя (два свистка) учні виконують біг на місці, права рука в сторону – пересування праворуч, ліва рука в сторону – пересування ліворуч. За сигналом вчителя (підняті руки догори) – стрибки з підніманням та опусканням рук..

6хв.

 

 

4 - 6р.

 

 

 

 

4 - 6р.

 

 

 

 

 

 

4 - 6р.

 

 

 

 

 

 

4 - 6р.

 

 

 

 

 

 

 

 

4 - 6р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 - 6р.

 

 

 

 

 

 

 

 

4 - 6р.

 

 

 

 

 

 

     2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод. Темп  швидкий.

 

44A9FCFF

Кожен рух руками виконувати на два кроки, або в більш швидкому темпі на чотири кроки.

AC050E65

Рухи виконувати прямими руками, дивитися на м’яч.

 

 

99B432BB

Дихання рівномірне.

 

 

 

20321781

Голову підняти і дивитися на м’яч.

 

 

 

 

FCD54637

Вправу виконувати з прямими ногами. Притримувати м’яч.

                          DB28845D

 

Підкидати м’яч вертикально, не сходити з місця.

8CC23373

Вправу виконувати почергово праворуч, ліворуч. Виконувати вправу під рахунок.

 

 

4CF2B0F9

Стрибати легко на носках.

 

 

Фронтальний метод.

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на положення тулуба, ніг та рук.

 

 

 

 

 

 

Основна частина 20 хв.

  1. Техніка ведення  м’яча на місці та в русі.
  • Повторення техніки ведення  м’яча на місці та в русі 
  • Ведення м’яча

          на місці;

  • Гра  на увагу  з елементами ведення м’яча. За сигналом вчителя (один свисток), ведення м’яча правою рукою, (два свистка), ведення м’яча лівою рукою, (три свистка), ведення м’яча правою та лівою рукою.

 

  • ведення м’яча в русі;
  • з високим відскоком мяча;

 

  • з низьким відскоком мяча;

 

 

 

  1. Техніка передачі м’яча двома руками від грудей.

 

а) Імітація ловіння м’яча двома руками від грудей;

 

 

 

б) Передача м’яча із рук в руки двома руками від грудей;

 

в) Передача  та ловіння м’яча двома руками від грудей з близької відстані.(2-3м.)

Зробити до м’яча невеликий крок ногою вперед, витягнути  прямі, не напружені руки з широкими пальцями, великі пальці при цьому направлені один до одного на відстані 3-5см.

г) передача м’яча з відстані 5-6 м

 

д) передача м’яча у парах у русі

 

  1. Гра «Світлофор»

 Умови гри:

  1. Учень А виконує ведення м’яча між стійками;
  2. Вчитель тримаючи в руках фішки зеленого, жовтого, червоного кольору вказує на виконання  завдання, а саме: жовтий колір – зупинка з веденням м’яча на місці; червоний колір – зупинка з правильним утриманням м’яча; зелений колір – просування вперед.

 

  1. Рухлива гра «Атоми і молекули»
  •                    вибираємо ведучого;
  •                    гравці у вільному порядку рухаються, виконують ведення м`яча стрибають танцюють;
  •                    по команді ведучого «реакція йде по три (чотири, п'ять)» з`єднують м`ячі утворюють ланцюжки з заданого числа гравців;
  •                    гравці що  не

встигли виконати команду ведучого вибувають з гри.

 

 

 

6 хв.

 

 

 

 

6-8р.

 

    6-8р

 

.

 

 

 

 

 

 

6-8р.

6-8р.

 

 

6-8р.

 

 

 

8хв.

 

 

 

6-8р

 

 

 

6-8р.

.

 

 

  6-8р.

 

 

 

 

 

 

 

6-8 р.

 

4-5р.

 

 

3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота  у трійках. Груповий метод.

 

Особливу увагу звернути на правильне закінчення ведення м’яча перед зупинкою.

 

 

Фронтальний метод.

Ведення м’яча виконується послідовними поштовхами по ньому до підлоги, трохи вбік і попереду себе, але так, щоб він   не піднімався вище пояса.

М’яч слід прикривати корпусом, ведучи протилежною від суперника рукою. Пересуватися необхідно на напівзігнутих ногах.

 

  Звернути увагу  на положення тіла,  роботу рук та ніг.

Груповий метод. Від учнів слід домагатися м’якого руху пальців та вести м’яч без постійного  зорового контролю.

B083

Фронтальний метод роботи.

                      B079

 

 Хват мяча1              B001 

Кисті розкрити так, щоб вони утворювали «лійку», і спрямувати їх назустріч м’ячу.          

Груповий метод. Звернути увагу на положення рук та ніг.

           B080

                                     

Груповий метод. Відстань мінімальна.

 Звернути увагу на учнів, які не розгинають ноги.

 

Випрямлення рук з додатковим натиском пальців на м’яч і перенесення маси тіла на  виставлену ногу.

Дистанція 3м.

 

 

 

Груповий метод.

 

 

 

 

 

 

Команда, яка проходить дистанцію без помилок, отримує бонус.

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод. Учні виконують ведення м'яча на місці  зі зміною ритму та частоти.

Довільно рухатися по залу

Слідкувати за м`ячем, старатись не втрачати його

Використання музичного супроводу.

 

Обережність під час гри

||наслідком|

                                      

                                          Заключна частина 5хв.

   1.  Вправи для відновлення дихання у колі – «Баскетбольний віночок»                                    – руки  з м`ячем вперед;                           – руки  з м`ячем вгору;                                 – прогнутись нозад руки з м`ячем  вгорі;                                  –  обернутись навколо себе  – руки з м`ячем вперед

     2. Підведення підсумків уроку.

3.Вербальне оцінювання роботи учнів.

 

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

2хв.

 

1хв.

 

 

 

 

Фронтальний метод.

  Глибокий дихання. Плавний видих.

 

 

 

Визначається найкраща команда та найактивніші учні на уроці.

Учні, які допустили найбільше помилок, повторити імітаційні рухи перед дзеркалом.

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Мардар Аеліта
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
1029
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку