Урок фізичної культури з елементами футболу

Про матеріал
Урок фізичної культури для 7 класу з елементами футболу Завдання уроку: 1. Відпрацювати техніку ударів по нерухомому м’ячу. 2. Повторити техніку ударів внутрішньою стороною ступні та зупинки м’яча внутрішньою стороною ступні та підошвою. 3. Виконувати пересування з м’ячем; ведення м’яча. 4. Сприяти розвитку спритності, швидкісно – силових якостей, швидкості реакції. Мета: оволодіння навичками техніки ударів по нерухомому м’ячу; техніці ударів та зупинки м’яча внутрішньою стороною ступні, зупинки м’яча підошвою; виховання самостійності та вироблення свідомого ставлення до занять фізичною культурою і спортом; сприяння зміцненню здоров’я учнів та розвитку фізичних якостей учнів, контролювати їх психічний та фізичний стан. Тип: урок вдосконалення. Методи: пояснювально – ілюстративний, фронтальний, поточний, груповий, коловий, змагальний. Обладнання та інвентар: футбольні м’ячі, секундомір, підсумкові картки самооцінювання, фішки, манішки.
Перегляд файлу

 

 

ЧОРНОМОРІВСЬКА ГІМНАЗІЯ

Каховської міської ради

Херсонської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План – конспект

уроку фізичної культури з елементами футболу

з використанням рефлексивного підходу

до організації навчально – виховного процесу

для 7 класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробив учитель

фізичного виховання

Загорулько Микола Миколайович, спеціаліст вищої категорії

  стаж роботи 26років

 

 

 

 

с.Чорноморівка

2021

 

Завдання уроку:       1. Відпрацювати техніку ударів по нерухомому м’ячу.

2. Повторити техніку ударів внутрішньою стороною ступні та зупинки м’яча внутрішньою стороною ступні та підошвою.

3. Виконувати пересування з м’ячем; ведення м’яча.

4. Сприяти розвитку спритності, швидкісно – силових якостей, швидкості реакції.

 

Мета:  оволодіння навичками техніки ударів по нерухомому м’ячу; техніці ударів та зупинки м’яча внутрішньою стороною ступні, зупинки м’яча підошвою; виховання самостійності та вироблення свідомого ставлення до занять фізичною культурою і спортом; сприяння зміцненню здоров’я учнів та розвитку фізичних якостей учнів, контролювати їх психічний та фізичний стан.

 

Тип: урок вдосконалення. 

 

Методи:  пояснювально – ілюстративний, фронтальний, поточний, груповий, коловий, змагальний.

 

Обладнання та інвентар:  футбольні м’ячі, секундомір, підсумкові картки самооцінювання, фішки, манішки.

 

Хід уроку

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

І. Підготовча частина уроку (13 хв.)

1

Шикування, привітання, повідомлення теми та завдань уроку. Оголошення теми та мети уроку. Система отримання бонусних балів

1 хв.

Картки контролю ЧСС (додаток 1) та конверт для зберігання призових мячів розміщуються у відповідних місцях

2

Самовизначення рівня володіння навиками, які сьогодні будуть вдосконалюватись на уроці

30 сек.

Діти встановлюють свій рівень володіння умінь на «сходинках успіху».

3

Історія українського футболу. Українські футбольні клуби

1 хв.

На картках ілюстрації відомих міст України: Київ, Донецьк, Харків, Львів, Дніпропетровськ, Одеса. Діти називають назви українських клубів.

4

Правила поведінки і техніки безпеки під час уроку

30 сек.

Ознайомлення з правилами ТБ за слайдами

5

ЧСС за 6 сек.

30 сек.

Готовність організму учнів до уроку. Кількість ударів помножити на 10. У нормі величина коливається від 80 до 90 ударів на хвилину

6

6.1. Стройові вправи:

  1. 1. Повороти на місці (ліворуч, праворуч, кругом)
  2. 2. Стройова ходьба по площадці.

 

6.2. Різновиди ходьби:

 

  1. 1. Ходьба на носках. Руки за головою.

 

  1. 2. Ходьба на п’ятах. Руки за спину, тримати за лікті.
  2. 3. Ходьба на внутрішньому боці стопи. Руки на пояс.
  3. Ходьба на зовнішньому боці ноги. Руки на пояс.

2 хв.

2 – 3 рази

 

30 сек.

 

30 сек.

 

10 сек.

 

10 сек.

 

5 сек.

 

5 сек.

Звернути увагу на дотримання правильних інтервалів і дистанцій.

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів. Виправити помилки: вказівкою, повторенням.

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Вправи на формування правильної постави

Спина рівно, голову не нахиляти, дивитись прямо.

Ноги в колінах підігнути і звести.

Спину тримати рівно, голову не нахиляти

7

Рівномірний біг

1 хв.

Рух у колоні.

8

Вправи на встановленя дихання

15 сек.

Колові рухи руками.

9

Перешикуваня в колону по два

15 сек.

Зліва в колону по два руш.

10

Спеціальні бігові вправи.

Біг та різновиди бігу

  1. а) Біг приставним кроком зі зміною сторони (лівим плечем, правим плечем)
  2. б) Перемінний біг із високим підніманням стегна та із закиданням гомілок назад.
  3. в) Почергові стрибки на лівій та правій нозі. (переміщення приставним кроком)

1,5 хв.

 

15 сек.

 

15 сек.

15 сек.

15 сек.

 

Фронтально – потоковий метод

організації діяльності учнів.

Темп середній.

Дихання рівномірне. Звернути увагу на дотримання правильної дистанції (2 м.- одна фішка)

Вправа виконується за сигналом.

11

Перешикування в колону по одному, обхід по залу з виконанням вправи на встановлення дихання, перешикування в колону по два

30 сек.

Виконувати вправи за командою чітко і правильно.

Зліва в колону по два руш.

12

ЗРВ без предметів та з м’ячами в парах. Вправи на вдосконалення вмінь роботи з м’ячем.

1. Колові оберти головою.

В.П.- руки на поясі ноги нарізно;

1-2-3-4 – оберти в ліву сторону;

1-2-3-4 – оберти в праву сторону.

2. Ривки руками:

В.П.-ноги нарізно, ліва рука догори, права внизу, долоні зжаті в кулак.

1) Два ривка руками (руки відводяться назад);

2) зміна рук, два ривка руками

3. Піднімання рук

В.П. – ноги нарізно, пальці долонь в замок, руки зігнуті перед грудьми

1) руки вперед;

2) руки до грудей;

3) руки догори;

4) руки до грудей.

4. Передача м’яча в парі.

В.П. – спиною один до одного

1-2) передача м’яча партнеру через ліве плече;

1-2) передача м’яча через праве плече.

5. Передача м’яча в парі.

В.П. – спиною один до одного

1) передача м’яча партнеру через голову;

2) передача м’яча між ногами.

6. Перекати вліво, вправо

В.П. – обличчям один до одного, між тримають між собою перед грудьми.

1) присід перекатом на ліву (праву) ногу;

2) присід перекатом на праву (ліву) ногу.

7. Піднімання на носках, на п’ятках

В.П. – обличчям один до одного, між тримають між собою перед грудьми.

1) піднімання на носках;

2) піднімання на п’ятках.

3,5 хв.

 

 

8 р.

 

 

 

8 р.

 

 

 

 

 

8 р.

 

 

 

 

 

 

по 4 передачі

 

 

 

по 4 передачі

 

 

по 4 перекати

 

 

 

10 р.

 

 

Поділ класу на дві групи для роботи в парах.

Обличчям один до одного.

Спину тримати рівно.

 

 

 

Руки в лікті не згинати.

 

 

 

 

 

Слідкувати за положенням спини.

 

 

 

 

 

 

Ступні зафіксувати на підлозі.

 

 

 

 

Ноги широко нарізно.

 

 

 

Координувати спільні дії.

 

 

 

 

Тримати м’яч постійно перед собою.

13

ЧСС за 6 сек.

30 сек.

Контроль за станом організму учнів.

ІІ. Основна частина уроку (28 хв.)

1

Технічні прийоми роботи з м’ячем.

5 хв.

Робота в парах

1.1

В.П. – обличчям один до одного.

1) 5 стрибків з поперемінним наступанням на м’яч, перекат м’яча партнеру;

2) те саме інший учасник.

1 хв.

Слідкувати за положенням рук. Стрибки виконувати на зігнутих ногах.

1.2

 

 

 

В.П. – обличчям один до одного.

1) наступання на м’яч з поворотом навколо нього на 3600, перекат м’яча партнеру;

2) те саме інший учасник.

1 хв.

Підстрибування виконувати на носках.

1.3

Ведення м’яча внутрішньою стороною ступні на зустріч партнеру та повернення у вихідну точку.

1 хв.

Переміщення виконувати на зігнутих в колінах ногах.

1.4

Гра на увагу. (нахили тулуба)

1 хв.

М’яч знаходиться на однаковій відстані між партнерами. Вчитель подає команди: «ніс», «вуха», «коліна», «борода» тощо – «м’яч». По команді «м’яч» гравець повинен першим заволодіти «м’ячем».

1.5

Відпрацювання техніки удару внутрішньою стороною ступні в парах з трьох кроків. (опорна нога ставиться на лінію м’яча, удар виконувати з підскоку)

1 хв.

Партнер тримає м’яч підошвою коли інший виконує імітацію удару внутрішньою стороною ступні. Через одне виконання – зміна ролей.

2

Перешикування у дві колони.

30 сек.

Перша група – ліво, друга – право-руч. Вперед кроком руш. Стій.

3.

Робота по станціях

1 хв.

Далі робота проводиться по станціях. І група переглядає відео на якому демонструється завдання роботи зі швидкісною драбиною. ІІ група слухає пояснення вчителя щодо обведення фішок.

3.1

І станція.  І група - робота на швидкісній драбині

 

 

3,5 хв

Починати виконувати вправу коли перший учасник її виконання закінчив.

ІІ станція. ІІ група виконує ведення м’яча на техніку

Обведення фішок. Дистанція одна фішка.

3.2

Перехід для зміни місць занять

30 сек.

Групи шикуйсь. Для зміни місць занять кроком руш.

3.3

І станція.  ІІ група - робота на швидкісній драбині

3,5 хв

Починати виконувати вправу коли перший учасник її виконання закінчив.

ІІ станція. І група виконує ведення м’яча на техніку

Обведення фішок. Дистанція одна фішка.

3.4

Перехід для зміни місць занять.

30 сек.

Групи шикуйсь. Для зміни місць занять кроком руш.

3.5

ІІІ станція. Виконання спеціальних бігових вправ; ведення м’яча; удар внутрішньою стороною стопи у ворота

3,5 хв.

Вчитель контролює правильність виконання завдання.

4

Перешикування в одну колону з подальшим перешикуванням  коло

30 сек.

Групи шикуйсь. Праворуч. Кроком руш. В коло по одному руш.

5

Гра на увагу. «Фінал кубка України»

4,5 хв.

Клас розділений на дві команди. Діти слухають радіо трансляцію матча між футбольними командами. Почувши кодове слово гравець виконує ведення м’яча. Перемагає та команда яка швидше виконає ведення.

 

 

 

 

6

Перешикування в колону по одному.

до 30 сек.

Праворуч. В обхід по залу кроком руш.

На рахунок 1 – вдих, 2 - видих

Заключна частина уроку (4 хв.)

1

Вправа на відновлення дихання.

30 сек.

На рахунок 1 – вдих, 2 - видих

2

ЧСС за 6 сек.

30 сек.

Кількість ударів помножити на 10. У нормі величина коливається від 110 до 120 ударів за хвилину

3

Самовизначення як змінився рівень володіння навиками за підсумками уроку. Підрахунок бонусних балів.

30 сек.

Діти встановлюють свій рівень володіння умінь на «сходинках успіху».

4

Підбиття підсумків уроку. Оцінювання.

2,5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

Додаток 1

 

Картка контролю ЧСС учнів ____7___ класу

Дата ___________________________

 

№ з/п

Прізвище, ім’я учня

Медична

група

1 перевірка

(стан відносного спокою)

2 перевірка

(по завершенню підготовчої частини)

3 перевірка

(по завершенню заключної частини)

Самооцінка учня

Примітка

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

Норма

80-90 уд.с.

110-120 уд. с.

110-120 уд. с.

 

 

 

Додаток 2

Гра на увагу. «Фінал Кубка України»

 

Сьогодні в фінальному матчі Кубку України з футболу зустрічаються команди Динамо Київ та Шахтар Донецьк.

Гра почалась. Гравці Динамо контролюють м’яч в центрі поля. Неточна передача, м’яч виходить за бокову лінію, аут.

Шахтар переходить в атаку, удар по воротах, воротар переводить м’яч на кутовий.

Подача з кута площадки, м’яч виходить на вільний удар. Воротар Шахтаря вводить м’яч у гру.

Довга передача – офсайд.

Захисники Динамо виконують вільний удар. Передача вперед, поштовх, фол. Суддя призначає штрафний удар.

Біля м’яча Ярмоленко, удар по воротах – гол.

Динамо повело в рахунку.

З центра поля розпочинає Шахтар.

Контроль м’яча в центрі поля, швидкий перевід  на правого нападаючого, вихід один на один - удар. Шовковський переводить на кутовий.

Подача м’яча, удар головою, гол.

Рахунок 1:1.

Динамо розпочинає з центра поля. Довга діагональ по напрямку на Олега Гусєва, серія обманних рухів, Ракицький порушує правила збиваючи гравця Динамо. Штрафний удар виконує Велозу, навісна передача. Гравець Динамо знаходиться по-за грою-суддя фіксує офсайд.

П’ятов вводить м’яч у гру, і в цей час лунає свисток арбітра, що сповіщає про закінчення першого тайму. Команди йдуть в роздягальні.

Другий тайм дограємо на слідуючому уроці.

doc
Додано
12 лютого
Переглядів
105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку