Вчитель: фізичної культури
Буюклі Світлана Миколаївна
Конспект - розробка уроку фізичної культури з елементами гандболу
Тема уроку: Загальна фізична підготовка гандболіста (навчально-ігровий урок із гандболу)
Мета уроку: Виховання в учнів зацікавленості до занять фізичною культурою і спортом, почуття відповідальності та колективізму засобами командних естафет, ігор, розвиток фізичних та моральних якостей.
Завдання: 1.Повторити різновиди ведення гандбольного м’яча .
2.Продовження вдосконалення передачі м’яча в русі зі зміною місць, опорних кидків по воротах, кидків м’яча в стрибку..
3. Сприяти розвитку швидкості, спритності, координації рухів, переферічного зору
Тип уроку: навчально-ігровий.
Місце проведення: спортивний зал.
Обладнання та інвентар:спортивні лави, м’ячі. Стійки
Здоров’язберігаючі технології навчають дітей жити без конфліктів.
Навчають укріплювати, зберігати своє і цінити чуже здоров’я. Ці технології прищеплюють дітям принципи здорового способу життя, посилюють мотивацію до навчання.
Урок – це основна структурна одиниця навчального процесу.
Урок у здоров’язберігаючих технологіях повинен не викликати в учнів погіршення здоров’я. Сучасний урок – це урок інноваційний, який викликає в учнів і вчителів задоволення, стимулює цікавість, творчість.
Усе це досягається різноманітними формами роботи з використанням інтерактиву та інноваційних технологій.
Психічне здоров’я утворюють позитивні емоції і почуття, воля, самосвідомість, самовиховання, мотивація поведінки, стреси, психотравми, резерви психологічних можливостей людини, запобігання шкідливих звичок, формування гігієнічних навичок і позитивних звичок.
№ п.п |
Зміст уроку |
|
оОрганіза Організаційні методичні вказівки |
І |
Підготовча частина |
10-12 хв. |
|
1. |
Шикування, спортивна форма та техніка безпеки, рапорт,привітання, пояснення задачу року. Вимірювання ЧСС |
1-1.5хв. 10 сек. |
В одну шеренгу. Контроль за дисципліною, завдання виголошувати чітко й коротко |
|
Теоретичні відомості про гру в гандбол |
|
Скільки гравців на площадці? Що означає слово гандбол? Які прийоми використовуються в грі? |
3. |
Стройові вправи на місці: а)повороти ліворуч,праворуч,кругом б) перешикування з однієї шеренги в три і навпаки |
15сек 30сек. |
|
4. |
Ходьба в обхід по майданчику в колонну по одному: ▪ на носках ▪ на п’ятках |
1-2 хв. 10м. 10м. |
Інтервал 2 кроки Руки на пояс, голову не нахиляти; Руки за голову, |
|
▪ перекати з п’яток на носки ▪ на внутрішній стороні стопи ▪ по зовнішній стороні стопи ▪ ходьба « гусиним» кроком ▪ помірний біг Стрибкові вправи через лаву: ∙ стрибки через лаву на двох ногах лицем вперед; ∙ ноги нарізно на підлозі,лицем вперед вистрибнути на лаву – ноги разом, зстрибнути – ноги нарізно; ∙ стоячи збоку лави, лицем до лави, вистрибнути на лаву і зстрибнути назад; ∙ стоячи збоку лави, одна нога на лаві, вистрибнути,помінявши положення ніг ; Вправи з м’ячем: 1. Кругові оберти м’яча кругом голови 2. М’яч на підлозі. Руки взяти в замок перед грудьми – 4 оберти вперед, 4 – назад. 3. В.п. – ноги на ширині плечей, руки в сторони: 1-4 – кругові оберти кистями вперед; 1-4 - кругові оберти в ліктевих суглобах вперед; 1-4 - кругові оберти рук вперед; Те саме назад в зворотному порядку 4. В.п. –ноги на ширині плечей, руки в сторону, м’яч в правій руці; 1 – нахил корпуса з рукою вліво, покласти м’яч на ліву руку; 2 – в.п., м’яч в лівій руці |
10м. 10м. 10м. 5-6 раз 5-6 раз 5-6 раз 5-6 раз |
підбородок підняти, прогнутись; руки на пояс, голову не нахиляти; руки вперед, слідкувати за осанкою; руки в сторони Продовжуємо рух по колу Перешикування в дві шеренги |
|
3 - нахил корпуса з рукою вправо, покласти м’яч на праву руку; 4 – в.п. 5. Оберти м’ячем кругом корпуса: 4 – оберти право; 4 – оберти вліво. 6. В.п. – основна стійка, м’яч в руках перед грудьми: 1 – прогнутись, руки вверх; 2 – нахил корпуса вперед, м’ячем торкнутись підлоги 7. В.п. – присісти на праву ногу, ліва в сторону, м’яч в руках - переносить центр тяжіння з одної ноги на іншу. 8. М’яч пронести правою рукою під лівим коліном і лівою рукою під правим коліном 9. М’яч тримати двома руками між колінами, підкинути м’яч і поміняти руки. 10.ЧСС. Питання по техніці ведення м’яча |
|
В якому положенні находиться рука при веденні м’яча і чому? |
ІІ 1. |
Основна частина. Ведення м’яча правою і лівою рукою. Ведення м’яча на місці з різних положень. Різновиди ведення: - ведення м’яча правою рукою, рухаючись приставним кроком, лівим боком; - ведення м’яча лівою рукою, рухаючись приставним кроком,правим боком; - ведення м’яча рухаючись спиною вперед; - ведення м’яча рухаючись спиною вперед приставними кроками; - те саме, тільки по три кроки вправо і вліво; - ведення м’яча по «змійці» правою та лівою рукою. |
23-26 4-5хв. |
Фронтальне виконання вправ Старатись не ловити м’яч, постійно вести Два корки вправо - ведем м’яч лівою рукою, два кроки вліво – ведем м’яч правою рукою. Контроль за дистанцією і дисципліною |
2. |
Вправи з двома м’ячами : - котити м’яч одною рукою, ловити двома; - передача м’яча одною рукою від плеча; - один учень котить м’яч, другий учень – передає м’яч одною рукою; |
2-3хв. |
Перешикуватись в колонну по два з інтервалом 3 метри. На всю ширину зала. Слідкувати за рукою. Ловити м’яч двома руками. Старатись м’яч передавати одночасно. |
3. |
Передача м’яча в парах, в русі з кидком м’яча по воротах Передача м’яча в парах, в русі, зі зміною місць, з кидком м’яча по воротах |
2-3 хв. 2 рази 2 рази |
Слідкувати за рукою Точна передача |
4. |
Опорний кидок м’яча через передачу |
3-4 хв. 2-3 рази |
Слідкувати за рукою |
5. |
Кидок м’яча в стрибку через лаву. Гра. Кидки м’яча в стрибку через лаву. Команда, яка програла, віджимається від підлоги |
4-5 хв. 5 раз |
Поділитись на дві команди |
6. |
1. Учбова гра в гандбол |
6 хв. |
|
ІІІ |
Заключна частина |
3-5 хв. |
|
1 |
Ходьба . Шикування. Вправи на координацію рухів. ЧСС. |
1-2хв. |
Застосовувати метод власного показу |
2 |
Підбиття підсумків уроку(аналіз виконання вправ учнями, методичні рекомендації щодо виправлення помилок) |
2хв. |
|
3 |
Домашнє завдання (для самостійного опрацювання |
1хв. |
Завдання мають бути чіткими й простими для самостійного опрацювання |
4 |
Організаційний вихід із зала |
|
|