ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
для учнів 3-Г класу
Бахмутська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів №18 ім. Дмитра Чернявського
Вчитель - Фролов А.А.
Тема. Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики.
Завдання:
1. Сприяти розвитку спритності у грі «Кольори»;
2. Повторити перекид вперед;
3. Повторити упор на перекладині;
4. Закріпити техніку виконання лазіння по гімнастичній стінці.
Інвентар та обладнання: мати гімнастичні, канат, скакалки, лава гімнастична, м’ячі волейбольні, секундомір, стінка гімнастична, перекладина.
Місце проведення: спортивна зала.
№ |
Зміст уроку |
Дозування вправ |
Організаційні та методичні вказівки |
|||
Осн. |
Підг. |
Спец. |
||||
I |
Підготовча частина
1.Організований перехід до місця заняття.
2. Шикування: у коло присівши на мати.
3. Привітання: «Здраствуйте клас».
4. Розподіл за порядком із показом фігури.
5. Перевірка частоти серцевих скорочень.
6. Повідомлення завдань уроку.
7. Правила безпеки та поведінки на уроці.
8. Різновиди ходьби: - на носках, руки в гору; - на п’ятках, руки за голову; - перекатами з п’ятки на носок, руки на поясі.
10. Різновиди бігу:
- підскоком, руки на поясі; - звичайним; - приставним кроком правим боком, руки в сторони; - звичайним; - приставним кроком лівим боком, руки в сторони; - звичайним;
Кроком відновлюючи дихання: - руки в гору – вдих, вниз – видих.
11. Шикування за стройовими командами: «Через центр у колону по два – руш!», «На місці стій!», «право-руч», «ліво-руч», «розімкнись!».
13. Загальнорозвивальні вправи на місці.
1. В. п. — о. с., діти на відстані витягнутих рук навпроти друг друга. - показують вправи діти з першої шеренги; - показують вправи діти з другої шеренги.
14. Загальнорозвивальні вправи на матах.
1. В. п. – присід, руки на коліна. Перекати на спині.
2. В. п. — сід, ноги вперед. Нахили вперед.
3. В. п. – упор лежачи.
2 – В. п.;
6. В. п. — упор лежачи на локтях. «Планка».
12. Перевірка частоти серцевих скорочень. |
15 хв
до 30с
20 с
20 с
20 с
ЧСС/
до 2хв
30 с
15 м 15 м 15 м
20 м 20 м
15 м 25 м
15 м 25 м
15 м
30 с
30 с
1 хв
1 хв
20 р.
10 р.
6 р.
30 с
ЧСС/ |
15 хв
до 30с
20 с
20 с
20 с
ЧСС/
до 2 хв
30 с
15 м 15 м 15 м
20 м 20 м
15 м 25 м
15 м 25 м
15 м
30 с
30 с
1 хв
1 хв
20 р.
10 р.
4 р.
20 с
ЧСС/
|
15 хв
до 30с
20 с
20 с
20 с
ЧСС/
до 2хв
30 с
15 м 15 м 15 м
20 м 20 м
15 м 25 м
15 м 25 м
15 м
30 с
30 с
1 хв
1 хв
20 р.
10 р.
2 р.
15 с
ЧСС/ |
Перехід в колону по одному.
Перевірити в учнів наявність спортивної форми.
Якщо ЧСС 110 – 120 уд./хв. – учнів до уроку не допускають.
Розповісти, пояснити та отримати зворотну інформацію від учнів про розуміння ними завдань на урок.
У формі опитування нагадати про правила поведінки на уроці фізичної культури.
Виправляти помилки вказівкою, підрахунком, повторним поясненням, повторним виконанням.
Дистанція два кроки.
Дотримуватися дистанції під час бігу та розминки. Темп середній, виконувати за командами.
Працюють парами
Темп виконання середній під музичний супровід Коли один показує вправи, другий за ним повторює
Самостійно
Ноги прямі
Слідкувати за правильністю виконання
Дихання рівномірне, колінами не торкатись підлоги
|
|
II |
Основна частина
Розподіл по порам року: «Зима», «Весна», «Літо», «Осінь».
1. Станція «Зима» - В. п. – лежачи на животі на гімнастичній лаві. Просування вперед за допомогою рук.
- В. п. – ноги разом, руки на перекладині. - Лазіння по гімнастичній стінці.
2. Станція «Весна»
3. Станція «Літо» - В. п. – лежачи на животі, руки вгору. Перекати з живота на спину в одному напрямку. - В. п. – присід в упорі. Перекид вперед. - В. п. – лежачи на животі, руки вгору. Перекати з живота на спину в зворотному напрямку. - В. п. – лежачі на животі, руки зігнуті. Лазіння по «пластунські».
4. Станція «Осінь» - Ходьба по канату на рівновагу. - Стрибки на скакалці. - Біг по купинам
5. Рухлива гра «Кольори»*
6. Рухлива гра «Сороконіжка» * |
21 хв
1 хв
2 хв
3 р.
1
2 хв
2 хв
5 р.
3 р.
5 р.
3 м
2 хв 4 м 20 р. 3 м
7 хв.
5 хв. |
21 хв
1 хв
2 хв
2 р.
0.8
2 хв
2 хв
5 р.
2 р.
5 р.
3 м
2 хв 4 м 15 р. 3 м
7 хв.
5 хв. |
21 хв
1 хв
2 хв
1 р.
0.5
2 хв
2 хв
5 р.
1 р.
5 р.
3 м
2 хв 4 м 10 р. 3 м
7 хв.
5 хв.
|
Сидячі на матах
Назва групи повинна відповідати назві станції: чотири пори року – чотири станції Виконувати по черзі з дотриманням дистанції (другий не може почати, поки перший не закінчив)
Кожен учень рахує кількість точних влучень
Виконувати по черзі з дотриманням дистанції (другий не може почати, поки перший не закінчив)
Руки в сторони
Дивитись під ноги |
|
III |
Заключна частина
1. Повільний біг, ходьба, вправи для розслаблення.
2. Шикування: у коло присівши на мати.
3. Перевірка частоти серцевих скорочень.
4. Підсумок проведеного уроку.
|
4 хв
2 хв
до 20с
ЧСС/
1.5 хв
|
4 хв
2 хв
до 20 с
ЧСС/
1.5 хв
|
4 хв
2 хв
до 20с
ЧСС/
1.5 хв
|
По колу в колону по одному. Сполучати рухи з диханням.
Зупинитися на основних моментах уроку. |
|
* Рухлива гра «Кольори»
Діти довільно на майданчику. Ведучий називає кольори, які є на цьому майданчику. Почувши назву, треба якнайшвидше стати на цей колір. Хто став останній – вибуває. Граємо до тих пір, доки не залишиться переможець. Гра сприяє розвитку уваги та спритності.
* Рухлива гра «Сороконіжка»
Діти становляться у колону, поклавши руки на плечі попереду стоячому. По команді ведучого потрібно виконувати різноманітні рухи (підняти праву або ліву ногу, стрибки на двох або одній нозі, тощо). Після цього, по команді, направляючий (голова) намагається догнати замикаючого (хвіст). Важливою вимогою при цьому є, щоб «тіло» не розривалось.
Гра сприяє розвитку уваги та командної взаємодії.