Урок фізичної культури з елементами гімнастики. 4 клас

Про матеріал
Мета уроку - формувати в учнів правильну поставу. Повторити перекид вперед з упору присівши. Розучити перекид назад з упору присівши. Виховувати в учнів любов до щоденних занять фізичними вправами.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ № 57

Заняття з гімнастики
(школа культури рухів із елементами гімнастики)

на 18 січня 2015 р.

для учнів 4 класу

загальноосвітньої школи № 4 м. Артемівськ

вчитель Фролов А.А.

Мета уроку. Формувати в учнів правильну поставу. Повторити перекид вперед з упору присівши. Розучити перекид назад з упору присівши. Виховувати в учнів любов до щоденних занять фізичними вправами.

Завдання:

1. Сприяти розвитку гнучкості у виконанні вправи «міст» з положення лежачи;

2. Сприяти розвитку сили через виконання вправ піднімання тулуба в сід, присідання;

3. Сприяти розвитку координації через виконання вправ стійка на лопатках, перекиди вперед та назад з упору присівши;

4. Навчити виконанню перекиду назад з упору присівши;

5. Сприяти вихованню дисциплінованості в процесі виконання стройових вправ.

Необхідний інвентар: скакалки, гімнастичні мати, гімнастична лава.

Місце проведення: спортивна зала загальноосвітньої школи № 4.

Зміст уроку

Дозування вправ

Організаційні та методичні вказівки

I

Підготовча частина

1.Організований перехід до місць занять.

 

 

 

 

 

 

2. Шикування класу:
«в одну шеренгу - ставай», «рівняйсь», «струнко».

 

3. Рапорт. «Рівняння на право». «Андрій Андрійович, 4 клас у кілкості ___ чоловік на урок фізичної культури вишикуваний. Черговий ___________.»

 

4. Привітання. «Здраствуйте клас».

 

5. Повідомлення завдань уроку.

- На сьогоднішньому уроці ми продовжуємо працювати за темою «Гімнастика». Протягом уроку будемо вивчати перекид назад з упору присівши та повторимо перекид вперед з упору присівши, виконаємо стійку на лопатках, «міст» з положення лежачи.
Запитання: Кого з відомих гімнастів ви знаєте?

5.  Інструктаж . Ознайомити учнів з правилами поведінки під час занять гімнастичними вправами:

- Пам’ятайте, що на уроках фізичного виховання не можна штовхатися, переганяти один одного, дотримуватись дистанцій при бігу і стройових вправах, уважно слухати всі вказівки вчителя, не розпочинати вправи без команди вчителя.

 

6. Стройові вправи:

«на пра-во», «на лі-во», «кру-гом», «стрибком кру-гом», «на місці кроком руш», «стій».

 

7. Різновиди ходьби:

- на носках, руки в гору;

- на п’ятках, руки за голову;

- перекатами з п’ятки на носок, руки на поясі.

 

8. Різновиди бігу:

- підскоком, руки на поясі;
- підскоком, махи руками вперед-назад;

- звичайним;

- приставним кроком правим боком, руки в сторони;

- звичайним;

- приставним кроком лівим боком, руки в сторони;

- звичайним;

 

Кроком відновлюючи дихання:

- руки в гору – вдих, вниз – видих.

 

Вимірювання ЧСС

 

Через центр по два:

- кроком;

- згинаючи ноги вперед;

- згинаючи ноги назад;

- с прямими ногами вперед, руки на поясі;

- с прямими ногами назад, руки на поясі;

- с прямими ногами в сторони;

 

Вимірювання ЧСС

 

9. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою:

 

1. В. п. — скакалка, складена

вчетверо, ззаду унизу.

1—2. Крок правою уперед, ліва

ззаду на носок, прогну тися,

скакалку назад.

3—4. В. п.

5—8. Те саме з іншої ноги.

 

2. В. п. — скакалка, складена

вчетверо, вгору.

1. Присісти, покласти скакалку на підлогу.

2. Встати, руки за голову.

3. Присісти, взяти скакалку.

4. В. п.

 

3. В. п. — широка стійка ноги

нарізно, руки в сторони, скакалка натягнута за спиною.

1. Згинаючи праву, нахил вліво,

праву руку вгору, ліву вниз.

2. В. п.

3—4. Те саме в іншу сторону.

 

4. В. п. — скакалка, складена

вчетверо, вперед.

1. Згинаючи праву, перемахнути нею через скакалку.

2. Крок правою в стійку ноги

нарізно, права вперед.

3. Перемах назад, зігнувши

праву.

4. В. п.

 

5. В. п. — стійка ноги нарізно,

скакалка складена вчетверо

вгору.

1—2. З напівповоротом тулуба

наліво, круг руками уперед,

зліва від тулуба.

3—4. Те саме в іншу сторону.

 

6. В. п. — лежачи на спині, скакалка складена вчетверо за

головою.

1—2. Згинаючи ноги уперед,

перемахнути ними через

скакалку.

3—4. Спираючись руками об

підлогу ззаду, виконати

стійку на лопатках.

5—8. В. п.

 

7. В. п. — упор присівши, скакалка складена вдвоє за ногами.

1. Поштовхом ніг упор

лежачи, не торкаючись

скакалки.

2. Поштовхом ніг упор

присівши.

 

8. В. п. — скакалка, складена

вдвоє, унизу широким хватом.

1. Скакалку уверх і викрут

в плечових суглобах.

2. Скакалку униз-назад.

3. Скакалку уверх і зворотній

викрут в плечових суглобах.

4. В. п.

 

10. Вимірювання ЧСС

10 хв

до 60 с

 

 

 

 

 

 

 

20 с

 

 

 

20 с

 

 

 

 

 

20 с

 

 

до 2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

до 2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 м

15 м

15 м

 

 

 

20 м

20 м

 

15 м

25 м

 

15 м

25 м

 

15 м

 

30 с

 

 

 

10 с

 

 

20 м

10 м

10 м

10 м

 

10 м

 

10 м

10 м

10 м

 

10 с

 

 

4 р.

 

 

 

 

 

 

 

8 р.

 

 

 

 

 

 

 

8 р.

 

 

 

 

 

 

 

8 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 р.

 

 

 

 

 

 

 

8 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

8 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

10 с

 

 

 

 

Перехід в колону по одному. Призначити направляючого.

 

 

 

 

 

Дистанція до 0,5 м

Перевірити в учнів наявність спортивної форми.

 

Черговий по класу здає рапорт учителю.

 

 

 

 

 

 

Розповісти, пояснити та отримати зворотну інформацію від учнів про розуміння ними завдань на урок.

 

 

 

 

 

 

 

Розповісти про правила поведінки на уроці фізичного виховання. Прослідкувати за тим, як діти зрозуміли пояснення.

 

 

 

 

 

 

 

Виправляти помилки вказівкою, підрахунком, повторним поясненням, повторним виконанням.

 

Дотримуватися дистанції під час бігу та розминки. Темп середній, виконувати за командами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виправляти помилки, розпорядженням, вказівкою, порадою, зауваженням, підрахунком, повторним поясненням, повторним виконанням.

З невеликим просуванням вперед.

 

 

 

 

 

Темп виконання повільний

 

 

 

 

 

 

Темп виконання середній

 

 

 

 

 

 

Темп виконання середній

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за

правильністю

виконання вправ

 

 

 

 

 

 

 

При виконання

вправи ноги не

згинати

 

 

 

 

 

Слідкувати за

правильністю

виконання стійки на лопатках

 

 

 

 

 

 

 

Вправу виконати у

середньому темпі

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за

поставою

II

Основна частина

 

Повторний інструктаж

 

1. Перекати:

з положення сидячи лягти на спину і перекотитися назад до

положення лежачи на лопатках, зворотним рухом повернутись у В.п.

 

2. Стійка на лопатках.

З вихідного положення лежачи на спині, руки вниз, долоні на підлозі, підняти ноги і таз вгору. З розгинанням ніг вгору зробити упор руками під спину.

 

3. «Міст» з положення лежачи.

 

4. Перекид вперед з упору присівши.

 

5. Перекид назад з упору присівши.

 

Нахилитися вперед, округлити

спину, відштовхнутись руками, сісти і зробити перекати назад, поставити руками біля плечей долонями на підлогу, опустити ноги за голову, закінчити перекид в присід.

16 хв

 

20 с

 

15 р.

 

 

 

 

 

 

6 р.

 

 

 

 

 

 

6 р.

 

6 р.

 

 

6 р.

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за

правильністю

виконання групування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Своєчасно вказувати на помилки

III

Заключна частина

 

1. Біг, ходьба, вправи для розслаблення.

 

2. Шикування в одну шеренгу.

 

3. Підсумок проведеного уроку.

 

4. Оцінювання учнів

 

5. Завдання додому:

- Виконувати вправи для розвитку гнучкості, сили.

4 хв

 

до 90 с

 

 

до 20 с

 

до 40 с

 

до 40 с

 

до 50 с

 

 

Виконувати за командами. Темп повільний.

 

 

Зупинитися на основних моментах уроку.

Пояснити об’єктивність оцінювання.

Педагогічні зауваження про проведений урок:

 

docx
Додано
17 грудня 2019
Переглядів
1074
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку