Конспект уроку з фізичної культури для 4 класу

Про матеріал
Даний урок був розроблений та проведений студенткою 4 курсу педагогічної академії
Перегляд файлу

Дата: 15.10.2019

Предмет: фізична культура

Школа: ЗОШ 18

Клас: 4-Д

Вчитель класу: Гук Л. В.

Тема:  Організовуючі та загально розвиваючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Естафети із спортивним інвентарем

Завдання:

  1. Закріпити  вміння виконувати  спеціальні бігові та стрибкові вправи.
  2. Сприяти розвитку координації рухів, спритності, швидкості, витривалості, фізичному розвиткові учнів засобами рухливих ігор та естафет.
  3. Вести пропаганду фізичної культури і спорту, здорового способу життя через гру.

Інвентар:  м’ячі,обручі,фішки.

Місце проведення: спортивна зала.

 

Частина уроку

 

Зміст

Дозування (хвилини, секунди, рази)

 

Організаційно-методичні вказівки

 

 

 

 

 

І.Під-готов-ча части-на

15 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    ІІ.

Осно-вна

части-на

22 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Заключна части-на

3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Організований перехід до зали учнів.

 

  1. Шикування. Рапорт.

Привітання.

 

 

     3. Постановка завдань уроку

 

     4.Техніка безпеки на уроці.

 

  1. Вимірювання частоти СС

 

  1. Стройові вправи:

- Праворуч! Ліворуч!                        Кругом! Ліворуч! Ліворуч!

     7. Різновиди ходьби з виконанням

        вправ на формування постави:

А) на носках, руки на пояс;

Б) на п’ятках, руки на голову;

В) на зовнішньому боці ступні, руки на пояс;

Г) на внутрішньому боці ступні, руки на пояс;

Д) перекатом з п’ятки на носки;

Є) напівприсівши, руки на пояс;

Ж) у положенні присівши;

Д) прискорена ходьба.

    8.   Біг:

- повільний, рівномірний;

- приставними кроками правим боком;

- приставними кроками лівим боком;

- вперед спиною;

- повільний біг.

   9. Ходьба. Вправи на відновлення дихання.

1-2 – руки вверх, глибокий вдих.

3-4- руки вниз , видих

Перешикування з колони по одному в колону по три з поворотами в русі.

    10. Загальнорозвивальні вправи

1.В. п.-о.с., руки на пояс.

Нахили голови вправо, вліво, вперед, назад.

2. В.п.- руки до плечей, колові оберти зігнутими в ліктях руками вперед, назад.

3. В.п.- о.с., руки в сторони (сжаті в кулачки), на 1-2-3 – розвести руки в сторони,   на 4 – зігнути руки до плечей, м’язи напружити.

 4.  В.п. – стійка ноги нарізно. Руки зігнуті  вертикально в ліктях.   

На 1 – поворот вліво, на 2 – лікті звести разом,

на 3 -4 – те ж вправо.              

  1. В.п. – стійка ноги нарізно. Руки за спину. 1-2 – повороти тулуба вліво, 3-4- повороти тулуба вправо.
  2. В.п. – стійка ноги нарізно.

1-2 –  прямі руки вгору, ліва нога назад на носок, прогнутися в тулубі

3-4- прямі руки вгору, права нога назад на носок, прогнутися в тулубі.

  1.  В.п. –о.с.

1-2 – присід, руки вперед,

3-4 –о.с.

  1. Ходьба на місці. Вправи на відновлення дихання. В.п. – руки через сторони вгору – вдих. Опустити руки вниз – видих.

 

  1. Вимірювання ЧСС

 

  1.  Перешикування в колону  по 2

Сьогодні на уроці ми з вами проведемо  естафети.

Техніка безпеки під час ігор та естафет.

- Молодці!  А  зараз – змагання.

- Команди! Привітайте одна одну!

 

 

Рухливі ігри-естафети

«Обведи»

Дві команди шикуються в колони по одному. На відстані ( 5-10-15 ) метрів розташовуються кеглі ( м’ячі ). Направляючим видаються футбольні м’ячі. За сигналом направляючі виконують ведення м’яча і обводять кеглі. Повертаються до своєї колони і легким пасом віддають естафету наступному учаснику, а направляючі стають в кінець колони. Наступні гравці повторюють дії направляючих. Естафета вважається закінченою, коли направляючі знову займають перші положення в колоні.

 Стрибки через обруч.

Клас ділиться на дві команди.Кожен учасник команди повинен пробігти від пункту А до пункту В і назад, перестрибуючи через обруч, як через скакалку.Виграє та команда,котра справиться швидше.

«Човникова» естафета

Позначають стартову лінію, а за 10 м від неї та ще через кожних 3 м – А-5 точок повороту. На старт стають дві команди. За сигналом перші гравці кожної команди поспішають до першої позначки й від неї повертаються на старт, далі – до другої і назад і т. д. – поки не досяг­нуть останньої точки повороту, а відтак займуть вихідне положення. Далі по черзі усі гравці повторюють те саме. Перемагає команда, яка випередить суперника.   

«Веселі повзуни».

Перед стартом учасники стають парами, один попер другого. За командою перший учасник стає попереду свого товариша, тримаючи ноги нарізно, другий – пролізає у нього під ногами, і так по черзі до орієнтира. Назад вони повертаються бігом, тримаючись за руки. Таку вправу виконують всі пари, поки всі не закінчать естафету. Виграє та команда, яка швидше справиться з завданням.

Естафета «Віддай і сідай»

Дві команди шикуються в колони по одному. Направляючі гравці 10знаходяться на відстані 3-4м від команди обличчям до них. В руках в\б м’ячі. За сигналом направляючі віддають передачу двома руками зверху гравцю, який стоїть в колоні перший. Той, в свою чергу віддає назад м’яч таким самим чином і присідає. Капітани віддають передачу наступним гравцям таким самим чином. Естафета вважається закінченою, коли капітани отримують передачу від останнього гравця в колоні.

«Павучок»

 

В положенні упор присівши позаду затиснути м’яч між колінами і грудьми. У такому положенні пересуватися обличчям вперед до стійки, що знаходиться на відстані 6-7 м від лінії старту. Залишити м’яч за стійкою і повернутися назад у тому ж положенні, але без м’яча. Передати естафету наступному.  Наступний гравець рухається у тому ж положенні без м’яча до стійки, бере м’яч і так само, але з м’ячем повертається назад.  Якщо м’яч випав, то необхідно підібрати його і почати естафету з того місця, де він впав.

 

  1. Шикування.

 

  1. Вимірювання ЧСС;

 

  1. Підведення підсумків уроку;

 

  1. Організований перехід до класу .

 

1 хв.

 

30 с.

 

30 с.

    1 хв.

 

     1 хв.

 

     3 хв.

    

 

    4 хв

 

 

     15 м

 

15 м

 

    10 м

 

5 м

5 м

5 м

5 м

 

5 м

 

     3 хв

30 м

20 м

20 м

10 м

30 м

     1 хв

 

5 р.

 

 

 

8-10 разів

 

 

8-10 разів

 

8-10 разів

 

8-10 разів

 

 

 

8-10 разів

 

 

4-5 разів

 

 

 

20 разів

 

 

    30 с.

 

 

     15с.

20с.

 

 

 

 

 

 

 

22 хв.

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 с

 

1 хв

 

30с

    

      1 хв

 

 

 

Діти заходять в колоні по одному.

У шеренгу. Звернути увагу на зовнішній вигляд.

Діти стоять у колоні по одному.

Покласти пальці правої руки на ліве зап’ястя, порахувати кількість ударів за 10 с, помножити отримане число на 6.

Фронтальний метод

 

Фронтальний метод

Спина пряма, вперед на нахилятися. Чітко фіксувати положення, інтервал один крок.

Фронтальний метод

Виправляти помилки вказівкою

 

 

Фронтальний метод

 

 

 

 

Шикування  в 2 колони,  стежити за рівнянням в шеренгах.

Темп виконання повільний.

 

Темп виконання середній.

Темп виконання середній.

 

 

Темп виконання середній.

 

 

Темп виконання середній.

 

 

Темп виконання середній.

 

 

 

 

Темп виконання середній.

 

 

Темп виконання середній.

Фронтальний метод

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Груповий метод організації роботи учнів на уроці.

 

Дотримання правил естафет

 

 

 

 

 

 

 

Дотримання правил естафет

 

 

Дотримання правил естафет

 

Фронтальна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дотримання правил естафети

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дотримання правил естафети. Слідкувати за самопочуттям учнів

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод роботи. Слідкувати за дотриманням правил естафети

 

 

Покласти пальці правої руки на ліве зап’ястя, порахувати кількість ударів за 10 с, помножити отримане число на 6.

В колоні по одному.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чурилович Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 січня 2020
Переглядів
6603
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку