Урок "Конспект уроку з фізичної культури для учнів 4 класу. Гімнастика"

Про матеріал
Навчання техніці виконання елементів акробатичної комбінації : перекид вперед, перекид назад, стійка на лопатках, «міст» з положення лежачи. Вправи для повторення техніки піднімання прямих і зігнутих ніг у положенні вису на гімнастичній стінці. Заспокійливі вправи " Карлики та Велетні" та " Цікава цифра"
Перегляд файлу

Задачі уроку:

1.Ознайомити учнів з правилами поведінки під час занять гімнастичними вправами.

2. Навчити  техніці  виконання елементів акробатичній зв’язці : перекид вперед, перекид назад, стійка на лопатках, «міст» з положення лежачи.

3. Повторити техніку піднімання прямих і зігнутих ніг у положенні вису на гімнастичній стінці.

4. Сприяти розвитку гнучкості, сили,спритності та координації рухів  під час виконання вправ.

5.Сприяти вихованню  дисциплінованості, наполегливості , колективізму та підтримці під час рухливих ігор.

Інвентар:  гімнастичні   мати -4 штуки, гімнастична стінка, свисток, секундомір

Місце проведення : спортивний зал

П.п

              Зміст заняття

Дозування

Організаційно – методичні  вказівки

1

2

3

4

І

Підготовча частина

10-15

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

6.

7.

 

Організований вхід  до місця занять.

 

Шикування, перевірка присутніх , привітання, повідомлення завдань уроку.

 

Ознайомити учнів з правилами поведінки під час занять гімнастичними вправами

 

 

Повторення  поворотів на місці:

- “Праворуч!”, “Ліворуч!”, “На місці кроком руш!”, “Клас стій!”.

 

Ходьба:

-на носках

 

 

-на п’ятках

 

 

-на зовнішній та внутрішній  частині стопи

-напівприсівши

 

-перекатом з п’ятки на носок

-в повному присіді.

 

Різновиди   бігу:

-Повільний біг

- Приставними кроками: правим боком, лівим боком.

-Спиною вперед

 

- Біг змійкою

 

 

 

-Біг зі зміною напрямку

 

 Ходьба :

1- руки вперед;

2 - руки вгору;

3 - руки в сторони;

4 – руки вниз

Перешикування

 Комплекс загально розвивальних вправ на місці.

1) В.п – стійка ноги нарізно,

1,2 – нахил голови вправо

3,4 – нахил голови вліво.

2) В.п – стійка ноги нарізно,

1,2 – руки розвести перед грудьми

3,4 – поворот тулуба вліво, руки в сторону;

1,2 – руки розвести перед грудьми

3,4 – поворот тулуба вправо, руки в сторони;

3) В.п – стійка ноги нарізно,

1 – дотягнутись коліном правої ноги до ліктя лівої руки.

2 – в.п.

3 - дотягнутись коліном лівої ноги до ліктя правої руки.

4) В.п – стійка ноги нарізно,

1,2 – поворот тулуба ліворуч

3,4 – поворот тулуба праворуч.

5) В.п – стійка ноги нарізно,

1 – мах лівої, сплеск під зігнутим коліном

2 – в.п. руки в сторони

3 – мах правої, сплеск під зігнутим коліном

4 – в.п. руки в сторони.

6) В.п. – присід, руки на коліна

1,2,3,4, - стрибки з поворотом праворуч у присіді

5,6,7,8 – стрибки з поворотом ліворуч у присіді.

1

 

1

 

 

 

1

 

 

 

 

30с

 

 

 

2 хв

15 м

 

 

15м

 

 

15м

 

15м

 

15м

 

 

2 хв

30с

20м

 

20м

 

30м

 

 

 

30м

 

 

30с

 

 

 

30с

 

 

5-6 р.

 

 

5-6 р.

 

 

 

 

 

 

 

5-6 р.

 

 

 

 

5-6 р.

 

 

 7-8 р.

 

 

 

 

 

 

3-4 р.

 

 

 

Вітання ранкових зустрічей (НУШ) В  шеренгу

 

Розповісти, пояснити та отримати зворотну інформацію від учнів про її розуміння.

 Точність виконання

 

 

 

 

Руки прямі вгору, долоні дивляться одна на одну.

Руки за голову, лікті в сторону, спина пряма.

Руки на пояс, спина пряма, вперед не нахилятися.

 

Руки на поясі

Руки на колінах.

 

 

Темп повільний

Руки на поясі, переміщення на носках.

 

Голову повернути вправо, дивитися за напрямком руху.

 

Виконувати за сигналом вчителя

 

Звернути увагу  на відновлення дихання

 

з однієї колони в дві

 

 

Темп виконання середній.

 

 

 Тулуб тримати прямо

 

 

 

 

 Стежити за амплітудою повороту

 

 

 

Стежити за чітким виконання

  

Темп виконання повільний

 

 

 

 

 

Стежити за координацією рухів

 

 

 

ІІ

Основна частина

20-25

 

1.

Підготовчі вправи:

-сидячі на підлозі, нахил вперед

 

 

-з упору присівши, перекат назад в групування , повернутися в вихідне положення ( упор присівши)

 

3-4р

 

 

 

3-4р

Лобом доторкнутися до колін, ноги разом

 

Не розгортатися, підборіддя притиснуте до грудей, спина округла.

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Акробатичні вправи: 

-перекид вперед

 

 

-перекид назад

 

 

 

-Стійка на лопатках з положення лежачи на спині.

 

 

 

-«міст» з положення лежачи з підстраховкою

 

 

Акробатична зв’язка

-перекид вперед, перекид назад, стійка на лопатках, міст.

 

 

2-3 р

 

 

2-3 р

 

 

 

2-3 р

 

 

 

 

2-3р

 

 

 

2-3р

 

Звернути увагу на групування.

 

Нахилити голову, торкатися підборіддям грудей. 

 

Ноги  прямі, разом не роз’єднанні, носки стопи тягнемо догори.

 

Відстань між ногами і руками як можна менша

 

Слідкувати за технікою виконання.

 

 

3.

Виси  й упори.

  • піднімання прямих і зігнутих ніг у положенні вису на гімнастичній стінці.

 

3 хв.

Звернути увагу на кут піднятих ніг.

4.

 Рухлива  гра : « Квач»

Учні довільно розміщаються  в залі.

Обирається  ведучий - квач. В

руках у квача хусточка, яку він

підіймає вверх і голосно

говорить "Я - квач!" За

командою вчителя квач намагає-

ться догнати когось з гравців,

доторкнутися рукою.

 

 5 - 7хв

1.Територія

гри обмежується.

Гравцям не

дозволяється

виходити за межі

гри.

2. Квачу не до

зволяється під

час «квашення»

штовхати гравців.

ІІІ

Заключна частина

5 хв.

 

 

Шикування у шеренгу.

Гра «Карлики і велетні»

Учні стоять у шеренгу. Якщо учитель скаже «велетні», учні повинні стати на носки і підняти руки вгору, а якщо «карлики» - усі мають присісти, руки за голову.

 Гра «Цікава цифра»

«Написання» носом цифр від 1 до 5.

ЧСС за 10 с

Підведення  підсумків уроку.

Організований вихід із спортивного залу.

 

 30с

 

2 хв

 

 

 

 

1 хв

 

10-20с

1хв

30с

 

Хто помиляється, робить крок вперед.

 

 

 

 

Заспокійлива  вправа

80-90 уд./хв

 

docx
Додано
6 лютого 2020
Переглядів
3841
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку