Повторити дихальні вправи,продовжити вивчати комплекс розвивальних вправ.
Сприяти закріпленню вивченого матеріалу із загальноосвітніх предметів, розвитку рухових якостей.
Виховувати в учнів любов до щоденних занять фізичними вправами.
Гра - міжпредметна інтеграція уроку фізичної культури з уроками географії, математики, української, англійської мови.
Розроблено вчителем початкових класів
Херсонської області, Голопристанського району
Кардашинської ЗОШ I-II ступенів
Бухтій Ксенією Миколаївною
Урок фізичного виховання у 3 класі
Тема. Рухливі ігри. Організуючі, стройові та ЗРВ.
Мета: 1. Повторити дихальні вправи,продовжити вивчати комплекс розвивальних вправ.
2. Сприяти закріпленню вивченого матеріалу із загальноосвітніх предметів, розвитку рухових якостей.
3. Виховувати в учнів любов до щоденних занять фізичними вправами.
Тип уроку: гра - міжпредметна інтеграція уроку фізичної культури з уроками географії, математики, української, англійської мови.
Інвентар: обручі, набивні м’ячі, свисток, крейда, роздатковий матеріал,стій-ки (Н-75см, 50см), стільці,2 скакалки.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Методичні вказівки |
1. |
2. |
3. |
4. |
|
І. Підготовча частина |
15хв |
|
1.
2.
.
|
Організація учнів до уроку:
Повідомлення завдань уроку: 1.Повторити дихальні вправи. 2.Продвжити вивчати комплекс розвивальних вправ. 3.Закріпити матеріал із математики, української мови,основ здоров я, малювання,природознавства. 4.Рухливі ігри(Естафети) Мотивація навчальної діяльності. -Яке у вас самопочуття? Вправа»Мікрофон» -Чи любите рухливі ігри та естафети? -Чому?Що особисто вони дають? 5.Інструктаж. 6.Девіз: Вогонь олімпійський гори не згорай, І в дружбі спортивній народи єднай, І п ять континентів на нашій землі, Змагаються в чесній спортивній борні. 7..Різновиди ходьби.
8.Срибкові вправи. 10.Бігові вправи. 11.Вправи на відновлення дихання. 12. Гра «Світлофор»: Учні шикуються в колону по одному і в повільному темпі біжать по спортзалу. Якщо вчитель показує жовтий світлофор – учні переходять на ходьбу. Якщо зелений – продовжують біг, якщо червоний – зупиняються . 13.Гра,,Математичні вправиʺ. Учні стають в круг.Вчитель називає вираз,ді- ти називають відповідь і за командою вчителя виконують вправи стільки разів,скільки отрималось у виразі.
ІІ.Основна частина 1.Шикування , розрахунок на перший-другий. Перешикування в 2 команди: «Дужі», «Спритні». -Я вітаю наші команди «Дужі», «Спритні», які продемонструють свої спортивні досягнення, свою силу, майстерність, любов до спорту. А ще, сподіваюсь, отримають задоволення від гри.
-Команди! Привітайте одна одну! Ми команда «Дужі», Бо із спортом дружим! Команді «Спритні» - фізкульт-привіт! Долаєм труднощі ми враз, Тому і кличуть «Спритні» нас. Команді «Дужі» - фізкульт-привіт! 2.Рухливі ігри-естафети.
Естафета,,Розминкаʺ Дві команди шикуються в колону за загальною стартовою лінією. Естафета розпочинається за командою вчителя. Перший учасник тримаючи в руках мʹяч долає дистанцію бігом, оббігає прапорець і повертається до своєї команди,передаючи мʹяч наступному учаснику, стає в кінець колони .
Естафета,,Хто?Що?ʺ Теоретичне завдання- на стільцях лежать листок і ручка.Написати слово,яке відповідаєна запитання ,,Хто?ʺодна команда, ,,Що?ʺінша.Фізичне завдання- біжать по,, купинках.
Естафета,,Збери словоʺ Теоретичне завдання-скласти слова ,,Силаʺ,,,Міцьʺ.Фізичне завдання-пролізти крізь обруч,взяти листок з написаною буквою,назад звичайним бігом.Після того,як всі пробігли,складають слово.
Естафета,,Жива,нежива природаʺ На підлозі малюнки.По одному учаснику біжать ,одна команда вибирає малюнок з живою природою,інша з неживою.
Естафета,,Квіткаʺ Теоретичне завдання-намалювати квітку. Скакаємо на скакалці до стійки, малюємо елемент квітки.Назад звичайним бігом.Передаємо скакалку іншому.
Естафета,,Зібрати прислівʹяʺ За лінією старту роздаються розрізані слова,команди складають прислівʼя.
Підведення підсумків естафети Вправи на відновлення дихання
ІІІ.Заключна частина. Гра «Карлики і велетні» Учні стоять у шеренгу. Якщо учитель скаже «велетні», учні повинні стати на носки і підняти руки вгору, а якщо «карлики» - усі мають присісти.
Гра «Заборонений рух» Учні виконують рухи за командою вчителя, окрім забороненого руху,хто помиляється – робить крок уперед і робить три присіди.
Підбиття підсумку уроку
Організований перехід до класу Вчитель: Відпочили і пограли А тепер тихенько в клас, Щоб усі вас шанували, Щоб усі любили вас.
|
2хв
2хв
1хв
1хв
1хв
1хв
1хв
1хв
1хв
2хв
2хв
20-25хв 2хв
|
Фронтальний метод.
Здає учень Звернути увагу на чіткість
Стежити за інтервалом і напрямком руху
Зупинитись потрібно стрибком так, щоб не штовхнути товариша попереду («не зробити аварії»). Хто підчас гри неуважний, той стає замикаючим. Відстань – 2 кроки.
Груповий метод організації роботи учнів на уроці. Шикування в 2 колони, попереду –капітан команди. Дотримання правил гри.
Перемагає команда,яка швидше закінчить естафету. Естафета вважається завершеною,коли останній учасник виконає передачу естафети і капітан підніме руку вгору.
Учасник, який першим завершить біг по дистанції, принесе своїй команді бал.
За правильно виконане завдання нараховується очко і одне команді за швидкість виконання За правильно виконане завдання нараховується очко і одне команді за швидкість виконання
За правильно виконане завдання нараховується очко і одне команді за швидкість виконання
За правильно виконане завдання нараховується очко і одне команді за швидкість виконання
Фронтальна робота
Інтервал між учнями 50см. Хто помиляється, стає ведучим або робить крок вперед.
Відзначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки
|