План-конспект інноваційного уроку фізичної культури з теми: «Спортивні ігри» для учнів 5-го класу для відкритих та конкурсних уроків.
Завдання уроку:
1. Удосконалювати технічні елементи баскетболу, футболу.
2. Закріплювати знання з математики, англійської та української мови.
3. Зміцнювати здоров'я учнів, виховувати самостійність при виконанні фізичних
вправ.
План-конспект інноваційного уроку фізичної культури з теми: «Спортивні ігри» для учнів 5-го класу.
Тема уроку: спортивні ігри з використанням міжпредметних зв’язків.
Завдання уроку: 1. Удосконалювати технічні елементи баскетболу, футболу.
2. Закріплювати знання з математики,
англійської та української мови.
3. Зміцнювати здоров’я учнів, виховувати самостійність при виконанні фізичних
вправ.
4. Сприяти розвитку спритності, швидкості реакції.
Тип уроку: навчально-тренувальний.
Інвентар: баскетбольні, футбольні м’ячі, обручі, фішки, свисток, папір, кольорові маркери, картки, гімнастичний мат.
Місце проведення: спортивний зал.
Тривалість уроку: 45 хвилин.
№ пор. |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||
І. Підготовча частина (12-15 хв.) |
|||||
1 |
Учні заходять в спортивний зал. . Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку. Техніка безпеки на уроці. |
До 2 хв. |
Звучить фонова музика. У шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд. Запитати про самопочуття.
|
||
2 |
Вимірювання ЧСС за 6 сек. Стройові вправи та організаційні вправи. Повороти на місці (праворуч , ліворуч, кругом). |
До 2хв. |
Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом. Перевести їх в кінець строю. Повороти виконувати стрибком. |
||
3
|
Ходьба в обхід. Ходьба з вправами для формування правильної постави та профілактики сколіозу: • звичайна (взяти м'яч до рук); • на носках (м'яч угору); • на п'ятках (м'яч за голову); • на зовнішній стороні ступні (м'яч за спину); •із відведенням рук назад-угору на кожен крок |
2-3 хв. |
Дистанція 2-3 кроки. Всі вправи виконуються під музику. У колону по одному з м'ячем у руках. Стежити за дотриманням правильної постави |
||
4 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами у русі: • перекидання м'яча з руки в руку; • повороти м'яча ліворуч-праворуч на витягнутих уперед руках; • оберти м'яча навколо тулуба; • нахили на кожний крок із торканням м'ячем підлоги; • випади з поворотами тулуба в однойменну сторону; • ходьба у напівприсіді; • стрибки у присіді з просуванням уперед |
2-3 хв. |
Усі вправи виконувати з великою амплітудою у середньому темпі
|
||
5 |
Різновиди бігу (звичайний, протиходом, «змійкою») |
1-2 хв. |
Із м'ячем у руках |
|
|
6 |
Вправи з м’ячами Ведення м’яча:
|
2-3 хв. |
Поперемінно правою, лівою рукою, ноги в колінах трохи зігнуті(баскетбол).Ведення м’яча різними способами (футбол).
|
||
7 |
Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання. Вимірювання ЧСС
Перешикування з колони по одному в колону по три. |
1-2 хв. |
Вправи на відновлення дихання. Вдихаємо через ніс, видихаємо через рот. Зробити аналіз і дати вказівки щодо інтенсивності рухової діяльності.
Послідовними поворотами.
|
||
ІІ. Основна частина (25-26 хв.) |
|||||
|
Працюємо по станціям: 1 станція – Передачі м'яча двома руками від грудей у зустрічних колонах.
2 станція – Штрафний кидок Після влучного потрапляння м’яча у кошик, учень отримує можливість написати будь - яку літеру українського алфавіту. Перемагає та команда, яка написала більшу кількість літер.
3 станція – Дріблінг (ведення м'яча) без зорового контролю.
4 станція – Передачі м'яча внутрішньою стороною стопи та зупинка м’яча підошвою.
5 станція – Удар м'яча у ціль після ведення. Після влучного удару у ціль, учень отримує можливість написати будь - яку літеру англійського алфавіту. Перемагає та команда, яка написала більшу кількість англійських літер.
6 станція - Ведення м'яча різними способами.
Естафета «Математичний виклик номерів»
|
20-22 хв. Виконання вправ на кожній станції до 2 хв.
4-5 хв.
|
Додаток 1. Вправи виконуються під музику.
Після передачі – прискорення з місця на максимальній швидкості 3 – 4 м
Ведення м'яча правою чи лівою рукою (в залежності від ситуації на майданчику).
Передачі м’яча правою чи лівою по черзі.
Учасники кожної команди розраховуються за порядковими номерами. Учитель промовляє будь-який номер на свій розсуд. Гравці з такими номерами вибігають зі строю, виконують ведення м’яча, оббігають фішку і повертаються в стрій(дівчата виконують баскетбольне ведення м’яча, хлопці – футбольне). Учасник, який першим завершить біг, приносить своїй команді бал. Перемагає команда, яка набере більшу кількість балів. Учитель оголошує математичне завдання, відповідь на яке і є номером учасника, який бігтиме (наприклад, 4 + 1 = 5)
|
||
ІІІ. Заключна частина (4-5 хв.) |
|||||
1 |
Шикування. Вправи на відновлення дихання.Гра на увагу «Світлофор» |
2-3 хв. |
У шеренгу.
|
||
2 |
Вимірювання ЧСС Підведення підсумків уроку. Рефлексія Вправа «Підіб´ємо підсумки». Закінчіть речення: На уроці я: дізнався… навчився… найбільший мій успіх – це… Домашнє завдання.
Організаційний вихід зі спортивної зали. |
1-2 хв. |
Визначити команду-переможницю. Відзначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки.
Вправи з м’ячем.
|
||