План-конспект інноваційного уроку фізичної культури з теми: «Спортивні ігри» для учнів 5-го класу.

Про матеріал

План-конспект інноваційного уроку фізичної культури з теми: «Спортивні ігри» для учнів 5-го класу для відкритих та конкурсних уроків.

Завдання уроку:

1. Удосконалювати технічні елементи баскетболу, футболу.

2. Закріплювати знання з математики, англій­ської та української мови.

3. Зміцнювати здоров'я учнів, виховувати самостійність при виконанні фізичних

вправ.

Перегляд файлу

План-конспект інноваційного уроку  фізичної культури з теми: «Спортивні ігри» для учнів 5-го класу.

 

Тема уроку: спортивні ігри з використанням міжпредметних зв’язків.

Завдання уроку: 1. Удосконалювати технічні елементи баскетболу, футболу.

                             2. Закріплювати знання з математики,

                                  англій­ської та української мови.

                             3. Зміцнювати здоров’я учнів, виховувати самостійність при виконанні фізичних                                        

                                  вправ.

                             4. Сприяти розвитку спритності, швидкості реакції.

Тип уроку: навчально-тренувальний.

Інвентар: баскетбольні, футбольні  м’ячі, обручі, фішки, свисток, папір, кольорові  маркери, картки, гімнастичний мат.

Місце проведення: спортивний зал.

Тривалість уроку: 45 хвилин.

 

 

№ пор.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина (12-15 хв.)

1

Учні заходять в спортивний зал. .

Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку. Техніка безпеки на уроці.

До 2 хв.

Звучить фонова музика. У шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд. Запитати про самопочуття.

 

 

2

Вимірювання ЧСС за 6 сек.

Стройові вправи та організаційні вправи. Повороти на місці (праворуч , ліворуч, кругом).

До 2хв.

Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом. Перевести їх в кінець строю.

Повороти виконувати стрибком.

3

 

 

Ходьба в обхід.

Ходьба з вправами для формування правильної постави та профілактики сколіозу:

 звичайна (взяти м'яч до рук);

 на носках (м'яч угору);

 на п'ятках (м'яч за голову);

 на зовнішній стороні ступні (м'яч за спину);

із відведенням рук назад-угору на кожен крок

2-3 хв.

Дистанція 2-3 кроки.

Всі вправи виконуються під музику. У колону по одному з м'ячем у руках.

Стежити за дотриманням правильної постави

4

Загальнорозвивальні вправи з м'ячами у русі:

 перекидання м'яча з руки в руку;

 повороти м'яча ліворуч-праворуч на ви­тягнутих уперед руках;

 оберти м'яча навколо тулуба;

 нахили на кожний крок із торканням м'ячем підлоги;

 випади з поворотами тулуба в одноймен­ну сторону;

 ходьба у напівприсіді;

  стрибки у присіді з просуванням уперед

2-3  хв.

Усі вправи виконувати з великою ампліту­дою у середньому темпі

 

5

Різновиди бігу (звичайний, протиходом, «змійкою»)

1-2 хв.

Із м'ячем у руках

 

6

Вправи з м’ячами

 Ведення м’яча:

  • кроком;
  • повільним бігом;
  • бігом.

 

2-3 хв.

Поперемінно правою, лівою рукою, ноги в колінах трохи зігнуті(баскетбол).Ведення м’яча різними способами (футбол).

 

7

Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання.       Вимірювання ЧСС

 

 

Перешикування з колони по одному в колону по три.

1-2 хв.

Вправи на відновлення дихання.

Вдихаємо через ніс, видихаємо через рот. Зробити аналіз і дати вказівки щодо інтен­сивності рухової діяльності.

 

Послідовними поворотами.

 

ІІ. Основна частина (25-26 хв.)

 

Працюємо по станціям:

1 станція – Передачі м'яча двома руками від грудей у зустрічних колонах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 станція – Штрафний кидок

Після влучного потрапляння м’яча   у кошик, учень отримує можливість написати будь - яку літеру українського алфавіту. Перемагає та команда, яка написала більшу кількість літер.

 

 

 

 

 

 

 

 

3 станція – Дріблінг (ведення м'яча) без зорового контролю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 станція – Передачі  м'яча  внутрішньою стороною стопи та зупинка м’яча підошвою.

 

 

 

 

 

5 станція – Удар м'яча у ціль після ведення.

Після влучного удару  у ціль, учень отримує можливість написати будь - яку літеру англійського алфавіту. Перемагає та команда, яка написала більшу кількість  англійських літер.

 

 

 

 

 

 

6 станція - Ведення м'яча різними способами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Естафета «Математичний виклик но­мерів»

 

20-22 хв.

Виконання вправ на кожній станції до 2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1. Вправи виконуються під музику.

 

Після передачі – прискорення з місця на максимальній швидкості 3 – 4 м

 

Ведення м'яча правою чи лівою рукою (в залежності від ситуації на майданчику).

Передачі м’яча правою чи лівою по черзі.

 

 

 

Учасники кожної команди розраховують­ся за порядковими номерами. Учитель промовляє будь-який номер на свій розсуд. Гравці з такими номерами вибігають зі строю, виконують ведення м’яча,

оббіга­ють фішку і повертаються в стрій(дівчата виконують баскетбольне ведення м’яча, хлопці – футбольне). Учасник, який першим завершить біг, приносить своїй команді бал. Перемагає команда, яка набере більшу кількість балів.

Учитель оголошує матема­тичне завдання, відповідь на яке і є номе­ром учасника, який бігтиме (наприклад, 4 + 1 = 5)

 

ІІІ. Заключна частина (4-5 хв.)

1

Шикування. Вправи на відновлення дихання.

Гра на увагу «Світлофор»

2-3 хв.

У шеренгу.

 

 Якщо вчитель показує сигнал жовтого кольору, то учні присідають, зеленого-роблять крок уперед , червоного — крок назад. Гравець, який припустився помилки, стає замикаючим .

2

Вимірювання ЧСС

Підведення підсумків уроку. Рефлексія

Вправа «Підіб´ємо підсумки».

Закінчіть речення:

На уроці я:

дізнався…

навчився…

найбільший мій успіх – це…

Домашнє завдання.

 

Організаційний вихід зі спортивної зали.

1-2 хв.

 

Визначити команду-переможницю.

Відзначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки.

 

 

Вправи з м’ячем.

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
19 липня 2018
Переглядів
3890
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку