План-конспект інноваційного уроку фізичної культури з теми: «Спортивні ігри» для учнів 5-го класу для відкритих та конкурсних уроків.
Завдання уроку:
1. Удосконалювати технічні елементи баскетболу, футболу.
2. Закріплювати знання з математики, англійської та української мови.
3. Зміцнювати здоров'я учнів, виховувати самостійність при виконанні фізичних
вправ.
План-конспект інноваційного уроку фізичної культури з теми: «Спортивні ігри» для учнів 5-го класу.
Тема уроку: спортивні ігри з використанням міжпредметних зв’язків.
Завдання уроку: 1. Удосконалювати технічні елементи баскетболу, футболу.
2. Закріплювати знання з математики,
англійської та української мови.
3. Зміцнювати здоров’я учнів, виховувати самостійність при виконанні фізичних
вправ.
4. Сприяти розвитку спритності, швидкості реакції.
Тип уроку: навчально-тренувальний.
Інвентар: баскетбольні, футбольні м’ячі, обручі, фішки, свисток, папір, кольорові маркери, картки, гімнастичний мат.
Місце проведення: спортивний зал.
Тривалість уроку: 45 хвилин.
№ пор. |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
||
І. Підготовча частина (12-15 хв.) |
|||||
1 |
Учні заходять в спортивний зал. . Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку. Техніка безпеки на уроці. |
До 2 хв. |
Звучить фонова музика. У шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд. Запитати про самопочуття.
|
||
2 |
Вимірювання ЧСС за 6 сек. Стройові вправи та організаційні вправи. Повороти на місці (праворуч , ліворуч, кругом). |
До 2хв. |
Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом. Перевести їх в кінець строю. Повороти виконувати стрибком. |
||
3
|
Ходьба в обхід. Ходьба з вправами для формування правильної постави та профілактики сколіозу: • звичайна (взяти м'яч до рук); • на носках (м'яч угору); • на п'ятках (м'яч за голову); • на зовнішній стороні ступні (м'яч за спину); •із відведенням рук назад-угору на кожен крок |
2-3 хв. |
Дистанція 2-3 кроки. Всі вправи виконуються під музику. У колону по одному з м'ячем у руках. Стежити за дотриманням правильної постави |
||
4 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами у русі: • перекидання м'яча з руки в руку; • повороти м'яча ліворуч-праворуч на витягнутих уперед руках; • оберти м'яча навколо тулуба; • нахили на кожний крок із торканням м'ячем підлоги; • випади з поворотами тулуба в однойменну сторону; • ходьба у напівприсіді; • стрибки у присіді з просуванням уперед |
2-3 хв. |
Усі вправи виконувати з великою амплітудою у середньому темпі
|
||
5 |
Різновиди бігу (звичайний, протиходом, «змійкою») |
1-2 хв. |
Із м'ячем у руках |
|
|
6 |
Вправи з м’ячами Ведення м’яча:
|
2-3 хв. |
Поперемінно правою, лівою рукою, ноги в колінах трохи зігнуті(баскетбол).Ведення м’яча різними способами (футбол).
|
||
7 |
Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання. Вимірювання ЧСС
Перешикування з колони по одному в колону по три. |
1-2 хв. |
Вправи на відновлення дихання. Вдихаємо через ніс, видихаємо через рот. Зробити аналіз і дати вказівки щодо інтенсивності рухової діяльності.
Послідовними поворотами.
|
||
ІІ. Основна частина (25-26 хв.) |
|||||
|
Працюємо по станціям: 1 станція – Передачі м'яча двома руками від грудей у зустрічних колонах.
2 станція – Штрафний кидок Після влучного потрапляння м’яча у кошик, учень отримує можливість написати будь - яку літеру українського алфавіту. Перемагає та команда, яка написала більшу кількість літер.
3 станція – Дріблінг (ведення м'яча) без зорового контролю.
4 станція – Передачі м'яча внутрішньою стороною стопи та зупинка м’яча підошвою.
5 станція – Удар м'яча у ціль після ведення. Після влучного удару у ціль, учень отримує можливість написати будь - яку літеру англійського алфавіту. Перемагає та команда, яка написала більшу кількість англійських літер.
6 станція - Ведення м'яча різними способами.
Естафета «Математичний виклик номерів»
|
20-22 хв. Виконання вправ на кожній станції до 2 хв.
4-5 хв.
|
Додаток 1. Вправи виконуються під музику.
Ведення м'яча правою чи лівою рукою (в залежності від ситуації на майданчику).
Передачі м’яча правою чи лівою по черзі.
Учасники кожної команди розраховуються за порядковими номерами. Учитель промовляє будь-який номер на свій розсуд. Гравці з такими номерами вибігають зі строю, виконують ведення м’яча, оббігають фішку і повертаються в стрій(дівчата виконують баскетбольне ведення м’яча, хлопці – футбольне). Учасник, який першим завершить біг, приносить своїй команді бал. Перемагає команда, яка набере більшу кількість балів. Учитель оголошує математичне завдання, відповідь на яке і є номером учасника, який бігтиме (наприклад, 4 + 1 = 5)
|
||
ІІІ. Заключна частина (4-5 хв.) |
|||||
1 |
Шикування. Вправи на відновлення дихання.Гра на увагу «Світлофор» |
2-3 хв. |
У шеренгу.
|
||
2 |
Вимірювання ЧСС Підведення підсумків уроку. Рефлексія Вправа «Підіб´ємо підсумки». Закінчіть речення: На уроці я: дізнався… навчився… найбільший мій успіх – це… Домашнє завдання.
Організаційний вихід зі спортивної зали. |
1-2 хв. |
Визначити команду-переможницю. Відзначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки.
Вправи з м’ячем.
|
||