План-конспект
уроку фізичного виховання
в 2 класі
Задачі уроку:
1. Вчити техніці верхній передачі м'яча двома руками в волейболі.
2. Удосконалювання нижньої подачі в волейболі.
3. Розвивати кмітливість, спритність, уважність, граючи в рухливу гру «М' яч сусідові».
4. Виховувати любов до фізичної культури і спорту, дисциплінованість, організованість.
Місце проведення: спортзал
Час:40’
Обладнання: м' ячі.
|
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підго-товча част-ина 10'
ІІ. Осно-вна части-на 25'
ІІІ. Заклю-чна части-на 5'
|
1.Організаційний перехід з класу до спортзалу 2. Шикування «Клас, в одну шеренгу шикуйсь!» «Рівняйсь!» «Струнко!! «Вільно!» 3.Повідомлення задач уроку Сьогодні навчимося техніці передачі м'яча двома руками в волейболі, повторимо техніку нижньої подачі і пограємо у рухливу гру «М’яч сусідові». 4. Стройові вправи «Клас!» «Рівняйсь!» «Струнко!» «Наліво!» «Кругом!» «Наліво!» «Кругом!» 5.Різновиди ходьби «За направляючим в обхід кроком руш!» «Лівою,лівою! 1,2,3.» Руки на пояс, на носочках руш. Звичайним кроком. Руки за спину, на п’яточках руш. Звичайним кроком. Руки на пояс, на внутрішній частині стопи руш. Звичайним кроком. На зовнішній частині стопи руш. Звичайним кроком. Руки вперед, високо піднімаючи стегно руш. Звичайним кроком. Руки на коліна, напівприсівши руш. Звичайним кроком. В повному присяді. Звичайним кроком. 6.Різновиди бігу Підготувались до бігу, зігнули руки в ліктях, в повільному темпі бігм руш. Правим боком приставним кроком руш. Звичайним бігом. Лівим боком приставним кроком руш. Звичайним бігом. Біг високо піднімаючи стегно. Звичайним бігом. Біг з захльостом гомілки. Звичацним бігом. Біг з підскоком і сплесками руками над головою. Звичайним бігом. Уповільнюємо темп. 7.Вправа на відновлення дихання Відновлюємо дихання Вдихаємо, піднімаємось на носкиі піднімаємо руки, танемось до сонечка. Опускаємось і видихаємо. 8.Перешикування «Кроком руш!» «Лівою, лівою! 1,2,3» «Стій! 1,2» «Наліво! 1,2» «Клас, рівняйсь!» «Струнко!» «На перший-другий розрахуйсь!» «Другі номера присіли!» «Перші номера 3 кроки вперед кроком руш! 1,2,3» «Другі номера встали!» «Вліво від направляючого на витягнуті руки розімкнись!» «Опустіть руки!» 1.Комплекс ЗРВ з м'ячем. Роздаю м' ячі І.В.п. – стійка: ноги разом, м'яч в руках знизу перед собою: 1 – піднімання м' яча перед собою, 2 – піднімання м'яча вгору над собою, 3-4 – те саме, назад. ІІ.В.п. – те саме, піднімання м' яча над головою: 1 – ліва нога назад, 2 – в. п., 3 – права нога назад, 4 – в. п. ІІІ.В.п. – стійка: ноги нарізно, м' яч над головою: 1-2- нахил тулуба вліво, 3-4 – нахил тулуба вправо. ІV.В.п. – стійка ноги нарізно, м'яч перед собою: 1 – поворот тулуба вліво, 2 – в.п., 3 – поворот тулуба вправо, 4 – в. п. V.В.п. – ноги разом, м'яч за спиною: 1-2 – нахил тулуба вперед, 3-4 –нахил тулуба назад. VI.В.п. – ноги разом,м'яч перед собою, з підстрибуванням: 1– зігнути ліву ногу в коліні, 2 – в стрибку в. п.. 3 – підняти пряму ліву ногу. 4 – в. п., 5 – 8- те саме, правою ногою. VII.В.п. –стійка ноги разом, м' яч знизу перед собою, присідання: 1 – палиця перед собою, 2 – в. п., 3 – палиця над головою, 4 – в. п. VIII.В.п. – стійка ноги разом, м'яча перед собою знизу, стрибки на місці: 1, 3 – ноги в сторони,м' яч над головою, 2, 4 – в. п. Підготовчі вправи: 1.Зжимання та разжимання пальців рук в положенні руки 2.Стоячи біля стіни, одночасне та перемінне відштовхування пальцями рук. 2.Пояснення основних правил безпеки під час занять баскетболом. Під час занять баскетболу треба уважно виконувати вказівки вчителя. Одяг повинен бути спортивним,легким не затруднювати рухів. Не слід носити предмети з собою, які небезпечні для себе або інших. 3. Верхня передача м'яча двома руками в волейболі «Клас, розійдись!» «В одну колону за мною шикуйсь!» «Наліво! 1,2» Слухаємо і дивимось, як виконувати верхню передачу . В.п.-Руки зігнуті в ліктьових суглобах, кисті перед обличчям, пальці розведені й спрямовані вгору, лікті спрямовані вперед-всторони, ноги зігнуті в колінах і розставлені, одна нога спереду, тулуб трохи нахилений вперед. У момент передачі м'яча ноги й руки випрямляють, пальцями торкаються м'яча, зм'ягшують поступовий рух, кисті в положенні тильного згинання, вони міцно охоплюють м'яч ззаду-знизу, утворюючи своєрідну «воронку» . 4.Імітація передачі м’яча двома руками зверху. Вправа розпочинається з основної стійки: Передача м’яча біля стіни. Відстань від стіни 2м, висота передач 2,5-3м. 5.Вправи для вдосконалення техніки виконання передачі м’яча: —У парах. Передачі на відстані 3 м з середньою траєкторією. —Передачі над собою – передача партнеру. Висота передач над собою 1,5м. —Передачі через сітку. Відстань між партнерами 3 м. —Передачі зі зміною відстані, траєкторії і напрямку. 6. Удосконалення техніки нижньої подачі: Подача м'яча на точність: у межі майданчика; в праву і ліву, далеку і ближню її половини; на три поздовжні частини (4-5, 6-3, 1-2 зони), у кожну із зон; до бічних лініях; до лицьової лінії; на партнера розташованого в різних точках майданчика; двоє партнерів стоять поруч на відстані від 2,0 до 0,5 м - м'яч направляє між ними. 7.Рухлива гра «М' яч сусідові» Підготовка до гри: дітей шикують у шеренгу (стрій розімкнутий). «Клас, в одну шеренгу шикуйсь!» «Вліво від направляючого розімкнітся!» Зміст гри: Діти утворюють коло, стоячи на відстані одного кроку один від одного. Ведучий знаходиться за колом. Гравці передають м'яч то вправо, то вліво, але обов'язково сусідові. Завдання ведучого - доторкнутися до м'яча. Якщо ведучий доторкнувся до м'яча, то гравець, у якого він був, стає ведучим Підсумок гри: вигравшими вважаютьсч гравці, які залишились на своїх місцях. «Клас, розійдийсь!» 1.Підсумок уроку «Клас, в одну шеренгу шикуйсь!» Сьогодні навчилися техніці передачі м'яча двома руками в волейбол, вдосконалили техніку нижньої подачі і програли у рухливу гру «М’яч сусідові».
Найактивнішими були... Найуважнішими були... Всім останнім слід бути більш активними і уважними на наступних уроках. 2.Повідомлення домашнього завдання Вдома ви маєте дотримуватись здорового способу життя. 3.Організаційний перехід до класу «Рівняйсь!» «Струнко!» «До класу кроком руш!» |
1'
30"
30"
30"
3' Усі вправи по 0.5 к
3' Усі вп-ра-ви по 0.5 к
30"
30"
4' Усі вп-ра-ви По 6-8 раз
1'
30''
5'
30''
5'
4'
5'
3'
1'
1' |
Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів. Слідкую за дисципліною. Рукою показую напрям шикування. Слідкую за поставою дітей. П'ятки разом, руки притиснуті до тулуба. Команди подаю чітко.
Чітко і зрозуміло повідомляю задачі уроку. Слідкую за увагою учнів. Використовую словесний метод.
Рукою показую напрям повороту. Звертаю увагу нв одночасне і правильне виконання. Виправляю помилки.
Стежу за інтервалом.
Встаємо на носочки- йдемо як лисички. Встаємо на п'ятки - тепер ми пінгвінята Тримаємо спинки рівненько, голову прямо. Потім йдемо як ведмідь - збоку- вбік
А тепер наприсядки як каченята.
Стежу за інтервалом.
Слідкую за правильним диханням.
Веду чіткий рахунок. Звертаю увагу на дотримання правильної постави. Якщо вище стрибнемо - комарика зловимо.
Команди подаю чітко. Звертаю увагу на на одночасне і правильне виконання.
Використовую фронтальний метод.
Тулуб тримати рівно Темп повільний Нога пряма, ставити на носок
Спину тримати рівно
Використовую словесний і наочний метод. Чітко пояснюю і показую правильне виконання вправи.
Використовую потоковий метод. У разі необхідності надаю індивідуальну допомогу. Використовую словесний і наочний метод. Чітко пояснюю і показую правильне виконання вправи. Використовую потоковий метод. У разі необхідності надаю індивідуальну допомогу. Використовую словесний і наочний метод. Чітко пояснюю і показую правильне виконання вправи. Використовую потоковий метод. У разі необхідності надаю індивідуальну допомогу. Чітко пояснюю зміст гри. Слідкую за уважністю учнів.
Проводжу висновок гри. Визначаю найуважніших. Вказую на позитивні і негативні сторони.
За допомогою словесного методу підводжу підсумки уроку та виконання вправ. Вказую на помилки і шляхи їх виправлення. Звертаю увагу на учнів,які добре працювали. Добиваюся уваги учнів і дисципліни Мотивую дітей до активного займання спортом.
Слідкую за дисципліною.
|