Урок "Flash. Обчислення. Робота з текстовим полем. Програмування кнопок"

Про матеріал
На прикладі розрахунку катету прямокутного трикутника показане налаштування текстових полів різних типів, а також використовується програмування кнопок.
Перегляд файлу

Уроки Flash

Обчислення у Flash

Приклад «Визначаємо  катет»

Задані катет а та гіпотенуза с прямокутного трикутника, визначити другий катет.

Для введення інформації використаємо текстові поля з властивістю Input Text. Призначимо змінні для  полів введення (var) відповідно a і c. Для поля виведення призначимо текстове поле з властивістю Dynamic Text, а var відповідно b.

Створимо дві кнопки.

Зелена кнопка буде для обчислення, а червона для очищення полів.

Код зеленої кнопки:

Код червоної кнопки

Завдання

Створити проект «Прямокутний трикутник», у якому демонструватимуться обчислення  параметрів трикутника за заданими катетами.

Створити проект «Коло», у якому демонструватимуться обчислення  параметрів кола за заданим радіусом.

 

doc
Додано
28 лютого
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку