Урок "Flash. Обчислення. Робота з текстовим полем. Програмування кнопок"

Про матеріал
На прикладі розрахунку катету прямокутного трикутника показане налаштування текстових полів різних типів, а також використовується програмування кнопок.
Перегляд файлу

Уроки Flash

Обчислення у Flash

Приклад «Визначаємо  катет»

Задані катет а та гіпотенуза с прямокутного трикутника, визначити другий катет.

Для введення інформації використаємо текстові поля з властивістю Input Text. Призначимо змінні для  полів введення (var) відповідно a і c. Для поля виведення призначимо текстове поле з властивістю Dynamic Text, а var відповідно b.

Створимо дві кнопки.

Зелена кнопка буде для обчислення, а червона для очищення полів.

Код зеленої кнопки:

Код червоної кнопки

Завдання

Створити проект «Прямокутний трикутник», у якому демонструватимуться обчислення  параметрів трикутника за заданими катетами.

Створити проект «Коло», у якому демонструватимуться обчислення  параметрів кола за заданим радіусом.

 

doc
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку