Урок "Flash. Створення тестів з використанням кнопок та елементів програмування Action Script""

Про матеріал
На прикладі тесту "Столиці" пояснено технологію створення тесту в програмі Flash. Використані програмування кнопок для оброблення результату тесту.
Перегляд файлу

Уроки Flash

Створення тестів у середовищі Flash

Приклад створення тесту на два запитання та аналіз відповідей

Тест створюватимемо на трьох кадрах: два кадри для запитань, третій для аналізу відповідей.

Кожний кадр матиме команду stop() в коді as на сцені, щоб дати можливість дочекатись відповіді користувача. Окрім того, на першому кадрі присвоюємо змінній і нуль – і буде лічильником балів.

Отже, перший кадр.

 

Столиця Англії – статичний текст;

у прямокутнику з синіми границями вставлено текстове поле Input text, яке має ідентифікатор а;

відповісти – кнопка.

Код сцени першого кадру:

Код кнопки:

Використовуємо команду галуження. При правильній відповіді додаємо одиницю до лічильника балів та присвоюємо деякій змінній р1 значення «Англії», а при неправильній – змінній n1 таке ж значення. Ці змінні є ідентифікаторами динамічних полів в останньому кадрі для аналізу вірних та невірних відповідей.

Другий кадр.

Другий кадр практично є шаблоном для створення окремих кадрів тесту на будь-яку кількість запитань.

Він відрізняється  від першого лише відсутністю обнуління змінної і, що рахує бали.

Текстове поле для введення столиці має ідентифікатор b.

Код сцени другого кадру:

Код кнопки:

Третій кадр.

«Результат» - кнопка;

«Знаєш столиці», «Не знаєш столиці» - просто текстові пояснення;

п’ять динамічних текстових полів – для виведення загального результату – «Погано!» або «Так собі…» або «Відмінно», має ідентифікатор с;

під написом «Знаєш столиці» розташовані поля з ідентифікаторами р1 та р2, а під написом «Не знаєш столиці» - поля з ідентифікаторами n1 та n2.

Код сцени третього кадру:

Код кнопки:

 

Динамічні поля з ідентифікаторами р1,р2, n1 та n2 будуть заповнюватись або залишатись порожніми залежно від відповідей користувача на відповідних кадрах.

Як працює:

Файл зберегти та опублікувати як веб-сторінку.

 

Завдання

  1. Виконати наведений приклад тесту – проект №1.
  2. Запрограмувати тест на знання 12 столиць – проект №2. У цьому проекті буде 13 кадрів (12 запитань та один для результатів).
  3. Запрограмувати тест на знання прапорів будь-яких шести країн, використовуючи поступову появу зображення прапора на екрані – проект №3. Кадрів буде більше, ніж 7, оскільки анімація поступової появи зображення займає кілька кадрів.

 

doc
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
503
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку