КЗ «Шполянська загальноосвітня санаторна школа
Черкаської обласної ради»
План-конспект
уроку з фізичної культури в 6 класі на тему:
«Футбол. Закріплення навички виконання елементу гри при передачі м’яча партнерові. Удосконалення елементу гри – ведення м’яча»
Підготував: Запісецький М.М.
18 жовтня 2019 рік
Мета:
освоїти учням виконання елементів гри «Футбол» - передача м’яча та ведення м’яча;
розвивати силу, швидкість, спритність, техніку володіння м’ячем;
виховувати патріотичність, сприяти розвитку особистості.
Обладнання: спортивний майданчик, футбольні м’ячі, фішки, маніжки.
Ч/у |
Зміст уроку |
Доз. |
ЗМВ |
Підготовча частина |
1.Шикування в одну шеренгу на правій границі спортивного майданчика.
2. Емоційне налаштування класу. Патріотичне виховання.
3. Ознайомлення учнів із темою і метою уроку.
4. Б/ж та правила поведінки учнів під час уроку
5. Біг і його різновиди:
6. Ходьба та її різновиди:
7. ЗРВ
8. Узагальнення підготовчої частини уроку. Значення фізичних вправ
9. Тема і мета уроку: виконання елементів гри футбол
- Фізкультхвилинка Гра «М’яч партнерові»
10. Удосконалення елементу гри «ведення м’яча»: - безпека життєдіяльності;
Двохстороння гра:
12. Осмислення та узагальнення основної частини уроку
13. Гра на відпочинок «Слухай сигнал»
14. Підведення підсумку уроку
15. Домашнє завдання:
16. Налаштування учнів на відпочинок. Гра «Ми працювали»
17. Організоване закінчення уроку
|
10″ 20″
10″ 40″
30″- 1′
30″
1коло
1 коло
1 коло
1 коло
1 коло
0,5 кола
0,5 кола 0,5 кола 0,5 кола
0,5 кола
0,5 кола
0,5 кола
30″- 1′
30″
10 р.
10 р.
10 р.
30″
4′-5′
2′-3′
1′-2′
1′
1′ |
Звернути увагу на одяг
Бесіда про патріотичність
Розвивати увагу
Розвивати увагу
Дистанція 1 крок
Дистанція 1 крок Розвивати увагу
Глибокий вдих, видих
Руки за головою,
Руки на пояс
Руки на колінах, б/ж
Одночасне виконання вправ
Самостійна розминка
В одну шеренгу
Правильність виконання
Правильність виконання Правильність виконання
Правильність виконання
Правильність виконання Правильність виконання
Використання вивчених елементів
Розвиток уваги, правильність виконання гри
Оцінювання учнів
Диференційоване домашнє завдання
Відповіді учнів чіткі
Переодягання учнів |