КЗ «Шполянська загальноосвітня санаторна школа- інтернат
Черкаської обласної ради»
План-конспект
уроку з фізичної культури в 4 класі на тему:
«Вправи для розвитку координації, біг з подоланням вертикальних та горизонтальних перешкод»
Підготував: Запісецький М.М.
16 жовтня 2019 рік
Тема: Вправи для розвитку координації, біг з подоланням вертикальних та горизонтальних перешкод.
Мета: освоїти учням вправи на координацію, техніку бігу з подоланням вертикальних та горизонтальних перешкод; виховувати патріотичність, силу, швидкість, витривалість, морально-вольові якості та сприяти розвитку особистості.
Обладнання: Спортивний майданчик, смуга перешкод, фішки, кеглі, м’ячі, гімнастичні палиці.
Ч/у |
Зміст уроку |
Доз. |
ЗМВ |
Підготовча частина |
1.Шикування в одну шеренгу на правій границі спортивного майданчика.
2. Емоційне налаштування класу. Патріотичне виховання.
3. Ознайомлення учнів із темою і метою уроку.
4. Б/ж та правила поведінки учнів під час уроку
5. Біг і його різновиди:
- звичайний
- приставними кроками
- біг спиною вперед
- біг зі зміною напрямку руху
6. Ходьба та її різновиди:
7. ЗРВ
- відведення прямих рук вверх, вниз
- відведення прямих рук в сторони
- нахил вперед на кожен крок
8. Узагальнення підготовчої частини уроку. Значення фізичних вправ |
10″ 20″
10″ 20″
30″- 1′
30″
1-2 кола
1 коло
1 коло
1-2 кола
0,5 кола
0,5 кола
0,5 кола
0,5 кола
0,5 кола
0,5 кола
0,5 кола
30″- 1′
|
Звернути увагу на одяг
Бесіда про патріотичність
Розвивати увагу
Дистанція 1 крок б/ж
Дистанція 1 крок Розвивати увагу
Глибокий вдих, видих, б/ж Руки за головою, б/ж Руки на пояс
Руки на колінах,б/ж
Одночасне виконання вправ,б/ж
В одну шеренгу |
Основна частина |
9. Тема і мета уроку. Вправи на координацію та бігу з перешкодами.
10. Шикування класу біля смуги перешкод: б/ж
- по сигналу вчителя виконання бігу з подоланням вертикальних перешкод
- проходження смуги перешкод !
- проходження смуги перешкод з урахуванням часу.
11. Руханка. Гра на увагу «День і ніч»
12. Біг з подоланням вертикальних та горизонтальних перешкод
- по сигналу вчителя проходження дистанції з вертикальних та горизонтальних перешкод
13. Гра «Лінійна естафета» - правила гри - б/ж - об’єднання учнів у команди - виявлення переможця
14. Осмислення та узагальнення основної частини уроку. |
1′-1′5
30″
1-2 рази
2-3 рази
2-3 рази
2-3 рази
1′-1,5
|
Розвивати увагу
Дистанція 0,5 кроку
Дистанція 2-3 кроки
Дистанція 2-3 кроки Час за секундоміром
Розвивати увагу
Якість виконання, б/ж
Правильність виконання естафети, виховувати спритність, витривалість
На правій границі спортивного майданчика |
Заключна частина |
15. Гра на відпочинок «Знайди предмет»
16. Підсумок уроку. Домашнє завдання: Техніка та правильність виконання вправ з бігу з вертикальними та горизонтальними перешкодами.
17. Налаштування учнів на відпочинок: «Мені сподобалось…»
18.Організоване закінчення уроку
|
2
1′-2'
1′ |
Розвивати увагу
Диференційоване домашнє завдання
Відповіді учнів чіткі
Переодягання учнів |
КЗ «Шполянська загальноосвітня санаторна школа
Черкаської обласної ради»
План-конспект
уроку з фізичної культури в 6 класі на тему:
«Футбол. Закріплення навички виконання елементу гри при передачі м’яча партнерові. Удосконалення елементу гри – ведення м’яча»
Підготував: Запісецький М.М.
18 жовтня 2019 рік
Мета:
освоїти учням виконання елементів гри «Футбол» - передача м’яча та ведення м’яча;
розвивати силу, швидкість, спритність, техніку володіння м’ячем;
виховувати патріотичність, сприяти розвитку особистості.
Обладнання: спортивний майданчик, футбольні м’ячі, фішки, маніжки.
Ч/у |
Зміст уроку |
Доз. |
ЗМВ |
Підготовча частина |
1.Шикування в одну шеренгу на правій границі спортивного майданчика.
2. Емоційне налаштування класу. Патріотичне виховання.
3. Ознайомлення учнів із темою і метою уроку.
4. Б/ж та правила поведінки учнів під час уроку
5. Біг і його різновиди:
6. Ходьба та її різновиди:
7. ЗРВ
8. Узагальнення підготовчої частини уроку. Значення фізичних вправ
9. Тема і мета уроку: виконання елементів гри футбол
- Фізкультхвилинка Гра «М’яч партнерові»
10. Удосконалення елементу гри «ведення м’яча»: - безпека життєдіяльності;
Двохстороння гра:
12. Осмислення та узагальнення основної частини уроку
13. Гра на відпочинок «Слухай сигнал»
14. Підведення підсумку уроку
15. Домашнє завдання:
16. Налаштування учнів на відпочинок. Гра «Ми працювали»
17. Організоване закінчення уроку
|
10″ 20″
10″ 40″
30″- 1′
30″
1коло
1 коло
1 коло
1 коло
1 коло
0,5 кола
0,5 кола 0,5 кола 0,5 кола
0,5 кола
0,5 кола
0,5 кола
30″- 1′
30″
10 р.
10 р.
10 р.
30″
4′-5′
2′-3′
1′-2′
1′
1′ |
Звернути увагу на одяг
Бесіда про патріотичність
Розвивати увагу
Розвивати увагу
Дистанція 1 крок
Дистанція 1 крок Розвивати увагу
Глибокий вдих, видих
Руки за головою,
Руки на пояс
Руки на колінах, б/ж
Одночасне виконання вправ
Самостійна розминка
В одну шеренгу
Правильність виконання
Правильність виконання Правильність виконання
Правильність виконання
Правильність виконання Правильність виконання
Використання вивчених елементів
Розвиток уваги, правильність виконання гри
Оцінювання учнів
Диференційоване домашнє завдання
Відповіді учнів чіткі
Переодягання учнів |