16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

Урок географії із застосуванням методу розвитку критичного мислення «Знаю – хочу ділитися – навчаюсь»

Про матеріал
Урок географії із застосуванням методу розвитку критичного мислення «Знаю – хочу ділитися – навчаюсь» на тему: "Світовий океан та його частини. Суша в океані"
Перегляд файлу

Урок географії із застосуванням методу розвитку критичного мислення

«Знаю – хочу ділитися – навчаюсь»

Тема: Світовий океан та його частини. Суша в океані.

Мета: поглибити знання учнів про Світовий океан та його частини, розвивати критичне мислення, вчити дітей аналізувати та самостійно робити висновки.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Форми роботи: індивідуальна, колективна, групова.

 

Океан – це постійний рух, любов і вічне життя

Ж.Верн

 

На початку уроку вчитель повідомляє учням, що протягом уроку вони будуть отримувати символічні краплинки за правильні відповіді (1 краплинка – 1 бал)

Учитель. Космонавти, які підкорюють небесні простори прийшли до спільної думки, що нашу Землю можна назвати «Голубою планетою».

Як Ви думаєте, чому саме так стверджують люди, які неодноразово спостерігали за нашою планетою  із космосу?

Діти висловлюють свої думки.

Прийом «Я так вважаю…», «Я так думаю, тому що…»

Саме слово «Океан» прийшло до нас із древньогрецьких міфів. Називали так бога ріки, що омивала весь земний світ. Звідси і пішло поняття «Світовий океан».

Учитель. Я хочу, щоб Ви згадали все, що знаєте про Світовий океан. Нагадаю, потрібно згадати якомога більше.  Із Ваших думок ми будемо вирощувати асоціативний кущ.

 

 

 

 

 Метод «Знаю - хочу ділитися – навчаюсь».

Учні об’єднуються у пари і протягом 4 – 5 хв. Обговорюють один з одним усе, що знають по темі. Учитель в цей час креслить на дошці таблицю «Допомога»

Що ми знаємо (+)

Що хочемо знати (?)

Що ми не знали і вивчили (-)

 

 

 

 

Пояснення значків: «+» - це ми знаємо; «?» – хочемо знати більше;

«-« що ми не знали і вивчили.

Учні креслять табличку в зошиті.

 Слово надається кожній парі і заповнюється перша колонка таблиці, якщо учні не дуже впевнені у своїх відповідях, інформацію записують в другу колонку, і користуючись підручником, можна разом шукати відповіді і одночасно заповнювати цю колонку.

Картографічний прийом. Вчитель ознайомлює із частинами океану, і з сушею в океані,  показує номенклатуру  на карті. Користуючись підручником пропонує накреслити в зошит схему походження островів.

 

 

 

Рефлексія.

Продовжити речення:

  • Світовий океан – це..
  • Умовним океаном вважають…
  • Материк відрізняється від острова …
  • Архіпелаг – це …
  • Маріанська впадина – це …

Світовий океан – одна з найбільших загадок нашої планети, унікальний витвір природи, колиска життя на Землі, комора тепла  і так можна  продовжувати до нескінченності…

Діти, чи згодні Ви із твердженням Ж. Верна, яке відображене в епіграфі нашого уроку?

Підсумок: (рахуємо краплинки, виставляємо бали за урок)

Домашнє завдання:  § 41; заповнити таблицю «Допомога» до кінця.

docx
Додано
28 січня
Переглядів
151
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку