Урок географії у 8 класі Тема: Українські Карпати.

Про матеріал
Урок географії у 8 класі Тема: Українські Карпати. Мета: розширити знання про географічне розташування, клімат, рельєф гір, аналізувати рослинний і тваринний світ Карпат; удосконалювати вміння роботи з картою; розвивати екологічне і естетичне виховання. Тип уроку: урок формування нових знань, умінь і навичок.
Перегляд файлу

 

Урок географії у 8 класі

 

Тема: Українські Карпати.

Мета: розширити знання про географічне розташування, клімат, рельєф гір, аналізувати рослинний і тваринний світ Карпат; удосконалювати вміння роботи з картою; розвивати екологічне і естетичне виховання.

Тип уроку: урок формування нових знань, умінь і навичок.

Форма проведення: урок – мандрівка.

Обладнання: атлас, фізична карта України.

Хід уроку

І - Організаційний момент.

ІІ - Актуалізація опорних знань, вмінь і навичок.

 1. Географічний диктант.  Три варіанти.

 Вчитель зачитує назви рослин, тварин, грунтів трьох природних зон України, а учні кожного варіанту вибирають відповідь.

ІІІ - Мотивація навчальної діяльності.

 1. Розповідь вчителя.

 Німецький поет Гете писав: «Природа – єдина книга, кожна із сторінок якої наповнена глибокого змісту». Сьогодні ми торкнемося сторінок книги, заглянемо у край чарівності і краси.

 2. Зачитує вірш.

Карпатських гір торкнулася душа,

яке це диво Божої природи:

 смереки ніжно ріжуть небеса,

так величаво сонце з гір виходить.

А трави пахнуть, кращих всіх парфум.

Мов килими квітують полонини,

трембіти голос розганяє сум,

купаються у хмарах верховини.

3. Відео – звучить мелодія трембіти, видно фон Карпат. 

4. Прийом «Асоціація».

Які асоціації викликала музика, вірш, фільм?

Яку тему ми будемо сьогодні вивчати?

IV - Новий матеріал уроку.

1. Бесіда. Географічне положення, загальні відомості, межа, умовна лінія гір, площа.

2. Робота в групах: геологи, кліматологи, гідрологи.

Підготувати повідомлення про рельєф, тектоніку, клімат і води гір, користуючись підручником і атласом.

3. Відео «Рослинний і тваринний світ Карпат». Завдання учням. Переглядаючи ролик виписати назви рослин і тварин Карпат.

4. Випереджувальне завдання. Презентація учнів групи - екологи «Природоохоронні території Карпат».

5. Бесіда вчителя і учнів «Проблеми екології Карпат».

V - Закріплення.

1. Прийом «Незакінчене речення»

- Українські Карпати – це ………;

- за висотою вони - ……….. ;

- пересічні висоти - ………;

- найвища точка Карпат - …….;

- Карпати простягаються кількома паралельними - ……., що розмежовані міжгірними……..;

- північно-східне пасмо називають - …..;

- найвищий хребет називають - …….;

- з боку Закарпаття підноситься хребет - …….

2. Проблемне запитання.

Як ви думаєте, як місцеві жителі переходять з однієї гірської долини в іншу?

3. Прийом «Словничок»

Які нові поняття, терміни Ви сьогодні почули на уроці?

VI - Підсумок.

 1. Прийом «Сенкан» із словом «Карпати»

VII – Домашнє завдання.

 1.  Вивчити тему «Українські Карпати».

 2. Скласти кросворд.

docx
Додав(-ла)
Бідяк Любов
Додано
20 лютого 2023
Переглядів
275
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку