Інтегрований урок географії та геометрії у 8 класі
Тема: Географічний паралелограм
Мета:
Компетенції:
Тип уроку: удосконалення умінь і навичок
Обладнання: опорний конспект, навчальна презентація, комп'ютер, проектор, екран, настінна топографічна карта, комплект топографічних карт, лінійки, калькулятори
Хід уроку:
І. Самовизначення до навчальної діяльності.
Вчителька геометрії. Вітаю! Сьогодні ми поговоримо про паралелограм у якого всі сторони рівні і всі кути рівні – про квадрат. Я впевнена, що нам буде цікаво застосовувати набуті математичні знання до різноманітних життєвих задач.
І цей урок ми проведемо разом з вчителькою географії пані Тетяною.
Вчителька географії. Вітаю! А як ви думаєте, як географія пов’язана з геометрією?
ІІ. Актуалізація знань.
Вчителька геометрії: Діти, ну що розпочнемо з математичної розминки.
Дайте найбільшу кількість правильних відповідей:
1. Паралелограм - це
2. Протилежні сторони паралелограма …
3. Протилежні кути паралелограма …
4. Сума кутів, що прилягають до однієї сторони паралелограма, дорівнює…
5. Діагоналі паралелограма точкою перетину …
6. Прямокутник – це …
7. Діагоналі прямокутника …
8. Ромб – це…
9. Діагоналі ромба перетинаються під кутом ….
10. Квадрат – це …
11. Кути квадрата дорівнюють …
12. Кут між діагоналлю і стороною квадрата дорівнює …
Вчителька географії: А зараз географічна розминка:
ІІІ. Практично – дослідницька частина
Вчителька геометрії: Для подальшої роботи ми об’єднаємося у групи за допомогою лотереї ( діти обирають жереб з означенням того чи іншого чотирикутника і об’єднуються у відповідні команди «ПРЯМОКУТНИК», «РОМБ», «КВАДРАТ»)
Завдання для І групи
На стороні ВС квадрата ABCD позначено точку G так, що кут АGВ дорівнює 106°.
Знайдіть кут САG
Завдання для ІІ групи
Точки H, К, N, G є серединами відповідних сторін квадрата АВ, ВС, ВD, DA.
Доведіть, що чотирикутник HКNG – квадрат
Завдання для ІІІ групи
У трикутнику АВС відомо, що кут С дорівнює 90°. АС=ВС=28 см. Дві сторони квадрата лежать на катетах трикутника, а вершина Е належить гіпотенузі АВ.
Знайдіть периметр квадрата СDЕF
Вчителька географії:
Завдання для І групи
Географічна задача:
За топографічною картою визначити прямокутні координати Х та У точки__г.Вівсяна__, яка розташована в квадраті __6613__
Відповідь: Х=6066750 У=4313520
Завдання для ІІ групи
Географічна задача:
За топографічною картою визначити прямокутні координати Х та У точки__г.Михайлівська__, яка розташована в квадраті__6812__
Відповідь: Х=6068200 У=4312875
Завдання для ІІІ групи
Географічна задача:
За топографічною картою визначити прямокутні координати Х та У точки__г.Зелена__ , яка розташована в квадраті__8016__
Відповідь: Х=6080350 У=4316700
ІV. Підсумок:
V. Рефлексія навчальної діяльності на уроці
Любі діти продовжте, будь ласка одне з речень: