Урок Модуль Легка атлетика 5 клас тема : "Вивчення техніки виконання низького старту "

Про матеріал

ПЛАН – КОНСПЕКТ

УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

У 5 КЛ. НА ТЕМУ «Легка Атлетика»

Завдання: 1 Вивчення техніки виконання низького старту.

2. Закріплення техніки стрибка у довжину «у кроці».

3. Повторення техніки метання малого м'яча на дальність.




Перегляд файлу

ПЛАН – КОНСПЕКТ

УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

У 10 КЛ. НА ТЕМУ «БАСКЕТБОЛ»

 

Завдання:    1   Закріпити техніку кидка мяча в корзину з середньої відстані (3 – 4м).

                      2.  Удосконалювати техніку ведення мяча та кидка мяча в корзину після

                            подвійного кроку.

                      3.  Повторити техніку передачі мяча двома руками від грудей та з відскоком

                           від підлоги.

                      4. Сприяти розвитку сили, швидкості, спритності та координації рухів.

Інвентар : Свисток, секундомір, баскетбольні мячі, 4 стійки.

Місце проведення:  Спортивний зал.

 

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно - методичні вказівки

П І Д Г О Т О В Ч А  Ч А С Т И Н А  ( 10 -12хв.)

 

 

 

 

   І

 

1. Шикування. Рапорт. Привітання. Пояснення завдань уроку.

 

 

3. Стройові вправи:

   Команди: «Шикуйсь!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!».Повороти на місці право-руч , ліво-руч, кругом.

4. Вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Ходьба:

- звичайним кроком;

- на носках;

- на пятах;

- на зовнішній стороні стопи;

- на внутрішній сторони стопи;

- перекатами з пятки на носок;

- із рухом стегна назовні та всередину;

- у напівприсіді;

 

5. Спортивна ходьба з переходом на біг.

 

 

 

 

 

6. Біг:

- звичайний;

- з високим підніманням стегна;

- приставним кроком правим та лівим   

   боком;

- із закиданням гомілки назад – назовні;

 

- із винесенням зігнутої в колінному

   суглобі ноги вперед – усередину;

 

- стрибковим кроком;

- прискоренням;

 

 

7. Відновлення дихання

 

 

 

8. Загальнорозвивальні вправи;

 

а) в. п. – руки вниз.

    1 – руки в сторони;

    2 – руки вгору;

    3 – руки в сторони;

    4 – в.п.

б) в.п. – праву руку вгору, ліву – вниз.

  1 – 2 – пружні рухи руками назад;

  3 – 4 – те саме, зі зміною положення

              рук;

в) в.п. – зігнуті руки перед грудьми.

  1 – 2 – пружні рухи зігнутими перед 

              руками в сторони – назад;

   3 -4 – пружні рухи прямими руками в

              сторони – назад;

г) в.п. руки в сторони.

   1 - 4 – колові оберти рук вперед;

   5 – 8 – колові оберти рук назад;

д) в.п. – зігнуті руки перед грудьми, кисті

               в замок.

    1 -  випад правою ногою вперед із

          поворотом тулуба вправо;

    2 – випад лівою ногою вперед із

          поворотом тулуба вліво;

    3 – 4 - те саме.

 

9. Повільна ходьба. Перешикування.

 

 

1хв.

 

 

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв.

 

 

 

1,5-2хв.

 

 

по

10-15с

 

 

 

 

 

10-15м

 

20-30с

 

 

 

 

 

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10-15м

 

 

20-30с

 

 

 

2-3хв.

 

 

6 – 8 разів

 

 

6 – 8 разів

 

 

6 – 8 разів

 

 

 

4 х 4

 

 

 

6 – 8 разів

 

 

 

 

 

10-20м

 

Фронтальний метод. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

Під час виконання бігових вправ учням рухатись у напряму проти годинникової стрілки. Метання мяча за командою вчителя, виконувати стрибок, лише переконавшись, що в ямі для стрибків нікого немає.

Звернути увагу на чітке та правильне виконання команд.

 

В русі. Дистанція 2 – 3 кроки. Стежити за поставою.

Темп середній.

Руки в гору.

Руки за голову.

Руки на пояс. Спину тримати рівно.

 

 

Руки на пояс.

 

Поступово прискорювати темп ходьби. Стежити за правильною постановкою стопи та активним рухом рук.

 

Дистанція два – три кроки.

Темп середній.

Стежити за роботою рук і ніг.

 

Руки позаду Дістати пятками долоні.

Руки попереду. Діставати серединою внутрішньої стороною стопи долоні.

 

Діти з ослабленим станом здоровя виконують звичайний біг.

Темп виконання повільний. Рухи руками вгору – вдих, униз – видих. Дихання глибоке.

У русі в колону по одному. Дистанція два кроки.

 

Звернути увагу на правильну роботу рук.

 

 

Темп середній. Кисті стиснути в кулак. Стежити за амплітудою рухів.

 

Спіну тримати рівно.

 

 

 

 

Кисті стиснути в кулак.

 

 

 

Звернути увагу на відповідність випаду і поворотів тулуба. Спіну примати рівно.

 

 

 

В одну шеренгу. Інтервал витягнути руки.

 

 

 

 

                                             О С Н О В Н А  Ч А С Т И  Н А  ( 28 - 32хв.)

 

 

ІІ

 

1. Низький старт. Положення низького старту: руки на ширині плечей

упираються в грунт пальцями. Передня нога ставити  приблизно на відстані

 1 -1,5 стопи від стартової лінії, а задня – на довжину гомілки від передньої, погляд спрямований на 1 – 2 м вперед:

1) виконання команд

     «На старт!», «Увага!»;

2) самостійне виконання команд

     «На старт!», «Увага!» й вихід зі старту  

     за командою вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Стрибки « в кроці » з 2 – 4 бігових кроків з приземленням на махову, в положенні випаду.

 

 

 

 

3. Метання малого мяча на дальність:

   1) з місця,

   2) з одного кроку розбігу,

   3) з трьох кроків розбігу.

 

 

 

 

 

 

 

 

4 – 5 разів

4 – 5 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 – 5 разів

 

 

 

 

 

   по

4 – 5 разів

 

 

 

 

Вчитель демонструє техніку виконання низького старту.

 

 

Фронтальний метод.

Слідкувати за правильне виконання команд.

За командою «Увага!» учень плавно піднімає таз трохи вище рівня плечей, дещо випрямляє ноги, розподіляє вагу тіла на передню ногу й руки. Перехід у положення за командою «На старт!» у положення «Увага!» робити плавно.

 

 

Тулуб прямий, поштовхові нога випрямлена.

 Звернути увагу на активні махові рухи маховою ногою в колінному суглобі. Поставка ноги на передню частину стопи.

Звернути увагу на виконання»перехресного кроку» й положення «натягнутого лука».

 

                               З  А  К  Л  Ю  Ч  Н  А   Ч  А  С  Т  И  Н  А  ( 3  -  5 хв. )

 

  ІІІ

 

 1. Шикування

 

 2. Вправи на відновлення:

            - легкий біг;

            - ходьба.

 

 

  3. Гра на увагу: «Легкоатлетична

      вікторина» 

 

 

  4. Підбиття підсумків уроку

  5. Домашнє завдання

 

 

20 – 30с

 

1- 2хв.

 

 

 

 

1хв.

 

 

 

20 – 30с

20 – 30с

 

 В одну шеренгу, на швидкість

 В обхід спортивного майданчика. Дихання глибоке. Під час ходьби рухи руками вгору, вниз розслаблено

 Усі учні водночас гучно повинні дати правильну відповідь на поставлене вчителем запитання

Відзначити кращих учнів

Виконання команд «На старт!», «Увага!»

 

doc
Додано
21 березня 2018
Переглядів
899
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку