Завдання: 1. Лазіння по канаті у три прийоми
2. Акробатика: перекиди вперед та назад.
3. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (хл), від степ-платформ (дів)
Мета:
Інвентар
та обладнання: гімнастичні мати, гімнастичні
палиці, канат, секундомір, степ-платформи, USB-колонка, музика для заняття на степ-платформах,
релаксаційна музика, аромалампа, ефірне масло «Ваніль», релаксаційна музика,
фломастери, банани, парта.
Тип
уроку: ноосферний,
комбінований
Предмет: Фізична культура
Клас 5
Вчитель: Руденко Юлія Анатоліївна
План – конспект уроку № _________ дата _______________
Варіативний модуль: гімнастика (1рік вивчення)
Завдання: 1. Лазіння по канаті у три прийоми
2. Акробатика: перекиди вперед та назад.
3. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (хл), від степ-платформ (дів)
Мета:
Місце проведення: спортивна зала
Інвентар та обладнання: гімнастичні мати, палиці; канат, секундомір, степ-платформи, USB-колонка, музика для заняття на степ-платформах, релаксаційна музика, аромалампа, ефірне масло «Ваніль», релаксаційна музика, фломастери, банани, парта.
Тип уроку: ноосферний, комбінований
Зміст |
Дозу-вання( хв.) |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина уроку 12 хв |
||
Повідомлення завдань на урок. Мотивація. -Діти, ми продовжуємо вивчати модуль «Гімнастика», а завданнями на урок буде: -закріпити техніку виконання акробатичних вправ: перекид вперед та перекид назад -розвивати силу рук за допомогою вправи: згинання та розгинання рук в упорі - А саме головне завдання ви дізнаєтеся трішки пізніше.
|
30 с
2хв
1хв 1хв 30с
1 хв
6 хв
10 сек |
Коло єднання. У колі єднання створюється атмосфера довіри, єдності, позитивного налаштування на урок. Перевірити зовнішній вигляд учнів, самопочуття.
Чіткість виконання команд
Фронтальний метод, дистанція два кроки. Формувати правильну поставу, склепіння стоп.
Збільшити дистанцію. Темп повільний, середній. Слідкувати за зовнішніми ознаками втоми.
Максимальна амплітуда рухів. Музичний супровід «Українці»
Вчитель «бере на контроль» одного із учнів. А саме, вчитель рахує пульс вибраної дитини і потім звіряє, чи збігається кінцевий результат чи ні. |
Основна частина уроку 28 хв |
||
І. Вивчення нового матеріалу Вчитель: Діти, ви любите нашу країну? А подорожувати? Вчитель: Настав час відпочити. Сенсорно-моторний етап. Подорож у Джунглі Діти, запрошую вас до незвичайної подорожі. Сядьте зручно, розслабте м'язи ручок, ніжок, спинки, живота. Усе ваше тіло розслаблене, воно відпочиває. Попереду вас чекає безмежний океан велетенських дерев, що ростуть так тісно, що їх вершини переплелися між собою, і утворюють суцільний зелений купол над головою, химерне переплетення ліан, величезні яскраві квіти; блискучі, як самоцвіти, метелики і колібрі; розфарбовані, немов ялинкові іграшки- папуги. Усюди яскраве сонце, чудові фарби і дзвінкі трелі. Це починається загадковий ліс – джунглі!.. Прислухайтесь до його гомону... Ступайте стежкою, розглядаючи природу навколо. Краса чарівна! Але у джунглях нас чекає небезпека. І на землі та й у воді нема порятунку. Порятунок тільки на величезних деревах. А залізти на них можна тільки за допомогою ліан. Наймогутнішою зброєю дослідника джунглів є знання! Тільки за допомогою них можна бути абсолютно впевненим , що ти виживеш.
І ось попереду ми бачимо, як ведмідь Балу – справедливий, дуже добрий, сильний, мудрий, який поважає Закони Джунглів навчає свого неслухняного вихованця Мауглі мудрості джунглів. Ліани – це наш порятунок, говорить Балу. За допомогою них можна вирішити багато проблем та завдань. По-друге, там нагорі, на деревах можна знайти їжу, наприклад смачнючі банани. Бананові дерева вирастають у висоту від 2 до 9 метрів. Для того, щоб дібратися до них треба: «1- ухватитися руками, зігнути ноги і затиснути канат ступнями і гомілками; 2- розігнути ноги і зігнути руки; 3- по черзі перехопити руки вгору». Давайте подякуємо Балу і подумки повторимо все, що ми почули: «Щоб залізти по канаті треба: «1- ухватитися руками, зігнути ноги і затиснути канат ступнями і гомілками; 2- розігнути ноги і зігнути руки; 3- по черзі перехопити руки вгору». Нагородою Балу буде Заповітне слово: «Ми з тобою однієї крові, ти і я!» Тому, хто сказав це слово, безкорисливо допоможуть будь-які істоти. Тобто у світі джунґлів є найвищий Закон справедливості, Закон поваги до всього живого. Подякуйте джунглям за відпочинок, ведмедю Балу за нові знання, пошліть їм свою любов і вдячність! А тепер настала пора завершувати нашу уявну подорож. Відчуйте прилив сил до рук і ніг. Відчуйте спину та плечі. Це нові сили наповнили вас! Посміхніться і глибоко вдихніть повітря. Ми починаємо обговорення отриманої інформації. Символьний етап
(Ведмідь Балу та Мауглі персонажі із повісті-казки Ред’ярда Кіплінга «Мауглі»)
Вчитель: Діти, я, пропоную Вам намалювати схематично образони. Демонстрація та обговорювання образонів Вчитель демонструє свій образон.
ІІ. Закріплення навчальної інформації Лінгвістичний етап І. Вправа «Пальчики»
Учні уголос проговорюють текст та виконують одночасно вправу для рук Щоб залізти по канаті треба: «1- ухватитися руками, зігнути ноги і затиснути канат ступнями і гомілками; 2- розігнути ноги і зігнути руки; 3- по черзі перехопити руки вгору»
ІІ. Вправа на тренажері:
ІІІ. Практичне виконання вправи: Лазіння по канаті у три прийоми «1- ухватитися руками, зігнути ноги і затиснути канат ступнями і гомілками; 2- розігнути ноги і зігнути руки; 3- по черзі перехопити руки вгору» Вгорі на тросі, на якому висить канат, висять банани. Учень залазить на канат і зриває банан. В тому випадку , якщо учень не доліз до гори і не зміг зірвати банан він спускається і просить допомоги у учня, який зможе дістати для нього банан, а саме говорить йому такі слова: «Ми з тобою одної крові, ти і я».
ІV. Практичне виконання вправи: Закріпити техніку виконання акробатичних вправ: перекиди вперед та назад.
V. Практичне виконання вправи: Повторити: згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги |
5
7
1
2
6
6
1 хв Хл-10р Дів-8р |
Тихо звучить музика «Музика джунглів». Вчитель спокійним голосом читає релаксаційний текст. Тричі виділяючи в тексті слова , які треба запам’ятати.
Одночасно вчитель слідкує за дітьми (щоб діти були розслаблені та не відкривали очей)
Ваніль – це рослина родини Орхідейних. У дикій природі росте у вологих тропічних лісах, наприклад, острів Мадагаскар.
Учні малюють малюнки-образони, символічні малюнки-враження від віртуальної прогулянки у лісі влітку (учні домальовують свої образони вдома).
Ще раз повторюють нову інформацію, дивлячись на образон вчителя
Сидячи на степ-платформі зробити захват ногами гімнастичної палиці.
Груповий метод. Демонстрація вчителем Розповісти, пояснити, показати, виправити помилки. Слідкувати за технікою виконання вправи.
Зміна місць за командою вчителя. ТБ. Страхування. Індивідуально. Слідкувати за технікою виконання вправи. Вправа виконується за командою вчителя. Учні стоять у гімнастичній стійці. 1. Вчитель називає ім’я учня 2. Учень відповідає:- «Я» Вчитель: «Вправу лазіння по канаті у три прийоми виконати!» Учень: «Є!»
Розповісти, пояснити, показати, виправити помилки.
Страхування учнів. ТБ. Виконувати вправу за командою вчителя Індивідуально. Хлопчики – від підлоги Дівчатка – від степ-платформи
|
Заключна частина уроку 5 хв |
||
1. Створити коло:
2. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія.
3. Створити коло єднання:
4. Організований вихід із місця заняття |
1хв
1хв
2 хв
1 хв |
Темп повільний. За командою
У колі єднання створюється атмосфера довіри, позитиву, єдності. При оцінюванні висвітлюються основні моменти та об’єктивно виставляються оцінки . Згинання та розгинання рук в упорі до 15 р, дів- до 10 р. Домалювати образони. |