План - конспект ноосферного уроку з фізичної культури для учнів 5 класу. Модуль "Гімнастика"

Про матеріал

Завдання: 1. Лазіння по канаті у три прийоми

2. Акробатика: перекиди вперед та назад.

3. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (хл), від степ-платформ (дів)

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів з технікою лазіння по вертикальному канаті у три прийоми; закріпити перекиди вперед та назад; повторити згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги
  • розвивальна: розвивати силу, пам'ять, увагу; розвивати уяву, фантазію, просторове мислення, формувати естетичні почуття; сприяти розвитку уважності до навколишнього світу
  • виховна: виховувати сміливість, доброту, взаємодопомогу, дбайливе ставлення та любов до оточуючих і до природи.

Інвентар та обладнання: гімнастичні мати, гімнастичні палиці, канат, секундомір, степ-платформи, USB-колонка, музика для заняття на степ-платформах, релаксаційна музика, аромалампа, ефірне масло «Ваніль», релаксаційна музика, фломастери, банани, парта.
Тип уроку: ноосферний, комбінований

Перегляд файлу

Предмет: Фізична культура                 

Клас 5

Вчитель: Руденко Юлія Анатоліївна

План – конспект уроку № _________    дата _______________

Варіативний модуль: гімнастика (1рік вивчення)

Завдання: 1. Лазіння по канаті у три прийоми

                    2. Акробатика: перекиди вперед та назад.

                    3. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги (хл), від степ-платформ (дів)

Мета:  

  • навчальна: ознайомити учнів з технікою лазіння по вертикальному канаті у три прийоми; закріпити перекиди вперед та назад; повторити згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги
  • розвивальна: розвивати силу, пам'ять, увагу;  розвивати уяву, фантазію, просторове мислення, формувати естетичні почуття; сприяти розвитку уважності до навколишнього світу
  • виховна: виховувати  сміливість, доброту, взаємодопомогу, дбайливе ставлення та любов до оточуючих і до природи.

 

Місце проведення: спортивна зала

Інвентар та обладнання: гімнастичні мати, палиці; канат, секундомір, степ-платформи, USB-колонка, музика для заняття на степ-платформах, релаксаційна музика, аромалампа, ефірне масло «Ваніль», релаксаційна музика, фломастери, банани, парта.

Тип уроку: ноосферний, комбінований


Зміст

Дозу-

вання

( хв.)

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина уроку 12 хв

  1. Гармонізація простору. Створення кола єднання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Шикування. Рапорт. Вимірювання ЧСС.

Повідомлення завдань на урок. Мотивація.

-Діти, ми продовжуємо вивчати модуль «Гімнастика», а  завданнями на урок буде:

-закріпити техніку виконання акробатичних вправ: перекид вперед та перекид назад

-розвивати силу рук за допомогою вправи: згинання та розгинання рук в упорі

- А саме головне завдання ви дізнаєтеся трішки пізніше.

 

 

 

  1. Стройові вправи: повороти на місці, стройовий крок
  2. Різновиди ходьби:
  • На носках, п’ятах, зовнішніх, внутрішніх частинах стоп
  • Перекатом з п’ятки на носок
  • З високим підніманням стегна
  1. Різновиди бігу:
  • З високим підніманням стегна
  • Із закиданням гомілок назад
  • Зі зміною напрямку руху за сигналом
  • Повільний  біг з переходом на ходьбу
  1. ЗРВ на степ-платформах.

C:\Users\Администратор\Desktop\Ноосферний урок_5_фізра\ФОТО_НООСФЕРА\степ1.jpg C:\Users\Администратор\Desktop\Ноосферний урок_5_фізра\ФОТО_НООСФЕРА\степ6.jpg

  1.  Вимірювання ЧСС

    C:\Users\Администратор\Desktop\Ноосферний урок_5_фізра\ФОТО_НООСФЕРА\пульс після навантаження.jpg

30 с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв

1хв 30с

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

6 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 сек

Коло єднання. У колі єднання створюється атмосфера довіри, єдності, позитивного налаштування на урок.

Перевірити зовнішній вигляд учнів, самопочуття.

C:\Users\Администратор\Desktop\Ноосферний урок_5_фізра\ФОТО_НООСФЕРА\коло єднання.jpg

 

C:\Users\Администратор\Desktop\Ноосферний урок_5_фізра\ФОТО_НООСФЕРА\пульсометрія.jpg

Чіткість виконання команд

 

Фронтальний метод, дистанція два кроки. Формувати правильну поставу, склепіння стоп.

 

 

Збільшити дистанцію. Темп повільний, середній. Слідкувати за зовнішніми ознаками втоми.

 

Максимальна амплітуда рухів.

Музичний супровід «Українці»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель «бере на контроль» одного із учнів. А саме, вчитель рахує пульс вибраної дитини і потім звіряє, чи збігається кінцевий результат чи ні.

Основна частина уроку 28 хв

І. Вивчення нового матеріалу

Вчитель: Діти, ви любите нашу країну? А подорожувати?

Вчитель: Настав час відпочити.

Сенсорно-моторний етап.  Подорож у Джунглі

        Діти, запрошую вас до незвичайної подорожі. Сядьте зручно, розслабте м'язи ручок, ніжок, спинки, живота. Усе ваше тіло розслаблене, воно відпочиває. Попереду вас чекає  безмежний океан велетенських дерев, що ростуть так тісно, що їх вершини переплелися між собою, і утворюють суцільний зелений купол над головою, химерне переплетення ліан, величезні яскраві квіти; блискучі, як самоцвіти, метелики і колібрі; розфарбовані, немов ялинкові іграшки- папуги. Усюди яскраве сонце, чудові фарби  і дзвінкі трелі. Це починається  загадковий  ліс – джунглі!.. Прислухайтесь до його гомону... Ступайте стежкою, розглядаючи природу навколо.  Краса чарівна!

Але у джунглях нас чекає небезпека. І на землі та й у воді нема порятунку. Порятунок тільки на величезних деревах. А залізти на них можна тільки за допомогою ліан.

Наймогутнішою  зброєю дослідника джунглів є знання! Тільки за допомогою них можна бути абсолютно впевненим , що ти виживеш.

І ось попереду ми бачимо, як ведмідь Балу – справедливий, дуже добрий, сильний, мудрий, який поважає Закони Джунглів  навчає  свого неслухняного вихованця  Мауглі мудрості джунглів. Ліани – це наш порятунок, говорить Балу. За допомогою них  можна вирішити багато проблем та завдань.
По-перше,  за допомого ліан можна  піднятися на самі великі дерева, де тебе не дістануть ні  тигр Шер-Хан, ні шакал Табакі. Ліани дуже схожі на канати.  А щоб залізти по канаті треба: «1- ухватитися руками, зігнути ноги і затиснути канат ступнями і гомілками; 2- розігнути ноги і зігнути руки; 3- по черзі перехопити руки вгору».

По-друге, там  нагорі,  на деревах можна знайти їжу, наприклад смачнючі банани. Бананові дерева вирастають у висоту від 2 до 9 метрів. Для того, щоб дібратися до них треба: «1- ухватитися руками, зігнути ноги і затиснути канат ступнями і гомілками; 2- розігнути ноги і зігнути руки; 3- по черзі перехопити руки вгору».

 Давайте подякуємо Балу і подумки повторимо все, що ми почули: «Щоб залізти по канаті треба: «1- ухватитися руками, зігнути ноги і затиснути канат ступнями і гомілками; 2- розігнути ноги і зігнути руки; 3- по черзі перехопити руки вгору».

Нагородою Балу буде  Заповіт­не слово: «Ми з тобою однієї крові, ти і я!» Тому, хто сказав це слово, безкорис­ливо допоможуть будь-які істоти. Тобто у світі джунґлів є найвищий Закон справедливості, Закон поваги до всього живого.

   Подякуйте джунглям за відпочинок, ведмедю Балу  за  нові знання, пошліть їм свою любов і вдячність!

 А тепер настала пора завершувати нашу уявну подорож. Відчуйте прилив сил до рук і ніг. Відчуйте спину та   плечі. Це нові сили наповнили вас! Посміхніться і глибоко вдихніть повітря.

Ми починаємо обговорення отриманої інформації.

Символьний етап

  • Що ви уявили під час уявної подорожі?
  • Які кольори ви бачили?
  • Який аромат ви відчули? (Запах ванілі)
  • Які у вас зявилися відчуття?
  • Яких персонажей ви зустріли?

(Ведмідь Балу та Мауглі персонажі  із повісті-казки Редярда Кіплінга «Мауглі»)

  • Які слова ви почули та запамятали?

Вчитель: Діти, я, пропоную Вам намалювати схематично образони.

Демонстрація та обговорювання образонів

Вчитель демонструє свій образон.

 

ІІ. Закріплення навчальної інформації

Лінгвістичний етап

І. Вправа «Пальчики»

C:\Users\Администратор\Desktop\Ноосферний урок 5 клас\Образон - копия1.jpg

Учні уголос проговорюють текст та виконують одночасно  вправу для рук

Щоб залізти по канаті треба: «1- ухватитися руками, зігнути ноги і затиснути канат ступнями і гомілками; 2- розігнути ноги і зігнути руки; 3- по черзі перехопити руки вгору»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Вправа на тренажері:

 

 

C:\Users\Администратор\Desktop\Ноосферний урок_5_фізра\ФОТО_НООСФЕРА\тренажер.jpg

 

ІІІ. Практичне виконання вправи: Лазіння по канаті у три прийоми

«1- ухватитися руками, зігнути ноги і затиснути канат ступнями і гомілками; 2- розігнути ноги і зігнути руки; 3- по черзі перехопити руки вгору»

Вгорі на тросі, на якому висить канат, висять банани.

Учень залазить на канат і зриває банан.

В тому випадку , якщо учень не доліз до гори і не зміг зірвати банан він  спускається і просить допомоги у учня, який зможе дістати для нього банан, а саме говорить йому такі слова: «Ми з тобою одної крові, ти і я».

 

C:\Users\Администратор\Desktop\Ноосферний урок_5_фізра\ФОТО_НООСФЕРА\2 банани.jpg                      C:\Users\Администратор\Desktop\Ноосферний урок_5_фізра\ФОТО_НООСФЕРА\банани.jpg

 

ІV. Практичне виконання вправи: Закріпити техніку виконання акробатичних вправ: перекиди вперед та назад.

 

D:\спорт\Документація на 2016-2017\НООСФЕРА_УРОКИ_ФІЗРА\Ноосферний урок 5 клас\ФОТО_НООСФЕРА\перекид уперед.jpg D:\спорт\Документація на 2016-2017\НООСФЕРА_УРОКИ_ФІЗРА\Ноосферний урок 5 клас\ФОТО_НООСФЕРА\перекид назад1.jpg

 

 

 

 

 

V. Практичне виконання вправи: Повторити: згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлогиC:\Users\Администратор\Desktop\Ноосферний урок_5_фізра\ФОТО_НООСФЕРА\отжим.jpg

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

Хл-10р

Дів-8р

 

  • Відповіді  учнів

 

 

Тихо звучить музика

«Музика джунглів». Вчитель спокійним голосом читає релаксаційний текст. Тричі виділяючи в тексті слова , які треба запамятати.

C:\Users\Администратор\Desktop\Ноосферний урок_5_фізра\ФОТО_НООСФЕРА\релакс3.jpg

Одночасно вчитель слідкує за дітьми (щоб діти були розслаблені та не відкривали очей)

 

 

 

 

 

 

 

D:\спорт\Документація на 2016-2017\НООСФЕРА_УРОКИ_ФІЗРА\Ноосферний урок 5 клас\ФОТО_НООСФЕРА\ароматерапія.jpg

Ваніль – це рослина родини Орхідейних. У дикій природі росте у вологих тропічних лісах, наприклад, острів Мадагаскар.

 

 

Учні малюють малюнки-образони, символічні малюнки-враження від віртуальної прогулянки у лісі влітку (учні домальовують свої образони вдома).

C:\Users\Администратор\Desktop\Ноосферний урок_5_фізра\ФОТО_НООСФЕРА\образони1.jpg

Ще раз повторюють нову інформацію, дивлячись на образон вчителя

C:\Users\Администратор\Desktop\Ноосферний урок_5_фізра\ФОТО_НООСФЕРА\вправа пальчики.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сидячи на степ-платформі зробити захват ногами гімнастичної палиці.

  1. Узявшись за верх палиці діти згинають ноги і затискають палицю ступнями і гомілками.
  2. Палицю слід затиснути ступнями та гомілками дуже міцно та правильно. Вчитель перевіряє наскільки правильно діти виконали це завдання.
  3. Розгинають  ноги та імітують перехоплення руками вгору

 

Груповий метод. Демонстрація вчителем

Розповісти, пояснити, показати, виправити помилки.

 Слідкувати за технікою виконання вправи.

 

Зміна місць за командою вчителя.

ТБ. Страхування. Індивідуально. Слідкувати за технікою виконання вправи.

Вправа виконується за командою вчителя. Учні стоять у гімнастичній стійці.

1. Вчитель називає імя учня

2. Учень відповідає:- «Я»

Вчитель: «Вправу лазіння по канаті у три прийоми виконати!»

Учень: «Є!»

C:\Users\Администратор\Desktop\Ноосферний урок_5_фізра\ФОТО_НООСФЕРА\гімнастична стійка.jpg

 

Розповісти, пояснити, показати, виправити помилки.

D:\спорт\Документація на 2016-2017\НООСФЕРА_УРОКИ_ФІЗРА\Ноосферний урок 5 клас\ФОТО_НООСФЕРА\мастер клас.jpg

Страхування учнів. ТБ. Виконувати  вправу за командою вчителя

Індивідуально.

Хлопчики – від підлоги

Дівчатка – від степ-платформи

 

 

Заключна частина уроку 5 хв

1.     Створити коло:

  • дихальні вправи
  • Вимірювання ЧСС

2.     Підбиття підсумків уроку. Рефлексія.

  • Чи сподобалось вам на уроці? Що саме?
  • Чого ви дізнались?

3.     Створити коло єднання:

  • Оцінювання учнів. У колі єднання: всі учні беруться за руки та промовляють один одному по колу «Ти, молодець!». У кінці промовляють всі разом: «Ми з тобою одної крові, ти і я», «Ми, молодці!»

 

 

  • Домашнє завдання

4.     Організований вихід із місця заняття

1хв

 

 

 

1хв

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

1 хв

Темп повільний. За командою

C:\Users\Администратор\Desktop\Ноосферний урок_5_фізра\ФОТО_НООСФЕРА\пульсометрія.jpg

У колі єднання створюється атмосфера довіри, позитиву, єдності. При оцінюванні висвітлюються основні моменти

та об’єктивно виставляються оцінки .

Згинання та розгинання рук в упорі до 15 р, дів- до 10 р. Домалювати образони.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стаховська Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 березня 2018
Переглядів
2512
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку