Модуль: Гімнастика.
Тема: «Гімнастика з елементами акробатики»
Мета: сприяти зміцненню здоров`яучнівзасобами гімнастики.
Завдання уроку:
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ
ДЛЯ УЧНІВ 5-А КЛАСУ
Модуль: Гімнастика.
Тема: «Гімнастика з елементами акробатики»
Мета: сприяти зміцненню здоров`я учнів засобами гімнастики.
Завдання уроку:
Очікувані результати:
Учень виконує:
- техніку виконання елементів акробатики;
- стрибкові вправи, вправи для розвитку сили, координації рухів;
- дотримується правил безпеки на ігровому майданчику.
Тип уроку: повторення та закріплення.
Вид уроку: урок-тренування.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: гімнастичні мати, свисток.
Тривалість уроку: 40хв.
Дата проведення: 08.11.2018р.
Вчитель фізкультури:Красняк Є.І.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
Підготовча частина уроку ( 10 – 12 хв.) |
|||
1. |
Шикування учнів. |
15с |
в одну шеренгу |
2. |
Повідомлення завдань уроку. |
30с |
фронтальний метод |
3. |
Стройові вправи: - повороти наліво, направо, кругом. |
30с |
фронтальний метод |
4. |
ЗРВ в русі:
1-2 – руки через сторони , вверх – вдих 3-4 – руки через сторони – видих. Шикування в 1 шеренгу, з перешикуванням в 3 шеренги. ЗРВ на місці:
1-2 – півоберти голови вперед 3-4 – те саме назад.
1-4 – кругові оберти кистями вперед 5-8 – те саме назад
5- 8 – те саме назад.
1-2 – правою 3-4 – те саме, лівою.
1-2 – руки зігнуті 3-4 – з поворотом, руки розігнути.
1-2 – нахил тулуба вліво 3-4 - те саме вправо.
1-2 – мах лівою ногою 3-4 – мах правою ногою.
Переміщення ваги тіла з лівої на праву і навпаки.
1 – присівши
|
30 м. 30м. 30 м. 30 м. 30 м.
30м. 30 м.
40 м . 40 м.
40 м. 40 м.
6 – 8 р.
30 сек.
5-6 р.
6- 7 р.
6-8 р.
6-8 р.
6- 8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
7-8 р.
5- 6 р. |
Руки на поясі. Руки за голову. Руки на поясі. Руки на поясі. Руки притиснуті до тулубу. Руки в сторони. Руки на коліна.
Темп повільний. Коліна піднімати МАХ.
Амплітуда – МАХ. Дистанція 2 кроки.
Слідкувати за диханням.
Руки на поясі.
Темп повільний.
Темп повільний.
Амплітуда середня.
Амплітуда – середня, темп – середній.
Амплітуда – МАХ.
Нахили виконувати МАХ.
Нахили виконувати МАХ.
Торкатися носком долонь.
Амплітуда МАХ.
Темп середній.
|
Основна частина уроку (20хв) |
|||
1. |
Підвідні вправи для виконання перекидів вперед та назад:
|
5 - 7хв |
Дотримуватися правил ТБ. Темп повільний. амплітуда – максимальна. |
2. |
Виконання перекидів вперед, назад:
|
4 - 6хв |
Виконувати вправи по черзі. З упору присівши, нахил вперед, підборіддя прижати до грудей, одночасним поштовхом ніг і рук виконати перекид вперед в групуванні |
3. |
Виконання зв’язки акробатичних елементів: 1 – перекид вперед 2 – стійка «міст» 3 – перекид вперед 4 – стійка на лопатках 5 – перекид назад 6 – вихідне положення
|
5 - 7хв |
Групування, руки вперед. Звернути увагу на групування, руки на поясницю. З положення лежачи, п’ятки не відривати від підлоги, показ кращим учнем. |
4. |
Рухливі ігри та естафети для розвитку фізичних якостей. |
5 - 8хв |
Дотримуватись правил гри. |
Заключна частина уроку (3хв) |
|||
1. |
Шикування учнів. Підведення підсумків уроку. |
1 – 1,5 хв. |
в одну шеренгу, фронтальний метод |
2. |
Виставлення оцінок. |
1хв |
індивідуальний метод |
3. |
Організований вихід із залу. |
30с |
в колону по одному |