Урок «Гімнастика з елементами акробатики» 5 клас

Про матеріал

Модуль: Гімнастика.

Тема: «Гімнастика з елементами акробатики»

Мета: сприяти зміцненню здоров`яучнівзасобами гімнастики.

Завдання уроку:

  • 1.Повторититехнікувиконання елементів акробатики: групування, стійка на лопатках, міст з положення лежачи.
  • 2. Розвивати швидкісно-силові якості, силу, координацію рухів.
  • 3. Виховувати патріотизм, цілеспрямованість, почуття колективізму.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ

ДЛЯ УЧНІВ  5-А КЛАСУ

Модуль: Гімнастика.

Тема: «Гімнастика з елементами акробатики»

Мета: сприяти зміцненню здоров`я  учнів  засобами гімнастики.

 

Завдання уроку:

  1.               Повторити   техніку  виконання елементів акробатики: групування, стійка на лопатках, міст з положення лежачи.
  2.               Розвивати швидкісно-силові якості, силу, координацію рухів.
  3.                 Виховувати патріотизм, цілеспрямованість, почуття колективізму.

 

Очікувані результати:

   Учень виконує:

    -  техніку виконання елементів акробатики;

    -  стрибкові вправи, вправи для розвитку сили, координації рухів;

    -  дотримується правил безпеки на ігровому майданчику.

 

  Тип уроку: повторення та закріплення.

 

Вид уроку: урок-тренування.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: гімнастичні мати, свисток.

Тривалість уроку: 40хв.

Дата проведення:  08.11.2018р.

Вчитель фізкультури:Красняк Є.І.

 

 

 

 

 

 

 

п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина уроку ( 10 – 12 хв.)

1.

Шикування учнів.

15с

в одну шеренгу

2.

Повідомлення завдань уроку.

30с

фронтальний метод

3.

Стройові вправи:

- повороти наліво, направо, кругом.

30с

фронтальний метод

4.

ЗРВ в русі:

  1. різновиди ходьби:
  • на носках;
  • на п’ятках;
  • на зовнішній стороні стопи;
  • на внутрішній;
  • спортивна ходьба;

 

  • в півприсяді;
  • в повному присіді.
  1. Біг та його різновиди:
  • Звичайний;
  • З високим підніманням стегна;
  • З захлестуванням гомілки;
  • Приставними кроками лівим та правим боком.
  1. Вправи на відновлення дихання

1-2 – руки через сторони , вверх – вдих

3-4 – руки через сторони – видих.

Шикування в 1 шеренгу, з перешикуванням в 3 шеренги.

ЗРВ на місці:

  1. В.п. – стійка ноги нарізно
  1. - нахил голови вперед
  2. - те саме, назад
  3. - те саме, ліворуч
  4. - те саме праворуч.
  1. В.п – стійка ноги нарізно

1-2 – півоберти голови вперед

3-4 – те саме назад.

  1. В.п. – стійка ноги нарізно

1-4 – кругові оберти кистями вперед

5-8 – те саме назад

  1. В.п. – ноги нарізно, руки до плечей
  1. 4 – кругові оберти вперед

5- 8 – те саме назад.

  1. В.п. – ноги нарізно, права рука вгору, ривком зміна рук

1-2 – правою

3-4 – те саме, лівою.

  1. В.п. – ноги нарізно, руки перед грудьми

1-2 – руки зігнуті

3-4 – з поворотом, руки розігнути.

  1. В.п. – ноги нарізно, руки на пояс

1-2 – нахил тулуба вліво

3-4 -  те саме вправо.

  1. В.п. – ноги нарізно
  1. – нахил до лівої
  2. -  середини
  3. – до правої
  4. – В.п.
  1. В.п. – ноги нарізно, руки перед собою

1-2 – мах лівою ногою

3-4 – мах правою ногою.

  1.  В.п. – сід на лівій, праву ногу в сторону.

Переміщення ваги тіла з лівої на праву і навпаки.

  1.  В.п – О.С.

1 – присівши

  1. – упор лежачи
  2. – присівши
  3. – в.п.

 

 

 

30 м.

30м.

30 м.

30 м.

30 м.

 

30м.

30 м.

 

40 м .

40 м.

 

40 м.

40 м.

 

 

 

6 – 8 р.

 

 

 

 

30 сек.

 

 

 

5-6 р.

 

 

 

 

6- 7 р.

 

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

6- 8 р.

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

6-8 р.

 

 

 

 

6-8 р.

 

 

7-8 р.

 

 

 

5- 6 р.

 

 

Руки на поясі.

Руки за голову.

Руки на поясі.

Руки на поясі.

Руки притиснуті до тулубу.

Руки в сторони.

Руки на коліна.

 

Темп повільний.

Коліна піднімати МАХ.

 

Амплітуда – МАХ.

Дистанція 2 кроки.

 

 

 

Слідкувати за диханням.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Руки на поясі.

 

 

 

 

Темп повільний.

 

 

Темп повільний.

 

 

 

Амплітуда середня.

 

 

 

Амплітуда – середня, темп – середній.

 

 

 

Амплітуда – МАХ.

 

 

 

Нахили виконувати МАХ.

 

 

 

 

Нахили виконувати МАХ.

 

 

 

Торкатися носком долонь.

 

Амплітуда МАХ.

 

 

 

Темп середній.

 

 

Основна частина уроку (20хв)

1.

Підвідні вправи для виконання перекидів вперед та назад:

  • У групуванні перекати на спині;
  • Стійка на лопатках;
  • «міст» з положення лежачи

5 - 7хв

Дотримуватися правил ТБ. Темп повільний. амплітуда – максимальна.

2.

Виконання перекидів вперед, назад:

  • 2 перекиди вперед
  • 2 перекиди назад

4 - 6хв

Виконувати вправи по черзі. З упору присівши, нахил  вперед, підборіддя прижати до грудей, одночасним поштовхом ніг і рук виконати перекид вперед в групуванні  

3.

Виконання зв’язки акробатичних елементів:

1 – перекид вперед

2 – стійка «міст»

3 – перекид вперед

4 – стійка на лопатках

5 – перекид назад

6 – вихідне положення

 

5 - 7хв

Групування,  руки вперед.

Звернути увагу на групування, руки на поясницю.

З положення лежачи, п’ятки не відривати від підлоги, показ кращим учнем.

4.

Рухливі ігри та естафети для розвитку фізичних якостей.

5 - 8хв

Дотримуватись правил гри.

Заключна частина уроку (3хв)

1.

Шикування учнів. Підведення підсумків уроку.

1 – 1,5 хв.

в одну шеренгу, фронтальний метод

2.

 Виставлення оцінок.

1хв

індивідуальний метод

3.

Організований вихід із залу.

30с

в колону по одному

 

 

docx
Додано
21 грудня 2018
Переглядів
7279
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку