19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Урок-гра "Біорізноманіття"

Про матеріал
Матеріали для друку "Біорізноманіття" створені для уроку-гри в групах. Даний матеріал потрібно роздрукувати у двохсторонньому форматі і розрізати на чотири частини (бажано заламінувати). На одній із сторін картки є коротка характеристика живої системи, а на іншій зображення. В кінці гри, якщо правильно відгадали гравці, має вийти єдиний малюнок живих систем за описом. Забороняється під час гри переглядати іншу сторону картки, де є ілюстрація.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Біорізноманіття

Номер слайду 2

Урок-гра «Біорізноманіття» На одній із сторін картки є коротка характеристика живої системи, а на іншій зображення. Картки розрізані на чотири частини. Вкінці гри, якщо правильно відгадали гравці, має вийти єдиний малюнок живих систем за описом. Забороняється під час гри переглядати іншу сторону картки, де є ілюстрація. Гравці повинні відгадати, якій групі організмів чи неклітинних форм життя належить опис. Якщо опис належить не одній групі, потрібно відкласти на бік картку і продовжувати впізнавати .

Номер слайду 3

Номер слайду 4

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Целюлозна стінка. На дні найглибших водойм здатна фотосинтезуватиЄ нижчою рослиною. Таломне. Крохмаль як запасний вуглеводЄ ризоїди, якими кріпиться до субстрату. Автотрофне живлення завдяки особливому пігменту, який відбиває червоне світло

Номер слайду 5

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Надмембранний комплекс Хітинова стінка Тіло утворене із гіфів. Запасний вуглевод - глікоген, але не здатні до активного руху. Живлення як і у тварин – гетеротрофне. Можуть бути як редуцентами, так і утворювати мікоризу із коренями вищих рослин

Номер слайду 7

Номер слайду 8

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Надмембранний комплекс – муреїнова стінка. Переважно однокітинніМожуть паразитувати і викликати захворювання, але є і корисні, можуть синттезувати вітаміни. Запасний вуглевод – волютин. Може перебувати у стані спори, щоб пережити несприятливі умови. Спадковий матеріал - нуклеоїд

Номер слайду 9

Номер слайду 10

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Надмембранний комплекс - глікокалікс. Здатні до активного руху. Запасний вуглевод – глікоген, але одноклітинні здатні до фагоцитарного захоплення Гетеротрофне живлення , є консументами І , ІІ, ІІІ порядку. Мають тканини, органи

Номер слайду 11

Номер слайду 12

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Живляться гетеротрофно, є хижаками. Не здатні до активного пересування, але вміють полювати завдяки особливим пасткам. Живуть в умовах, де ґрунти заболочені і бідні на азотні речовини. Деякі вміють фотосинтезувати, але більше до вподоби живитися тваринками, навіть жабками і мишами

Номер слайду 13

Номер слайду 14

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Належать до вищих насінних. Квітнуть. Мають добре розвинуті тканини, органи, насіння, цвіт. Фотосинтезують і є продуцентами. Серед життєвих форм є трави, кущі, дерева

Номер слайду 15

Номер слайду 16

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Здатні до фотосинтезу, але розмножуються спорами. Серед продуцентів зустрічаються ті, у яких є ще ризоїди і немає справжніх коренів. Переважно зростають у затінених місцях. Представлені травами у наш час. Спори проростають у гаметофіт, а запдіднення дуже залежне від наявності води.

pptx
Додано
30 липня
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку