Урок-гра "День святого Валентина"

Про матеріал
Виховна година урок-гра до Дня святого Валентина для роботи з учнями 5-9 класи. У даній розробці містяться цікаві історичні факти про створення свята св. Валентина, конкурсна гра між учнями, цікаві відео та сценки приурочені дню Закоханих.
Перегляд файлу

Мета:

• ознайомити учнів зі звичаями країни, мова якої вивчається.

• розвивати соціокультурну компетенцію учнів з використанням матеріалу, пов’язаного з історією, святами та традиціями Великобританії;

• розвивати мовленнєві навички та логічне мислення;

• розвивати творчі здібності та естетичне сприйняття навколишнього світу;

• на основі змагань розвивати вміння та навички, працювати в парах;

• виховувати інтерес до вивчення традицій англомовних країн.

Обладнання: плакати, мультимедійна дошка, картки для проведення конкурсів та змагань, кольорові кульки, фонограми пісень.

Хід заходу

T: Good evening teachers, pupils and our guests. It's lovely to meet you here.

Сценка : https://www.youtube.com/watch?v=zVkc6IG3dd8

Love! Happiness! Beauty! Today we pronounce these pleasant words because today is a special day! Do you know what it's called?

Учні. It's called St. Valentine's Day!,

T: You are right.

Welcome to our St Valentine's party!

 

 

 

Вірш: Your Name (Jessica Blade)

I wrote your name in the sky,

but the wind blew it away.

I wrote your name in the sand,

but the waves washed it away.

I wrote your name in my heart,

and forever it will stay.

Твоє ім'я (Джессіка Блейд)

Я написав твоє ім'я на небі,

але вітер відніс його далеко.

Я написав твоє ім'я на піску,

але хвилі змили його.

Я написав твоє ім'я в моєму серці,

І воно назавжди там залишиться.

More them 17 centuries people who love, celebrate this holiday.

Ось уже 17 століть закохані люди святкують День Святого Валентина.

День Святого Валентина став традиційним днем для обрання коханих та обміну люб’язними посланнями. Способи пошуку коханих у День Святого Валентина були різними в різних місцях та в різні часи: від забавних ігор до серйозного кроку, пов’язаного з весіллям. Численні покоління молодих людей знають святого Валентина, як друга та заступника закоханих.

 I want to tell you  legend about celebration this holiday.

Я розкажу вам  легенду про святкування цього свята.

Валентинів день святкують усі - і дорослі, і діти. З родиною, з друзями. Святкують з давніх пір. Це свято пов'язане із зворушливою і сумною історією. У III столітті н.е. римський імператор Клавдій II видав указ, що забороняв людям одружуватися. Він вважав, що шлюб утримує чоловіків удома, а їх призначення - бути хорошими солдатами і битися за Рим. Але знайшлася людина, яка, незважаючи на жорстоку заборону, потай освячувала союзи закоханих. Молодого християнського священика звали Валентин.

 Виявивши ці "антидержавні" одруження, імператор повелів відправити порушника до в'язниці, а потім стратити. Перебуваючи у в'язниці, Валентин побачив доньку тюремника. Молоді люди полюбили одне одного. Перед стратою, 14 лютого 270 року, він послав дівчині коротку прощальну записку з підписом: "Від Валентина", яка згодом стала означати вічну прихильність і вірність. А дата смерті священика, що попри суворі перешкоди обручав закоханих, та так і не побачив свого щастя, навіки залишилася в пам'яті людей. Прах його похований у церкві Святого Праксідіса в Римі.

                             Scene “St Valentine’s Day”

Narrator: When the Roman Emperor Claudius II needed soldiers for his army, he made a special law against marrying because he was sure that getting married made men want to stay at home instead of fighting wars. But at that time there lived a priest called Valentine. He couldn’t agree with the emperor’s decision. When he saw that young couples were truly in love, he married them secretly.

Boy: Oh, please! Marry us! We love each other truly! We can’t live without each other.

Girl: I’ll die, if you don’t marry us. Please, please. Help us!

Priest: I see how much you love each other. I will help you. My daughter! My son! I declare you husband and wife! Live long and be happy!

Guard 1: Priest, you have been discovered and condemned to death!

Guard 2: How dare you break the law? To prison! To prison!

Boy and girl: Farewell, Father!

Priest: What a beautiful girl!

Jailer: This is my daughter. She is so unhappy. She is blind. She will never enjoy the light of the sun! She will never see the blue sky! She will never see the trees!

Priest: I will help you. Come up to me, poor child! Don’t be afraid!

Daughter: You’ve worked a miracle! Thank you! You are so kind. Even here, in prison, you show your love for everyone. I’m so grateful to you! May I come to visit you every day?

Priest: Unfortunately, tomorrow, on February 14, I am to die. But I’m not scared and I want to tell everybody on earth, “I love you. I’m your Valentine”.

Narrator: Just before his death, on February 14, Valentine sent the girl a farewell message which he signed ”From your Valentine”.

День Валентина — це день, коли можна поділитися коханням з друзями та рідними. Він також відомий, як свято закоханих. Бажаю, щоб ви відчули любов і дружбу своїх однокласників, батьків та вчителів у цей день. А також, щоб вашу любов та дружбу відчув кожен, кого ви зустрінете.

Teacher:А тепер, після таких чудових слів про кохання та поринення в історію виникнення свята, ми розпочинаємо нашу гру.

Today  we will have a competition, which is called "I know everything”. Two teams will take part in a game of the most quick-witted and the cleverest.

So, let’s congratulate our teams: the _________________, and the______________

All of you have a good chance to improve your English during the game.  During our game you will be able to do different tasks and have fun. 

Всі подарунки на День Святого Валентина повинні мати форму серця. Це можуть бути солодощі, повітряні кульки і так далі

 So, after each well done task you’ll get hearts, as a symbol of this holiday.

So, let’s start!

The 1st  round of the game is called “The ABC game”. You’ll get letters of the alphabet in different colors. You need to put the letters in the right order, so as to get the words, the names of the holidays. 

N E W  Y E A R         C H R I S T M A S

E A S T E R                St.  V A L E N T I N E’  S

Символом Дня всіх Закоханих вважають червоні троянди. Коріння цих традицій - в античному язичництві. Богиня любові Афродіта, поспішаючи до коханого, наступила на кущ білих троянд та оросила троянди своєю кровю. З тих пір червоні троянди- це символ любові і пристрасті, їх принято дарувати на День Святого Валентина.

And our 2nd round is ’A magic flower’’

(Капітан обирає учнів з команди, які відповідатимуть. Квітка має 7-9 пелюсток, на кожній написано завдання, виконавши його правильно команда отримує сердечко. Якщо капітанові попадеться пелюстка з цифрою 5, команда отримує  5 додаткових сердечок)

1. Say or sing the English alphabet.

 2. Name 5 colours.

3. Name 5 parts of body.

 4. Name 5 school subjects.

 5. You’re lucky! You won a prize!

 6. Name 5 sorts of vegetables and fruits.

 7. Name 5 school things.

 8. Name 5 professions.

 9. Name 5 rooms

У Фінляндії цей день називають Днем друзів, і окрім коханих, листівки надсилають найкращим товаришам. Тут це свято набуло популярності у 80-их роках. День Валентина досяг цих країв завдяки американським студентам, які приїжджали сюди за обміном. Вважається, що така трансформація зі святом відбулась внаслідок прагнення місцевих чоловіків та жінок до рівноправ’я. А, можливо, кохання, як і дружба, потребує перш за все відданості та щирості почуттів. Але ця зміна є непоганою ідеєю, адже святкувати можуть всі, а не тільки ті щасливчики, які вже знайшли свою другу половинку.

Перегляд відео «First comes love»

https://www.youtube.com/watch?v=XXhsh9nvgyg

А я пропоную вам з конкурс. The name of the 3rd round is «Blow a balloon» (Потрібно надути кульку та написати на ній: I love you)

( за 2 хвилини хто більше надує кульок)

 В Австрії існує історія, що День святого Валентина прийшов туди завдяки британському офіцеру, який служив у містечку Грац. Згідно з легендою, він купив своїй коханій букет квітів до свята. Однак, продавщиця не знайшла в магазині жодних сердечок, бо про День всіх закоханих там ще не знали. Тому жінка просто намалювала йому серце червоною помадою на клаптику паперу.

The 4th task is to find and read the valentine. (валентинки розрізані та розвішені по класу. Завдання – з»єднати частини в послання та прочитати його)

Roses are red,

Violets are blue,

Sugar is sweet

And so are you.

What a happy day today!

Boys and girls are very gay!

They dance and play.

What a happy,happy day!

Roses are red,

Violets are pleasant,

You’re getting this card,

Instead of a present

      День св.Валентина - це  день, коли  закохані люди можуть таємно зізнатися у коханні тим, у кого таємно закохані і протягом року не насмілювались зізнатись у своїх почуттях. Найчастіше такі листівки-валентинки підписуються загадковими підписами і адресату доводиться витрачати чимало часу, щоб розгадати та дізнатись від кого валентинка.

The 5th round is   «Відгадай – чий підпис».

     Як відомо з підписами вчителя ми знайомі всі, адже підпис вчитель ставить у щоденнику. Ви повинні відгадати якого вчителя цей підпис.(учні відгадують підписи вчителів)

З покон віків люди, тварини, казкові герої, все живе та неживе потребує пари. Пару мають навіть явища, абстрактні поняття та предмети. До прикладу: парта та стілець, вода та вогонь, олівець та ручка… Прикладів можна наводити безліч, тому що людина підсвідомо шукає пару до всього, бо сама боїться самотності.  Тому люди шукають собі другу половинку, яку потребує серце. Коли ти зустрічаєш свою людину то пришвидшується серцебиття, дихання стає глибшим , а розум мліє…

The 6th task is «Find a pair» (Знайди пару)

Eva and                                                      Margaret

Mother and                                               Pencil

Teacher and                                                Water

Juliet and                                               Othello

Blackboard and                                      Chair

Pen and                                                Son

Spoon and                                                Father

Desdemona and                                       chalk

Master and                                                Romeo

Cat and                                                Fork

Table and                                                Adam

Daughter and                                         dog

Fire and                                                Pupil

Традиційно на День всіх закоханих люди дарують один одному різні ласощі у формі сердечок. Квіти і маленькі сувенірчики. Повелось це ще з Середньовіччя. Як писав літописець Семюель Пепіс в 17 столітті, 14 лютого закохані обмінювались маленькими подаруночками: рукавичками, перснями, ласощами. Та незмінними атрибутами свят залишаються валентинки, червоні троянди, голуби і купідончики

А ми з вами зараз розфарбуємо та подаруємо валентинки  тому, кого хотілось би привітати найбільше.

Учні готують листівки та дарують їх  тим кому бажають.

  IIІ. Заключна частина.

 That’s all. Well. I thank you all the participants for taking part in this  competition. You were very nice, clever and cheerful.  Let’s choose the best team. We have а winner. It іs …

Dear friends thank you very much for this nice holiday! Our party is over. But remember – Love is one of the best feelings. So let’s love and be loved by others and our earth will become more beautiful and kinder.

 

                          

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Хвостенко Валентина Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
8 лютого 2022
Переглядів
2405
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку