Урок-гра "Економіка має бути економною"

Про матеріал
Урок-гра «Економіка має бути економною», 5 клас. Мета: повторити і закріпити вміння розв’язувати задачі на відсотки, на складання пропорцій, знаходження найменшого спільного кратного, повторити ознаки подільності; розвиток в учнів пізнавального інтересу до математики, вміння застосовувати свої знання у практиці, розуміння економіки як науки.
Перегляд файлу

Урок-гра «Економіка має бути економною», 6 клас.

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\camera-coffee-composition-1509428.jpg

 

Мета: повторити і закріпити вміння розв’язувати задачі на відсотки, на складання пропорцій, знаходження найменшого спільного кратного, повторити ознаки подільності; розвиток в учнів пізнавального інтересу до математики, вміння застосовувати свої знання у практиці, розуміння економіки як науки.

 

Хід уроку:

 

  1. Організаційний момент.
  2. Актуалізація опорних знань

Як ви розумієте поняття товар, споживач, реклама, альтернатива? Ось ще декілька цікавих термінів.

Бартер - натуральний обмін однієї речі на іншу без грошей по домовленості між тим, хто володіє цією річчю, і тим, хто хоче її отримати.

Баланс – рівновага окремих сторін якого-небудь явища, що мають врівноважувати один одного.

Кредитор – той, хто дає гроші тимчасово і під певний відсоток.

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\depositphotos_156232570-stock-illustration-ice-cream-and-sweets.jpgБанкрот – людина, котра не може платити по власним борговим обов’язкам через відсутність коштів.

Отже, ви ознайомилися з основами економіки, відвідували уроки математики і вирішили відкрити власне кафе. Назвемо його «Смаколики».

Ви хочете мати великі прибутки і отримувати більш високі дивіденди.

Дивіденд – це дохід, котрий отримує власник акцій на вкладені гроші.

Але в наш час дуже висока конкуренція. Якщо впустити свій шанс, то справа може «прогоріти», і ми матимемо збитки. Кафе «Смаколики» ще не працює. З чого потрібно почати? Ремонт не робили, меню не склали, робітників не найняли і не маємо ніякої реклами.

Учені пропонують план:

  1. відремонтувати приміщення;
  2. створити нове меню;
  3. дати креативну рекламу.

План записали на дошці.

  1. Відпрацювання вмінь та навичок.

Пункт перший. Приймаємось за виконання робіт у кафе. Щоб відремонтувати приміщення, необхідно розв’язати наступні задачі.

Задача 1. Вартість ремонту малого залу кафе складає 1000 грн., холу – 1500 грн., банкетного залу – 2000 грн. Один комплект меблів для залу коштує 900 грн. Скільки меблів можна купити на зекономлені гроші, якщо власними силами робити ремонт, що складає 60% від вартості ремонту найманими працівниками?       (Відповідь: 2 комплекту меблів.)

Задача 2. Якщо ми купимо 2 комплекту меблів, витративши 1800 грн. на комплект, то щоб перевезти їх в кафе, потрібно замовити машину. Доставка буде коштувати 3% від вартості меблів. Скільки буде коштувати ця покупка?  (Відповідь: 3708 грн.)

А якщо ми вирішимо придбати меблеві комплекти на всю банкетну залу, тоді однієї машини буде замало. Давайте оформимо заказ на дві машини з врахуванням, що час руху у машин різний.

Задача 3. На рейс від складу до кафе перша машина витрачає 3 години, друга – 4 години. Через який час обидві машини разом опиняться у нашого кафе, и скільки рейсів виконає кожна машина?

(Відповідь: через 12 годин обидві машини будуть у кафе; I машина виконає 4 рейси, друга машина – 3 рейси.)

Пункт другий. Отже, приміщення відремонтовано, нові меблі завезли. Тепер варто подумати про те, що буде в меню. Так як наше кафе має назву «Смаколики», то в ньому обов’язково мають бути солодощі. Щоб створити нове меню, розв’яжемо наступні задачі.

Задача 4. На маленькі шоколадки, що ми подаємо до кожної кави у нас є 900 грн. На ці гроші потрібно купити шоколад одного виду, але різної фасовки. На базі є шоколад по 2 грн., по 5 грн. и по 11 грн. за плитку. Який шоколад ми можемо купить? Чому?

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\images.jpgЗадача 5. Відомо, що в кожній коробці знаходиться по 9 плиток шоколаду. Чи зможемо ми купити коробками всього 542 плитки шоколаду? А 288 плиток? Чому?

Пункт третій. Залишилось виконати третій пункт нашого плану: запропонувати рекламу нашого кафе. Це завдання було вам додому. Перевіримо, як ви впоралися.

Всі молодці. Можемо відкривати кафе і приймати перших клієнтів.

  1. Підсумки уроку.

Чи потрібна математика в бізнесі? А де ще використовують обчислення перед тим як братися до справи?

  1. Домашнє завдання: Скласти задачу економічного змісту про відкриття іншої власної справи.

 

 

docx
Додано
28 липня
Переглядів
79
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку