Для узагальнення знань про основні види вивчених функцій та їхні графіки, розвитку просторової уяви, мислення, творчо-пошукової та самостійної роботи на уроках алгебри гра "Функціональний футбол" для учнів 8 класу.
Тема уроку: Функції. Їх властивості та графіки. Мета уроку: узагальнення знань про основні види вивчених функцій та їхні графіки, розвиванути просторову уяву, мислення, навики творчо-пошукової, самостійної роботи;виховання активної життєвої позиції, відчуття успіху. Тип уроку: Урок застосування знань та вмінь.
Номер слайду 3
Учасники сьогоднішньої гри{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Команда «Абсциса»Команда «Ордината»1. Іван (капітан)1. Віктор (капітан)2. Андрій2. Діана 3. Марія3. Василь4. Оксана4. Степан5. Віталій5. Вікторія6. Христина6. Ольга7. Ірина7. Володимирppt_xppt_xppt_x
Номер слайду 4
Рефері сьогоднішнього поєдинку: Вчитель математики – Фасоляк О. М. Директор школи - ………. Заступник директора з навчально-виховної роботи - …..
Номер слайду 5
Розминка команд перед матчем. Почнемо з теоретичних засад , повторимо основні команди нападу і захисту воріт від ударів суперника.
Номер слайду 6
Користуючись графіком функцій, зображених на рисунку, укажіть проміжки зростання і спадання функцій.1
Номер слайду 7
Означення числової функції?3
Номер слайду 8
Що називають областю визначення функції?7
Номер слайду 9
Що називають областю значень функції?5
Номер слайду 10
Які способи задання функції вам відомі?2
Номер слайду 11
Що називається графіком функції?6
Номер слайду 12
Яка функція називається зростаючою на даному проміжку?4
Номер слайду 13
Яка функція називається спадною на даному проміжку?1
Номер слайду 14
Що таке нулі функції?6
Номер слайду 15
Що таке проміжки знакосталості функції?2
Номер слайду 16
Тепер проведемо і інструктаж для запобігання порушення правил гри. Правила оголошує головний рефері
Перший тайм. На екрані з’являється задача з кольором команди яка атакуватиме і один з гравців виходить до дошки і за лімітований час має її виконати, якщо він не встигає розв’язати або розв’язує не правильно то м’яч втрачено і до атаки приступає гравець з наступної команди. Виграє та команда яка заб’є більше голів.
Номер слайду 19
Знайти область визначення функції: y = 1𝑥−1+1𝑥
Номер слайду 20
Знайти область визначення функції: y = 𝑥2−5𝑥+6
Номер слайду 21
Дослідити функції на парність (непарність): 𝑦=𝑥2−4𝑥𝑥−4
Номер слайду 22
Дослідити функції на парність (непарність): 𝑦=𝑥3−𝑥1−𝑥2
Номер слайду 23
Розв’яжіть нерівність: (𝑥2+4)(𝑥2−4𝑥+3)≥0
Номер слайду 24
Розв’яжіть нерівність: 𝑥+42(𝑥2+8𝑥+12)<0
Номер слайду 25
Перерва після першого тайму. Головний рефері оголошує рахунок
Номер слайду 26
Фізкульт хвилинка для очей. Закриваємо очі;Відкриваємо очі;Не рухаючи головою дивимось на право;Не рухаючи головою дивимось на ліво;Закриваємо очі;Відкриваємо очі;Не рухаючи головою дивимось на вверх;Не рухаючи головою дивимось на вниз;Завершили.
Номер слайду 27
Другий тайм. Щоб забити гол у ворота команди суперників вам потрібно буде виконати завдання на дошці. По два нападаючих з кожної команди братимуть активну участь. Після того як завдання з’явиться на екрані два гравці-нападники по одному з кожної команди зійдуться в поєдинку біля воріт(дошки) хто швидше і правильно виконає завдання той і забив гол. Інші гравці виконують роль захисників вони слідкують за роботою суперників і якщо ті поми - лились зможуть виправити їх і принести гол своїй команді.
Додатковий час(або пенальті)В кожній команді є один нападаючий і один воротар. По черзі нападаючий задає питання воротареві. Якщо воротар відповів вірно то рахунок не змінюється, якщо ж помилився то вважається що команда суперник забила гол. Кожен нападаючий задає 5 питань.