![]() |
МЕТА:
•
перетрити знання,
умжня та навички з предмета, спонукати до опанування учнями предмета;
• перетрити загальний рвень ерудищ1;
•
розвивати пам ять, утпння аналшзувати и лопчно
мислити, основи
у власних силах;
•
виховувати
взаемоповагу, культуру та
повагу до чесних змагань;
формувати
iHTepec до
Правила грм:
И
2 команди, — по 5
yr--IHiB.
И Кожна команда обирае c06i класу Б
И Гра сюладаьтьс.яћ 7-ми
естафетдлякоманд
И YciM учням дозволяеться братиучасть у конкурсах,
пЈдтримувати свою
команду .
• за активну роботу на командо зараховутоться бали.
И Забороняеться:
•
викрикувати,
гЈдказувати з
вистрибувати
з
по
класу,
невиховано
поводитися протягом проведення k0HkypciB.
• За порушення правил бали 3HiMak0TbWI.
Естафета 1 «РОЗУМОВА РОЗМИНКА» Серед запропонованих об'ектш визначити заивии. Призовий жетон отримуе команда, яка правильно |
Естафета 2
«ВЕСЕЛИЙ КРОСВОРД»
слова i
ix у ciTkY кросворда.
Перемагае команда, яка впораеться i3 завданням швидше.
По
2. CIk-I+A+HEPB-B 1. ВЛКА-А+Н+О
4. КОМАНДИР-ИР+А З. КоМД А+ПЮ+ТЕР
6. МЕ+Н+КОА-ЛХ 5. МОДА ДА+Ж+ТОРГ Т
8. ют Е+од 7. КОДИ k0+C+k
10. ПАМ'ЯТА-КА+Ь 9. БМ-А+ОК
12. ЮЛАВДШ-ДИАА+ТУР+А 11. МИЛО-ЛО+ЦАР-Р
Конкурс
«ХТО ШВИДШЕ»
Хто з
першим
руку i скаже правильну той заробить для своеТ команди призовий бал.
повторюють танцювальн1 вправи за представником cBoei
команди.
яка
правильно виконае вправи зараховуеться додатковий бал.
Естафета 3
«ЧАРIВН1 РЕБУСП»
Команди
розгащують ребуси.
також можугь додати бали
розгадавши дещо
ребуси.
Для 1 команди Для 2 команди
|
, во
Ребуси для
100 лиця Ti 100 РО Л
Естафета 4
«ЛОВИСЬ, РИБКА»
У програми
«Сходинки за допомогою
Кота-риболова кожен учасник команди по-чер.31 повинен по 5
Команда, яка першою впораеться i3 завданням, отримае призовий бал.
Естафета 5
«МАЛЮНОК ЗА ЗРАЗКОМ»
У програми
«Скарбниця знань» представнику команди точно зобразити поданий малюнок.
Конкурс для
«ПРОЧИТАЙ СЛОВА»
У табличках наведет слова,
з
Вони мо;кугь буги в будь-якому напрямку по рядках чи стовпцях, але не по
дџагонал1. Правильно слова додають бал
Представники команд по-черз1
проводять розминку.
Bci
повторюють вправи за ними. Команда, яка i правильно виконае вправи, отрима€ призовий жетон.
Естафета 6
«КОНКУРС КАПIТАНIВ»
kaniwar-iawr nowpi6H0 створити зображення, користуючись мовою
стр1лок га власним алгориппчним мисленням.
Команда одержуе призовий жетон за
правильно створений
малюнок.
Додатковий бал одержуе команда: чий упораеться i3 завданням швидше.
— перейти
у вказаному напряг,жу, не
— руху повинна буги намальована спробують сво1 сили,
працюючи самостлино на окремих листочках.
|
|
|
|
|
7 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Естафета 7
«ПОШПФРУ€МО»
1. Розшифрувати рядок, використовуючи таблицю для кодування.
2. З отриманих букв скласти слово.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м |
|
|
|
||
в |
|
|
|
Ш |
|
||
|
|
о |
|
|
|
||
д |
|
п |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
я |
2 |
||
К |
е |
|
|
|
|