Урок-гра "Історичне казино" з теми "Передня Азія. Давні Китай та Індія."

Про матеріал
Повторювально-узагальнюючий урок проходить у нетрадиційній формі - формі гри "Історичне казино". Клас ділиться на дві команди, де кожна команда обирає собі назву та девіз. Урок проходить цікаво, адже містить різнотипові завдання. Даний матеріал містить конспект, наочність, роздатковий матеріал та презентацію, що полегшить роботу вчителя під час проведення даного уроку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Правила гри 1. Уважно слухай і запам’ятовуй хід гри, необхідні дії, їх послідовність. 2. Не поспішай з відповіддю, не дослухавши до кінця вказівки вчителя чи завдання. Поспіх часто призводить до помилок. 3. Уважно слухай відповідь товариша, щоб у разі потреби допомогти йому виправитися чи доповнити. 4. Якщо доведено, що ти неправий, визнай свою помилку. 5. Не хитруй, не шукай легкого та нечесного шляху до перемоги. Цим ти підводиш товаришів і втрачаєш свій авторитет. 6. Дотримуйся правил поведінки, будь дисциплінованим.

Номер слайду 3

відгадай загадку!!! Китайський лікар відвідує хворого. Той морщиться, не бажаючи пити ліки: вони гіркі, в'язкі, мають дивний смак і запах, але лікар відповідає: “Ліки рідко бувають приємними, але вони повернуть тобі сили”. З того часу ці ліки ми п'ємо щодня. Які саме?

Номер слайду 4

Молодці!!! Чай, що володіє цілющими властивостями, особливо при застуді.

Номер слайду 5

Девіз нашої гри “ Думати – колективно, діяти – оперативно, сперечатись – доказово, це для всіх ОБОВЯ’ЗКОВО!!!”

Номер слайду 6

1.Гральний автомат “ШАРАДОБОЛ” ШАРАДА – це загадка, що вимагає визначення якого-небудь слова на підставі його подвійного опису; коли слова пов'язані не тільки за звуком, але й за змістом. 2 ФІШКИ

Номер слайду 7

НАПРИКЛАД: 1. Перші три літери – це десять десятків – СТО 2. Третю літеру замінити на літеру “А” 3. А останні дві літери – це перша нота – ДО Виходить слово - СТАДО

Номер слайду 8

2.Гральний автомат “ЦИФРОВА МАШИНА” Правила гри Кожна команда по черзі витягує картку із завданням, уважно читає написане, робить необхідні розрахунки та дає правильну відповідь. 2 ФІШКИ

Номер слайду 9

3.Гральний автомат “РЕСТАВРАЦІЙНИЙ” Правила гри Кожна команда отримує зображення пам'ятки, яка розрізана на невеликі частини – своєрідні пазли. Учні мають відновити цілісність картини та стисло скласти розповідь про пам'ятку. 10 ФІШОК

Номер слайду 10

ВАВИЛОНСЬКА ВЕЖА

Номер слайду 11

ВЕЛИКА КИТАЙСЬКА СТІНА

Номер слайду 12

4.Гральний автомат “ПОНЯТІЙНИЙ” Правила гри Кожна команда по черзі витягує картку із поняттям та дає йому визначення. В разі відсутності відповіді у команди, право відповідати надається іншій команді. 1 ФІШКА

Номер слайду 13

5.Гральний автомат “ВІДПОВІДНОСТІ” Правила гри Кожна команда отримує картку з назвою держави і знаходить відповідність між державою і назвою на “Хмаринці слів”. 10 ФІШОК

Номер слайду 14

Номер слайду 15

6.Гральний автомат “ОСОБОВИЙ” Правила гри Кожна команда по черзі витягує картку із завданням, уважно читає написане і відповідає, про яку людину йдеться в тексті. 5 ФІШОК

Номер слайду 16

Китайський імператор Цінь Ши Хуан-ді

Номер слайду 17

Правитель Ізраїльсько-Іудейського царства – цар Соломон

Номер слайду 18

Правитель Ізраїльсько-Іудейського царства – цар ДАВИД

Номер слайду 19

Найвідодоміший мислитель Китаю - КОНФУЦІЙ

Номер слайду 20

Мандрівку по вікам та ерам, Продовжувати можна без кінця, Знання історії нам допоможуть Відкрити для життя серця. І Ви, майбутнє покоління, Як сад, що квітне і росте, І та історія, що Вам тепер творити Хай тільки щастя всім несе!

Номер слайду 21

Домашнє завдання Скласти кросворд по темам: “Передня Азія” та “Давні Індія та Китай”

Номер слайду 22

Всім дякую за увагу!!!

ppt
Додано
28 лютого 2021
Переглядів
579
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку