Урок-гра "Математичні перегони"

Про матеріал
Узагальнити і систематизувати знання учнів про масштаб, множення і ділення десяткових дробів, формувати вміння застосовувати отриманні знання під час розв’язування задач, вміти знаходити процентне співвідношення; виховувати почуття колективізму та відповідальності, доброзичливості; розвивати пізнавальну активність, творчі здібності та інтерес до предмета.
Перегляд файлу

Лобай Г. А., вчитель математики Великокаленицької ЗОШ І-ІІІ ст. Полонської міської ради ОТГ

(математична гра для учнів 6 класів)

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про  масштаб, множення і ділення десяткових дробів, формувати вміння застосовувати отриманні знання під час розв’язування задач, вміти знаходити процентне співвідношення; виховувати почуття колективізму  та відповідальності, доброзичливості; розвивати пізнавальну активність, творчі здібності та інтерес до предмета.   

Обладнання: картки для індивідуальної роботи,  різнокольорові  кружки-бали, лото-листівки, макети автомобілів з номерами екіпажів.

 

Висловлювання видатних людей про математику

"Математика і поезія – це вираз тієї самої сили уяви, тільки в першому разі уява звернена до голови, а в другому – до серця."

(Т. Хілл)

 

"Процвітання та інтереси держави тісно пов'язані з математикою і добробутом."

(Наполеон)

 

"Математику ще й тому вивчати слід, що вона розум до ладу доводить."

(М.В.Ломоносов)

 

 

Форма проведення: гра.

 

                             План заходу

Зміст заходу

Час

Методи і прийоми

 1

Організаційний момент

5 хв.

Бесіда

 2

Розв’язування виразів

30-35

 

 

1 Перевірка місцевості

5 хв

 

 

2 Довжина маршруту

5хв.

 

 

3 Складання карти перегонів

5хв.

 

 

4 Перегони на місцевості

5хв.

 

 

5 Аварійна зупинка

5хв.

 

 

6 Перепочинок

3хв.

 

 

7 Фініш

5хв.

 

 3

Підсумок заходу

8 Нагородження переможців

5хв.

 

 4

Привітання переможців

2 хв.

 

                                    

 

 

Хід заходу

             1 . Організаційний момент

     Клас об’єднується у дві групи по 5 учні. Кожна група-екіпаж має принести макет автомобіля, наклеїти номери, девіз екіпажу.

     Кожна група – це екіпаж машини, який здійснить пробіг по місцевості з перешкодами. Подолати перешкоди зможе екіпаж, який знає добре матеріал 5-6-го класу. Переможе той екіпаж, який набере найбільшу кількість балів.     

 

Кожний етап перегонів оцінюється кружком-жетоном

Кожний жетон оцінюється по-різному:

2. 1.Розв'язуваня вправ.

   1. Перевірка місцевості

    Кожний екіпаж отримує завдання. Треба розв’язати приклади і співставити кожному прикладу певну букву, після чого розташувати відповіді в порядку зростання, в результаті ви отримаєте назву міста, куди ви вирушите .

 

1екіпаж                                    2 екіпаж

М  9 : 1,5  =                           Н  6,25 :5 =

И  99 : 12=                              В  1,2:15=

Ж   3: 1000=                           Ц  8,64: 1,2=

Т   9,6:16=                               Н  0,4:4=

Р   5 : 0,5=                                Я  38,6:3,86=

О   63 : 21=                              І  0,9:18=

И  0,04:4=                                И  48:12 =

 

Число

 

 

 

 

 

 

 

Буква

 

 

 

 

 

 

 

  2. 2. Довжина маршруту.

   Кожний екіпаж знає куди відправиться у подорож, але давайте знайдемо на нашому географічному атласі де це місто.  За допомогою масштабу визначимо відстань яку нам з вами необхідно проїхати.

   Робота з картою.

2. 3. Складання карти перегонів.

   Кожний екіпаж отримав 5прикладів і розрізану листівку з відповідями до них. Після правильності виконання завдань у вас буде маршрут міст, які необхідно буде проїхати.

1екіпаж                                          2 екіпаж

1   2,8× 15=                                  1   2,1× 1,4=

2   1,08:18=                                   2    0,96:16=

3   ⅔+⅓=                                        3   ⅜+⅝=

4  3,28 :8=                                      4   17,92:0,7=

5   1: 0,04=                                     5   1:0,25=

 

42

0,06

1

0,41

25

Золотоноша

Київ

 

Чорнобиль

Коростень

Житомир

 

2,94

0,06

1

25,6

4

Золотоноша

Київ

 

Житомир

Бердичів

Вінниця

 

2. 4.Перегони на місцевості.

   Усі екіпажі отримують завдання. Члени екіпажу розв’язу-ють по одному рівнянню.

   1екіпаж                                     2 екіпаж

2х – 17=21                                   12х+18=78

54х-34=1100                                 181-8х=45

3,5-х =10                                        7,3 - х=12

 

 

2.5. Аварійна зупинка.

    Необхідно полагодити ваш автомобіль.

     На картках для кожного екіпажу наведені розв'язки трьох прикладів, але в них допущені помилки. Завдання: знайти ці помилки і виправити.

1 екіпаж                                2 екіпаж

73+27=10                              48+72=12

84-25=815                             69+23=667

63-123=507                           57-178=392

    2. 6.Перепочинок.

    Ви вирішили відпочити на лузі і нарвати квітів. Щоб дізнатися, скільки квітів росте на лузі , потрібно обчислити значення виразу:

             2 ×49+50=

  2. 7. Фініш.

    Щоб успішно переїхати лінію фінішу, кожному екіпажу потрібно розв’язати задачу.

Задача.

За 5 годин машина суперників проїхала 725 км , а ваша –за 3 год – 456 км . Як відрізняється швидкість вашого автомобіля від швидкості автомобіля суперників?

3. Підсумок заходу. Нагородження переможців.

      Нашим призом буде торт масою 1 кг. Давайте ми розділимо цей торт на 10  частин   і визначимо скільки %припадає на одного учня.

4. Привітання переможців

 

 

        Список використаних джерел

1.  Янченко  Г. , Кравчук В. Математика 6 кл , Підручник .- Тернопіль: Підручники і посібники , 2006 – 272с

2. Т.Ф.Баєва. В.М. Руденко, О.І. Мудрик. Уроки розвитку логічного мислення: друкарня ТзОВ «Абетка». Кам’янець –Подільський 1998р

3. Ганна Антонюк. Інтелектуальне шоу «Найрозумніший». Початкова освіта №35 (611) вересень 2011

doc
Додано
29 лютого 2020
Переглядів
1566
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку