Урок-гра на тему "Атмосфера"

Про матеріал
Пробудження інтересу до географії, до пошуку додаткового матеріалу, розвиток пізнавальних здібностей учнів, відчуття колективізації і навиків командної гри, творчих здібностей
Перегляд файлу

Урок- гра по темі  «Атмосфера»      6 клас

 

Мета уроку: пробудження інтересу до географії, до пошуку дополні-тельного матеріалу, розвиток пізнавальних здібностей уча-щихся, відчуття колективізації і навиків командної гри, твор-чеських здібностей.

 

Устаткування: ігрове табло на дошці

Заздалегідь сформовано 4 команди: «Вітер», «Тайфун», «Блискавка»,

«Веселка».

 

Хід гри :

1 конкурс: «Розминка»

               - який склад повітря?

               - що називається атмосферою?

               - як називається нижній шар атмосфери?

               - який шар є в стратосфері?

               - з якою силою повітря давить на долоню людину?

               - прилад, що вимірює тиск?

               - нормальний атмосферний тиск?

               - коли найвища температура в добі?

               - що таке амплітуда температури?

               - як знайти середню температуру за добу?

               - як знайти середньорічну температуру?

               - як знайти річну амплітуду?

               - що таке бриз?

               - що таке мусон?

               - що називають абсолютною вологістю?

               - що називають відносною вологістю?

 

2 конкурс. « Розум – добре, а два краще»

     1 завдання. В підніжжя гори 780 мм., на вершині 650 мм.

                                   Знайти висоту гори. ( 1365 м.)

     2 завдання. В підніжжя гори 740 мм., на вершині 440 мм.

                                   Знайти висоту гори.( 3150 м.).

     3 завдання. В підніжжя 790 мм., на вершині 430 мм.

                          Знайти висоту гори. ( 3780 м.).

     4 завдання.

                         В підніжжя 770 мм., на вершині 620 мм. 

                          Знайти висоту гори. ( 1575 м.).   

 

3 конкурс. Конкурс капітанів.

                1. Температура + 10 З, водяної пари 8 р.

                Яке повітря насичене або ненасищенний? ( немає).

                2.  + 30с, 30 р.  ( так).

                3.  – 20 З, 1 р.  ( так).

                4. + 20 З, 15г. ( немає).

 

4 конкурс «Твій шанс».

                1. Температура + 10 З., водяного пора 5 р.

                 Знайти  відносну вологість. (50%).

                2. Температура + 30 З., пара 10 р. 

                Знайти відносну вологість. (33%).

                3. Температура  0 З., пара 1 р.

                 Знайти відносну вологість. (20%).

                4. Температура + 20 З., пара 10 р.

                Знайти відносну вологість. (58%).

 

5 конкурс «Кожний сам за себе».

              - що таке конденсація?

              - назвіть види хмар

              - найвологіше місце на Землі

              - що називається погодою?

              - що таке кліма

              - назвіть елементи погоди

              - полярний круг?

              - тропіки?

              - назвіть пояси освітленості

              - як залежить клімат від широти місцевості?

              - як залежить клімат від рельєфу?

              - як залежить клімат від близькості або віддаленості від              океана?

 

6 конкурс «Самий, самий»

              Що це за дати?

                      - 21 березня

                      - 23 вересня

                      - 22 червня 

                      - 22 грудня

 

Додаткові питання:

1. З яких хмар і чому випадають осідання?

2. Падають на Землю жаби, риби, зерно, раки, монети,

        апельсини. Що це за явища?

3. Що таке вітер?

4. Мінімальна температура в с. Озірне?

5. Який вітер переважає в нашій місцевості?

6. Максимальна температура в с.Озірне?

7. Січень – 2 ˚С., липень + 5 ˚С. Амплітуда?

8. Що таке середньомісячна температура і як её знайти?

9. Де холодніше на північному полюсі або на південному?

10. Чи завжди « день і ніч – доба прочь»?

11. Коли відбувається подовження струн на інструментах?

12. У якій півкулі сонце ніколи не буває на півночі?

13. Назвіть прилади, що вимірюють

              - температуру повітря

              - швидкість вітру

              - кількість опадів

              - атмосферний тиск

              - вологість повітря

   14. Експедиція Дарвіна в горах. Вода кипіла, а картопля не варилася. Чому? (кипіння швидше, температура низька)

   15. Січень – 5 ˚С., липень +20 ˚С. Амплітуда?

    16. Найнижча і найвища температура на Землі?

Підведення підсумків гри, виставляння оцінок.

doc
Додано
29 жовтня
Переглядів
43
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку