Урок-гра "Острів скарбів"

Про матеріал
Урок узагальнення і систематизації умінь й навичок з теми "Додавання і віднімання натуральних чисел." Урок проводиться у вигляді гри. Клас поділено на три команди. Мета гри - знайти скарб. Скарб вважається здобутим, якщо команда складе карту острова Скарбів і прочитає слово-код. Карта складається з шести частин, кожну з яких можна отримати під час успішного проходження певного етапу. На кожному етапі команди виконують певні завдання зтеми "дадавання та віднімання натуралних чисел". Завчасно залучити учнів для виготовлення елементів карти. Цю ідею можна використовувати для учнів 5-6 класів з будь якої теми. Дух змагань дітям подобається.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Узагальнити і систематизувати уміння й навички учнів розв'язування вправ на додавання і віднімання натуральних чисел; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення; виховувати активність, увагу, наполегливість.   Урок проводиться у вигляді гри. Клас поділено на три команди. Мета гри - знайти скарб. Скарб вважається здобутим, якщо команда складе карту острова Скарбів і прочитає слово-код. Карта складається з шести частин, кожну з яких можна отримати під час успішного проходження певного етапу.  

Номер слайду 3

1 5 8 6 2 4 7 3 По горизонталі: 2. Як називають числа, що додають. 3. Результат додавання. 5. Найменше натуральне число. 6. Число, яке віднімають. 7. Знак додавання. 8. Результат віднімання.   По вертикалі: 1.Число, від якого віднімають. 2. Дія, протилежна до віднімання. 4. Знак віднімання. Командам, які правильно розв`язали кросворд - одна частина карти острова.  

Номер слайду 4

Учні з кожної команди по черзі розв`язують приклади.   2873 + 4413 - 538 - 2134 + 1127 - 1793 + 1052 За правильну відповідь - друга частина карти острова.  

Номер слайду 5

На острові Скарбів мешкають черепахи-гіганти. Вони такі великі, що діти можуть кататися, сидячи у них на спинах. Якщо правильно виконати завдання, то можна дізнатися, як називається найбільша в світі черепаха. Для цього потрібно розташувати в таблиці букви відповідно до відповідей, які отримають учні під час розв`язування рівнянь. 613 554 440 792 91 447 363 588 49 129 Завдання. Розв'язати рівняння: 1) х + 47 = 96 (О) ; 2) у + 38 = 129 (С) ; 3) 467 + b = 596 (Е) ; 4) 498 + а = 945 (І) ; 5) х - 367 = 425 (М) ; 6) 510 - х = 147 (Л) ; 7) 1000 - у = 387 (Д) ; 8) 875 - х = 321 (Е) ; 9) х - 567 = 21 (Х) ; 10)675 - с = 235 (Р) .   Якщо слово відгадане, то команда отримує третю частину карти.  

Номер слайду 6

Щоб отримати четверту частину карти острова потрібно у трикутники, зображені на малюнку, вписати натуральні числа від 1 до 10 так, щоб сума чотирьох з них, вписаних у кожний великий трикутник, дорівнювала 25.  

Номер слайду 7

Яка маса слона і верблюда? Щоб знайти масу слона, верблюда і жирафи, осел поставив їх усіх на ваги. Їх загальна маса виявилась 6160кг. Коли на вагах залишились верблюд і жирафа, ваги показали 1151кг. Нарешті на вагах залишилась жирафа, і маса її була 475кг. За правильну відповідь – п`ята частина карти острова.  

Номер слайду 8

Щоб здобути останню частину карти острова, потрібно заповнити схеми:   98 57 - 15 - 16 + 23 + 27 ? ?

Номер слайду 9

Таким чином, гра на здобуття всіх частин карти острова закінчена. Склавши карту, учні знайдуть скарб - ЗНАННЯ.

ppt
Додав(-ла)
Ціленко Олена
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
23 січня
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку