Урок-гра Поле чудес на тему "Найбільший спільний дільник, найменше спільне кратне"

Про матеріал
Поле чудес на тему "Найбільший спільний дільник, найменше спільне кратне" .
Перегляд файлу

6 клас

 

               Поле чудес на тему:      СД і НСК  чисел"

За участь у грі, учень може отримати оцінку, на цьому ж уроці він може отримати ще одну оцінку, якщо він відгадає зашифрований вислів або слово, записане на дошці. 

Девіз гри: Граючись, ми перевіряємо, що ми вміємо і, що ми знаємо!

Мета :

Навчальна: сприяти формуванню побудови алгоритму знаходження НСД і НСК чисел; формувати навики знаходження НСК і НСД чисел за допомогою розкладання на прості множники.

Розвивальна: розвивати мислення учнів, підвищувати рівень математичної культури,, розширити кругозір учнів.

Виховна: формувати інтерес до предмета, вміння висловлювати свої думки, вислуховувати інших, відстоювати свою точку зору; виховувати увагу, розвивати кмітливість.

Форма проведення: особисте змагання між учнями в розв’язуванні прикладів, знанні правил та означень на знаходження НСД і НСК чисел.

І. Організаційний етап

Привітання, повідомлення правил гри. Вибір двох ведучих. 

ОДИН ведучий фіксує отримані учнями оцінки, слідкує за підказками із класу.

ДРУГИЙ – виставляє на «табло»(дошці) картонні карточки, підраховує кількість букв у слові, відкриває відгадані букви, проводить ігри в секторі «А».

Правила нашої гри:

Капіталом у нас є оцінки.

Оцінка «5-6» ставиться тому гравцю, який правильно називає букви два рази підряд, при цьому він залишається грати далі, але хід переходить до іншого.

Оцінка «7-8-9»  ставиться тому гравцю, який правильно відгадав слово.

Оцінку «10 – 11» – отримує той гравець, котрий дійшов до супер – гри.

Гравець може відмовитися від супер – гри він і так переможець.

Супер – гра.

Гравцю – переможцю через 15 секунд потрібно або показати  відгадане слово, або дати формулювання  відгаданому поняттю.

Під час  гри в трійках, якщо гравець називає слово неправильно, він вибуває з гри. За підказку глядачеві ставиться відповідно «2 », а слово замінюється.

А зараз познайомимося із секторами. Спочатку познайомимося із щасливими секторами, їх небагато.  

СЕКТОР “Ш” попросити будь – якого учня в класі назвати результат або букву.

СЕКТОР “А” – (Альтернатива) граєте з кубом, кидаєте його по 2 рази, ведучі відкривають букви, які випали; якщо правильно відповіли, через 15 сек, то отримуєте «10» і хід передається другому. 

СЕКТОР “2”ід двічі ) – ви маєте можливість, два рази підряд назвати букви, навіть якщо перша буква була названа неправильно. 

СЕКТОР “Т” (“Тема”) –  в оголошенні, було сказано декілька тем, з якими будуть зв’язані слова. Коли випадає цей сектор, ведучий робить підказку, яка допоможе відгадати вам слово. Кожна така «підказка» наближає гравця все ближче і ближче до слова, спочатку підказки загальні, а потім більш конкретні.  

СЕКТОР “В” (Варіант) –  якщо випадає цей сектор, ви називаєте перші літери, якщо правильно, то повторюєте хід, якщо ні, то хід переходить до іншого гравця.

СЕКТОР “П” (“Приз”) – приз, це пояснювати не треба.

Познайомимося з нещасливими секторами:

СЕКТОР “0”перехід ходу

СЕКТОР “Б”  банкрут”,пропускаєте хід.

–Бажаємо удачі. Бажаючі зіграти в першій трійці, займіть, будь – ласка, місце біля ігрового стола.  

  1. Завдання для першої трійки гравців.

Знайдіть НСК(9 ; 14)=?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(сто двадцять шість )

  1. Завдання для другої трійки гравців.

Знайдіть НСК(180 ; 120) =?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(тристо шістдесят)

3. Завдання для третьої трійки гравців.

Знайдіть НСК(360; 420) = ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(дві тисячі сто)

4. Фінал гри .

Знайдіть НСК (110; 330) = ? (330)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(тристо тридцять)

5.Супер – гра

Завдання. За допомогою чого в теперішній час складують таблиці простих чисел?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ( решето Ератосфена)

ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ , ЯКІ НЕ БЕРУТЬ УЧАСТІ В ТРІЙКАХ

Виконавши завдання, Ви розшифруєте прислів’я яке тут написане.

1) НСК (15 і 9) = ? (45-Б)

 2) НСК (10 і 12) = ? (60 –Е)

 3) НСК (80 і 120) = ? (240 –З)

4) НСК (18 і 27) = ? (54- М)

 5) НСК (30 і 24) = ? (У- 120)

 6) НСК (9 і 14) = ? (126 -  К)

 7) НСК (80 і 16) = ? (80 – И)

8) НСК (90 і 40) = ? (360 – Н)

 9) НСК (20 і 15) = ? (60-Е)

 10) НСК (2 і 27) = ? (54 – М)

11) НСК (30 і 50) = ? (150 – А)

12) НСК (180 і 45) = ? (180 – Є)

 13) НСК (36 і 24) = ?  (360 – Н)

 14) НСК (15 і 10) = ? (150 – А)

15) НСК(40 і 30) = ? (120 – У)

16)  НСК (18 і 7) = ? (126 – К)

 16) НСК (16 і 5) = ? (80 – И)

БЕЗ  МУКИ  НЕМАЄ НАУКИ.

Учням, яким випадає приз, повинні спочатку розв’язати завдання і якщо правильно скажуть, що зашифровано, то отримають свій подарунок.

Відгадайте, який приз розігрується?

  1)

НСД (2 і 8) = ? Л – 3

НСД (3 і 9) = ? П – 2

НСД (5 і 25) = ? Т – 5

НСД (7 і 14) = ? А – 4

НСД (14 і 28) = ? К – 14

НСД (7 і 35) = ? О – 7                            (Платок)

2)

НСД (6 і 12) = ? К – 3

НСД (7 і 49) = ? Р – 5

НСД (5 і 15) = ? Ш – 7

НСД (3 і 12) = ? А – 6

НСД (4 і 44) = ? И – 4                       (Шарик)

 

3)

НСД (6 і 18) = ? Ч – 6

НСД (3 і 15) = ? К – 7

НСД (5 і 30) = ? А – 11

НСД (11 і 22) = ? Р – 3

НСД (7 і 28) = ? У – 5                           (Ручка)

 

4)

НСД (25 і 125)=? З – 4

НСД (4 і 8) = ? И – 17

НСД (3 і 36) = ? О  7

НСД (17 і 34) = ? Т – 25

НСД (7 і 28) = ? Ш11                         (Зошит)

 

От і закінчилася наша гра. Оцінювання учнів.

 

 

1

 

doc
Додано
21 листопада 2019
Переглядів
690
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку