Урок "Розв'язування вправ на всі дії зі звичайними дробами"

Про матеріал
Тема. Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами. Розв’язування текстових задач. Мета: • навчальна: продовжити формувати вміння та навички учнів розв’язувати текстові задачі та приклади на всі дії зі звичайними дробами; підготувати учнів до контрольної роботи; • розвивальна: розвивати здатність правильно і лаконічно висловлювати свою думку, міркування, встановлювати зв’язки; розвивати культуру мовлення учнів, інтерес до предмета; формувати вміння аналізувати, обґрунтовувати відповідь; розвивати компетентність учнів на уроці; • виховна: виховувати відповідальне ставлення до навчання; інтерес до нових знань і прагнення їх набувати; виховувати толерантність, старанність, охайність, дружбу.
Перегляд файлу

Тема. Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами. Розв’язування текстових задач.

Мета:

  • навчальна: продовжити формувати вміння та навички учнів розв’язувати текстові задачі та приклади на всі дії зі звичайними дробами; підготувати учнів до контрольної роботи;
  • розвивальна: розвивати здатність правильно і лаконічно висловлювати свою думку, міркування, встановлювати зв’язки; розвивати культуру мовлення учнів, інтерес до предмета; формувати вміння аналізувати, обґрунтовувати відповідь; розвивати компетентність учнів на уроці;
  • виховна: виховувати відповідальне ставлення до навчання; інтерес до нових знань і прагнення їх набувати; виховувати толерантність, старанність, охайність, дружбу.

Тип уроку: комбінований.

Методи навчання: робота в парах, експрес-опитування, тест, рефлексія.

Обладнання: пазл; картки із завданнями; скринька з запитаннями; малюнки для рефлексії, м’ячик.

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап.

1.1. Привітання.

 

1.2. Гра «Передай сусіду»: (учні передають м’ячик один одному і по черзі відповідають на запитання)

– Що я хочу отримати на сьогоднішньому уроці?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

(Один учень виходить до дошки та розставляє точки у правильній послідовності. Інші учні олівцем виправляють помилки, звіряючись з записами на дошці)

№505.

  C(1,24), A(, E(1,243), D(1,2(43)), B(1,2(4)).

№519.

НСК (26; 65) = 130

НСК (45; 105) = 315

НСК (21; 28) = 84

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • З якими числами ми з Вами працюємо вже більше місяця?
  • Які дії ми з ними виконували?
  • На сьогоднішньому уроці ми закріпимо здобуті вами вміння, а щоб було цікавіше зіграємо у лотерею та дізнаємося, виконавши всі завдання, у якій країні використовували дроби ще 4 тис. років тому.

ІV. Актуалізація опорних знань.

Скринька запитань (Учень витягує  запитання і  дає відповідь)

  1. Як додати два дроби з різними знаменниками?
  2. Як помножити два звичайних дроби?
  3. Як відняти два дроби з різними знаменниками?
  4. Як поділити два звичайних дроби?
  5. Як знайти дріб від числа?
  6. Як знайти число за його дробом?

 

V. Формування вмінь і навичок.

- Починаємо нашу лотерею! (учень виходить та витягує номер завдання).

 

№ 1. Розв’яжіть задачу.

 У каструлі було молоко. Пес Барбос відпив усього молока, а кіт Мурко – решти, після чого в каструлі залишилося1,2л молока. Скільки молока було в каструлі?

Розв’язання:

1) – частина молока, яке залишилося після пса;

2) – частину молока випив кіт;

3) – частина молока, яке залишилося після кота;

4) (л) – молока було в каструлі.

Відповідь: у каструлі було 3л молока.

Інший учень витягає наступну кульку

б) №2. Попрацюйте в парах.

1. Виконайте множення

а)

б)

в)

г)

д)

2. Виконайте ділення 

а)

б)

в)

г)

д)

3. Знайдіть число, обернене до

а)

б)

в)

г)

д)

4. Запишіть десятковим дробом

а)

б)

в)

г)

д)

5. Знайдіть від 63:

а)

б)

в)

г)

д)

 

6. Мультфільм займає об’єму пам’яті диска, що становить 420 Мб. Який об’єм інформації може вміститися на диску?

 

а)

б)

в)

г)

д)

 

в) №3. Розв’язати рівняння:

Розв’язання:

 

г) Фізкультхвилинка.

Доки ми вчилися, тихенько та швидко

До класу ввійшла сеньйорита-помилка.

І щоб вона геть пішла без зупинки,

Ми зробимо зараз фізичну хвилинку.

Правильно – руки вгору, неправильно – вперед,

Правильно лічимо, помилкам – кінець!


1) (так)

2) Обернене до є . (ні)

3) (так)

4) (ні)

5) (ні)

6) (так)


 

д) №4. Обчислити:

Учні об’єднуються в пари. Кожна пара самостійно розв’язує завдання. Хто перший виконав – піднімає руку

І)

ІІ)

ІІІ)

Розв’язання:


І)

ІІ)


ІІІ)

 

C:\Users\User1\Desktop\1qєгипет.jpg

VІ. Домашнє завдання.

 

«Подорож Цуценяти і Кроленяти»

В одному дворі жили Цуценя і Кроленя. Вони дружили і часто гуляли разом.

Одного разу Цуценя каже: «Давай вивчимо наше подвір’я». І пішли вони вздовж паркану.

– Перша сторона нашого подвір’я має довжину м, - сказало Кроленя.

Як виявилося, друга сторона двору на м більша.

Ідуть вони далі. Поміряли третю сторону – 12,3м, а четверта – такої довжини, як друга.

– Давай обчислимо довжину паркану навколо нашого двору, – запропонувало Цуценя.

Прибігли вони в сусідній двір до Мишенят.

– Привіт! Ми хочемо допомогти вам обчислити довжину паркану навколо вашого двору, – сказало Цуценя.

– А ми вже знаємо, що наш двір – незвичайний: всі чотири його сторони рівні між собою і дорівнюють по м. Давайте обчислимо разом довжину паркану, – запропонували Мишенята.

Цуценя і Кроленя допомогли Мишенятам обчислити довжину паркану. Який результат вони одержали?

– А який паркан довший і на скільки?! – зацікавилось Кроленя.

Домашнє завдання:

  • Розв’язати задачу-казку.
  • Повторити теоретичний матеріал, виконати завдання з підручника:

 

VІІ. Підбиття підсумків.

1. Бліц тест


1)   (М)

5) (Д)            


2)   (О)

6)   (Е)


3)   (Л)

7)   (Ц)


4)   (О)

8)   (Ь)


1

25

А

Ф

М

Ь

Н

Л

О

Д

Т

Е

Х

Ц

 

2. Оцінювання учнів.

 

3. Рефлексія.

 

– Чи отримав я на сьогоднішньому уроці те, чого очікував?

 

Як би ти оцінив свої здобутки на уроці?

 

          Я все зрозумів, я все роблю правильно

 

 

          Мені була зрозуміла більша частина матеріалу, але я ще іноді 

         припускаюсь помилок

      

 

          Я майже нічого не розумію, це все для мене дуже складне

 

 

Давайте попрощаємось з нашими гостями, скажемо їм:

– На все добре! До побачення!

 

 

1

 

docx
Додано
26 листопада 2019
Переглядів
495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку