Урок-гра пошук листівок з QR-CODE по темі «Раціональні числа та дії над ними».

Про матеріал
Урок-гра пошук листівок з QR-CODE для систематизації та узагальнення знаннь, умінь та навичок з теми «Раціональні числа та дії над ними».
Перегляд файлу

Раціональні числа та дії над ними

Мета:

  • активізація пізнавальної діяльності учнів;
  • підвищення інтересу до вивчення математики;
  • підвищення загальної культури учнів;
  • розвивати уміння учнів спілкуватися з іншими;
  • вчити працювати в групах;
  • вміння використовувати сучасні технології.

Тип уроку: урок-гра пошук листівок з QR-CODE.

Обладнання: смартфони або планшети в учнів з програмою для читання QR-кодів і підтримкою Інтернет, картки із QR-кодами, листівки А-4 з роздрукованими QR-кодами.

Правила проведення: Клас поділяється на команди по 3 учні. Після зчитування QR-CODE, учні виконують завдання та повну відповідь надсилають вчителю на Viber. Вчитель перевіряє на правильність виконання, і дає відповідь, якщо команда невірно виконала завдання вона може переробити або продовжити пошук. Кожна правильна відповідь – 1 бал. Отже, учні мають пройти всі пункти. Виграє та команда, яка першою виконає правильно всі завдання.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

Учитель. Сьогодні на уроці ми систематизуємо та узагальнимо знання, уміння та навички з теми «Раціональні числа та дії над ними».

ІІ. Локація «Старт»

Всі учасники збираються в класі, де проводиться інструктаж та об’єднання в команди. Вчитель повідомляє, що всі завдання зашифровані в QR-кодах, які розвішані по класі. Їх всього – 4.

  1. Розгадати ребуси

А)C:\Users\pc\Desktop\Для сайту на урок\rebus (2).png

Б) C:\Users\pc\Desktop\Для сайту на урок\rebus (1).png

В)C:\Users\pc\Desktop\Для сайту на урок\rebus (3).png

  1. Розгадати кросворд (повторення теоретичного матеріалу) Додаток 1
  2. Обчислити приклади: Додаток 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розв’язати рівняння: Додаток 3
  1. 0,4(6 – 4z) = 0,5(7–3z) – 1,9;
  2. 7 – 3y = 6y – 58;
  3. 6z = 28 – z.

 

4.  Виконати дії: Додаток 4

-8 4 : 2,1 - 4,64 : (-5,8) - 6 : 24 + 1,4 : (-0,28)

 

ІІІ. Фініш знаходиться там, де був старт!!!

Підведення підсумків, визначення переможців.

Додаток 1 Кросворд

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2 Приклади

C:\Users\pc\Desktop\Для сайту на урок\qrcode_15826852_.png

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3 Рівняння

C:\Users\pc\Desktop\Для сайту на урок\qrcode_15827104_.png

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4 Виконайте дії

C:\Users\pc\Desktop\Для сайту на урок\qrcode_15827822_.png

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 березня 2022
Переглядів
353
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку