5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Урок-гра «Поважай себе – поважатимуть люди тебе». 2 клас

Про матеріал

Мета: учити дітей бути уважними, привітними один до одного і до оточуючих. Складати усний опис і текст-міркування, уміти робити правильні висновки. Розвивати уважність, мовлення, мислення.

Виховувати доброту, чуйність, уважність, толерантність засобом гри.

Перегляд файлу

Тема:  Урок-гра «Поважай себе – поважатимуть люди тебе». 2 клас

Мета:  учити дітей бути уважними, привітними один до одного і до оточуючих. Складати  усний опис і текст-міркування, уміти робити правильні висновки. Розвивати уважність, мовлення, мислення.

Виховувати доброту, чуйність, уважність, толерантність засобом гри.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Повідомлення теми та завдань уроку.

Усі ми живемо в людському оточенні, поміж людей. А кожна людина — це індивідуальність, не схожа на інших ані зовні, ані своїм внутрішнім світом. Усі ми різні, та живемо разом, тому треба нам людей любити, іноді терпіти, але завжди поважати один одного, прислухатись до чужих думок. Іноді наступити на свою гордість, іноді відстояти свою правоту... Словом, важко жити з людьми, а без людей — неможливо. Ви-учні. Я хочу,щоб ви всі були успішними. А що таке «успіх»?

1.Вправа «Розкодуй слово»

Придумайте якість людини на кожну букву.

На уроці треба бути:  продовжіть -

  • Уважними
  • Старанними
  • Працьовитими
  • Ініціативними
  • Хорошими учнями.

Учитель: А тепер поясніть ці слова (діти роздумують, відповідають).

Молодці,ви добре впорались із завданням.

 

2. Повідомлення завдань уроку

-  Прочитайте  прислів’я  і скажіть, як ви його розумієте?

Привітному скрізь добре.

Діти відповідають, доповнюють.

ІІІ. Актуалізація знань учнів.

  • От ми вже  закінчуємо 2-ий клас. А чому ми навчилися? Що вміємо робити?
  • Погляньте на фото -1 вересня минулого року і майже 2 роки по тому. Зовні змінились? А характер, знання?
  • Гра «Відгадай, про кого я кажу» . Учитель зачитує опис зовнішності  окремих учнів та риси характеру.
  • Відвертість, щирість, прямолінійність..  Поверніться до сусіда по парті  і вкажіть на його позитивні сторони,тобто, за що його можна поважати.
  • Гра «Рожеві окуляри»

Не всі школярі дотримуються правил поведінки . Ми їх добре знаємо, та нам хочеться бачити вас чемними, вихованими, відповідальними.

  У мене є чарівні рожеві окуляри. Гляньте через них на своїх товаришів. Може, ми помилялись щодо їх характеристики?

 

(На стільцях-один проти одного- сидять різні за поведінкою учні. Вихований одягає окуляри й,придивляючись до однокласника, малює нам учня-мрію.)

Учитель робить висновки, що мрії повинні здійснитись, але й учень повинен докласти зусиль і оправдати надію.

Бесіда.

-  Розкажіть, чому не можна підвищувати голос на дорослих та перебивати їх, якщо вони щось розповідають?

 

 Розкажіть, чому не можна втручатися в розмову дорослих? А  якщо хочеться висловити свою думку, необхідно спочатку запитати дозволу?

 Поясніть, чому не можна казати дорослим «ти», а можна звертатися до них лише на «ви»? Розкажіть, як у давнину, навіть до матері та батька зверталися з певною повагою, лише на «ви».

  • А як заведено у вашій сім’ї?
  • Чи допомагаєте ви рідним?
  • Назвіть свої обов’язки по дому.
  • Як хлопчики повинні ставитись до дівчаток?
  • За що дівчатка поважають хлопчиків?

 

Літературна сторінка

 

* * *

Ніченька світліє, зірочка згасає,
Небо рожевіє. От уже й світає.
Сонце піднялося, землю освітило.
То ж і ти, дитино, теж берись за діло.

* * *

Озвався ранок сотнями пісень,
Співає поле, ліс і гори, й ріки!
Так починається весняний день.
Було так завжди й буде так навіки.

* * *

Добридень, гори, ліс, ставки, поля!
Добридень, люди! Щастя вам і долі!
Почався день, прокинулась земля,
І заспівав веселий вітер в полі.

* * *

Над річкою веселка зайнялася.
Така красива — всі в ній кольори!
Містком чарівним в небо піднялася
Й дарує казку діточкам згори.

 

Я БУДУ!

Що буде,

Якщо мене не буде?

І сонце мене не розбудить?

І дощик мене не остудить?

Та мами не буде зі мною?

І тата теж не буде?

Та бути цього не може!

Щоб не було ночі і дня,

Щоб не було тут мене!

* * *

АПЕЛЬСИНИ

На базарі тато з сином

Купували апельсини

І вирішили в парку сісти,

Апельсини ці з'їсти.

Син задоволений і щасливий,

І з посмішкою на обличчі,

Тому що в апельсинах

Вітаміни А, В, С,

Тому що апельсини

Разом брали тато з сином,

Тому що апельсини

Разом їли тато з сином,

А ще й тому,

Народ, що йде повз,

Так заздрив йому!

* * *

ХЛОПЧИСЬКО

Мій дідусь - він не старий

І бадьорий має вигляд,

Та тільки, ось, ломить суглоби,

До того ж спина болить.

 

Але якщо грати він стане,

За ним не наздогнати мені -

Забуде й про суглоби,

І про свою спині.

 

І я йому: - Ти не дуже,

Не треба зі мною рівні. -

- Та це не я - хлопчисько,

Який сидить у мені!

 

Рефлексія.

Підсумок уроку.

Знайдіть ТЕПЛІ слова для своїх рідних!

Привітність, чемність, уважність необхідні всім. Удома, у  громадських місцях, на роботі, з друзями, РІДНИМИ. 
Теплі, щиросердні стосунки народжуються в РОДИНІ. Звертаючись до рідних і близьких, ми виявляємо їм свою любов і пошану.

Будьте чемними і в школі,і вдома. Поважай себе – поважатимуть люди тебе!

 

 

docx
Додано
23 квітня 2018
Переглядів
757
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку