Урок-гра "Прості задачі із взаємопов’язаними величинами. Кафе БУМ" для 3 класу

Про матеріал
Тема: Прості задачі із взаємопов’язаними величинами. Мета: удосконалювати обчислювальні навички додавання та віднімання з переходом через розряд, табличного множення та ділення, актуалізувати уявлення про дроби, формувати вміння розв’язувати прості задачі на знаходження загальної величини, частини від відомого числа, розвивати мислення, увагу, пам’ять, формувати пізнавальні інтереси, виховувати вміння співпрацювати у групі.
Перегляд файлу

Тема: Прості задачі із взаємопов’язаними величинами.

Мета:  удосконалювати обчислювальні навички додавання та віднімання з переходом через розряд, табличного множення та ділення, актуалізувати уявлення про дроби,  формувати вміння розв’язувати прості  задачі на знаходження загальної величини, частини від відомого числа, розвивати мислення, увагу, пам’ять, формувати пізнавальні інтереси, виховувати вміння співпрацювати у групі.

Хід уроку:

  1.    Організація класу

Привітання «Долонька»

  • Давайте за допомогою наших долонько  подаруємо один одному побажання.
  • Працювати старанно, слухати уважно, оцінок відмінних, наполегливості, успіху.

Оголошення девізу уроку

  • Підніміть руку хто з вас був у кафе?
  • Чи любите ви ходити в кафе?
  • Сьогодні я пропоную вам відвідати  математичне кафе під назвою «БУМ».
  • І працюватимемо ми під девізом кафе  «Будемо уважно міркувати».
  • Коли ми заходимо в кафе що нам пропонують?(меню)
  •   Сьогодні в кафе ось таке меню:

Меню:

  1. Салат «Легкий»
  2. Піца «Смачненька»
  3. Гарнір Підготовчий та  м'ясо від шеф – повара
  4. Морозиво «Самостійне»

А також на протязі уроку ми  складемо свій рецепт успішного навчання.

Актуалізація опорних знань.

І розпочнемо ми з вами з салату «Легкий».

  • Вчитель називає число, а учні утворюють вирази.
  • Молодці, ми відкрили першу складову нашого успіху, і це уважність.

 

Гра «Знайди частину»

Групова робота

  • Переходимо до наступної страви.
  • Картинки по запросу "раскраска пицца""Перед вами піци, розділені на  частини. Але деякі піци «пересолені». Нам необхідно їх знайти.
  • Зафарбуйте пересолену частинку піци за дробами ( на піце указати дріб)
  • Молодці, і наступна складова нашого успіху старанність.

Повідомлення теми та мети уроку

  •         Як гарно ви впоралися. Я пропоную вам перейти до наступних страв, які допоможуть нам закріпити наші вміння у розв’язуванні простих задач на знаходження загальної величини.

І наступна страва в меню це «гарнір Підготовчий та м’ясо від шеф-повара»

fv-qO4bsTBI.jpgЗошит Скворцова 2 частина 3 клас С. 5 № 2

- Прочитайте задачу.

- Про що задача?

- Виділіть числові данні.

- Що вони означають?

- Яке число є шуканим?

- Чи можемо одразу відповісти на питання задачі?

- Чому?

- Чи можемо знайти масу картоплі? Капусти?

- Можемо тепер відповісти на питання задачі?

Розв’язання задачі.

І наступна складова успіху це активність.

 Фізкультхвилинка «Веселий кухар»

Повар кафе пропонує нам пограти у гру «Гарячі млинці».

Діти під музику передають один одному «млинець». Музика припиняється, сідає той, у кого був млинець.

 

Прочитайте задачу № 2.

  • Що тут змінилося?
  • Чи зміниться відповідь?
  • Як виразити дробом половину?
  • Як знайти масу капусти 1\2?
  • Яка буде відповідь задачі?
  • Розв’язання задачі.

Наступна складова успіху це працелюбність

Закріплення вивченого матеріалу.

Скуштували смачне м’ясо з гарніром , і переходимо до морозива  «Самостійного».

aewg_Z1ui4k.jpgРобота в групах

У кожної групи по 1 кульки для  морозива.

6 – жовтий та фіолет.

8 – голубий, розовий

9 – зелений, оранж.

NRXxdEBsL9E.jpgНі ріжках рівняння, на кульках відповіді.

Наступна складова успіху терпіння.

Логічне завдання

  • Сьогодні в кафе Бум акція «Хто виконає завдання керівника закладу», отримує бонус-картку.

Знайдіть периметр торта зі сторонами 6 см і 2 см. Накресліть квадратний торт  з таким саме периметром.

4hj89lofeTk.jpgОстанній компонент цілеспрямованість.

Підсумок уроку

Отже, ми склали рецепт успішного навчання. Прочитайте його ще раз.

За гарну роботу отримуємо бонус – картку.

 

docx
Додано
12 березня 2020
Переглядів
661
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку