Тема. Множення й ділення на 100. Розв'язування задач
Мета: вчити учнів застосовувати в обчисленнях правило множення та ділення на 100, формувати навички усних і письмових обчислень, уміння складати і розв’язувати задачі вивчених видів; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне; виховувати працелюбність.
Конспект уроку
І. Вступна частина
1. Організаційний момент
Вже дзвінок нам дав сигнал,
Працювати час настав,
Тож і ми часу не гаємо,
Працювати починаємо,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім третім класі,
Діти просто – молодці.
Сьогодні ми будемо подорожувати нашим містом. А відвідаємо один дуже дорогий заклад. У ньому можна поспівати, потанцювати і смачно поїсти. Хто вже здогадався? Так це кафе (слайд)
У меню нашого кафе будуть ексклюзивні блюда. Але щоб щось купити нам потрібні гроші. Це (слайд)
ІІ. Основна частина
Як відомо кожне кафе має своє меню. Отже і у нас воно є. Зверніть увагу. (слайд)
Але спочатку нам потрібно дізнатися режим роботи нашого кафе. Потрібно обчислити вирази. слайд
63:9+2(9) 24:8·3 (10)
64:8+7(25) 45:5·6+1 (5)
Отже, кафе працює з 09 години 25 хв до 10 год 05 хв.
А тепер зазначимо в зошитах дату відвідування нашого кафе.
Але ми не знаємо за якими столиками ми будемо сидіти. Щоб знайти своє місце потрібно обчислити вирази. (слайд)
Посмакуємо напоєм «Нектарний»
Як відомо бджілки добувають нектар з квітів. Квіти це числа. Потрібно каліграфічно написати їх. Але увага: хлопці записують у порядку зростання, дівчатка – у порядку спадання. (слайд)
Спробуємо блюдо «Новинка»
На основі здобутих знань (слайд) діти роблять висновок про множення і ділення чисел на 100.
Посмакуємо бутерброд «Числовий»
Підручник № 752 (слайд)
Робота над задачами № 753 та №754
Діти повторюють умову задачі
Мезим – шлунку добре з ним (слайд)
ІІІ. Заключна частина
Щоб піти з кафе, нам потрібно розрахуватися
Закінчіть речення: