Конспект уроку "Множення і ділення на 100. Розв'язування задач"

Про матеріал
розроблений конспект урку розрахований на учнів 3 класу, який має на меті вчити учнів застосовувати в обчисленнях правило множення та ділення на 100, формувати навички усних і письмових обчислень, уміння складати і розв’язувати задачі вивчених видів; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне; виховувати працелюбність.
Перегляд файлу

 Тема.   Множення й  ділення  на  100. Розв'язування  задач

Мета: вчити учнів застосовувати  в обчисленнях правило множення та ділення на 100, формувати навички усних і письмових обчислень, уміння складати і розв’язувати задачі вивчених видів; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне; виховувати працелюбність.

Конспект уроку

І. Вступна частина

1. Організаційний  момент

Вже дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав,

Тож і ми часу не гаємо,

 Працювати  починаємо,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім третім класі,

Діти просто – молодці.

 

Сьогодні  ми будемо подорожувати нашим містом. А відвідаємо  один дуже дорогий заклад. У ньому  можна поспівати, потанцювати і смачно поїсти. Хто вже здогадався? Так  це кафе (слайд)

У меню нашого кафе будуть ексклюзивні блюда. Але щоб щось купити нам потрібні гроші. Це (слайд)

  • Увага
  • Взаємодопомога
  • Дисципліна
  • Швидкість

 

ІІ. Основна частина

  1. Актуалізація  опорних  знань

Як відомо  кожне  кафе має своє меню. Отже і у нас воно є. Зверніть увагу. (слайд)

  • Салат фруктовий (усний рахунок)
  • Напій нектарний (каліграфічна хвилинка)
  • Блюдо «опрацювання нового матеріалу»
  • Бутерброд «Числовий» (Обчислення виразів(робота в групах))
  • Основна страва (Робота над задачами)
  • Коктейль «Цікавинка» (повторення вивченого)
  • Піца «Геометрична»
  • Десерт (заключна частина)


 

  1. Розпочнемо наш урок з усного рахунку - «Салат фруктовий».

Але спочатку нам потрібно дізнатися режим роботи нашого кафе. Потрібно обчислити вирази. слайд

63:9+2(9)           24:8·3 (10)

64:8+7(25)           45:5·6+1  (5)

Отже, кафе працює з 09 години 25 хв до 10  год 05 хв.

А тепер зазначимо в зошитах дату  відвідування нашого кафе.

Але ми не знаємо за якими столиками ми будемо сидіти. Щоб знайти своє місце потрібно обчислити вирази. (слайд)

  1. Каліграфічна хвилинка.

Посмакуємо напоєм «Нектарний»

Як відомо бджілки добувають нектар з квітів. Квіти це числа. Потрібно каліграфічно написати їх. Але увага: хлопці записують у порядку зростання, дівчатка – у порядку спадання. (слайд)

  1.  Оголошення  теми  і  мети  уроку

Спробуємо блюдо «Новинка»

 На основі здобутих знань (слайд) діти роблять висновок про множення і ділення чисел на 100.

  1. Робота в групах

Посмакуємо бутерброд «Числовий»

Підручник  № 752 (слайд)

  1. Фізкультхвилинка
  2. Основна страва

Робота над задачами № 753 та №754

  1. Коктейль «Цікавинка» (слайд)
  2. Піца «геометрична» (слайд)

Діти повторюють умову задачі

Мезим – шлунку добре з ним (слайд)

ІІІ. Заключна частина

  1. Десерт «Желе»
  2. Вставити пропущені знаки (слайд)

Щоб  піти  з  кафе,  нам  потрібно   розрахуватися 

Закінчіть речення:

  • Сьогодні я дізнався...
  • Було цікаво...
  • Було складно...
  • Я зрозумів, що...
  • Тепер я можу...
  • У мене вийшло...
  • Мене здивувало...
  • Мені захотілося...
docx
Додав(-ла)
Базима Ольга
Додано
12 березня 2020
Переглядів
1091
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку