Урок-гра "Світлофор" для ПТЗО

Про матеріал

При плануванні дидактичної гри важливим є чітка постановка мети і правил гри, моделювання її результатів.Майстрові необхідно визначити конкретні завдання і способи їхнього вирішення, шляхи досягнення конкретних результатів. Крім цього він повинен продумати специфіку і зміст розподілу функціональних обов`язків учасників гри, тактику своєї поведінки і відповідно з цим міру своєї участі у конкретній ігровій діяльності учнів.

Перегляд файлу

Урок-гра «Світлофор»

Зачитуються речення, а учні повинні підняти зелену картку, якщо згодні – червону якщо не згодні.

  • Шлакувати котел необхідно один раз на дві доби.
  • Аварійними вікнами користуватись при пожежі або при аварії.
  • При несправностях електроустаткування пасажирського вагона викликати машиніста.
  • Для аварійної зупинки котла опалення топку необхідно залити водою.
  • Заправляють вагон технічною водою.
  • Для розподілюючих труб системи опалення необхідна термоізоляція.
  • При зашлакуванні колосників температура в вагоні підвищується.
  • Якщо вода в котлі кипить, зявляються повітряні пробки.
  • Циркуляційний насос добавляє воду в систему опалення.
  • Рівень води в розширювачі контролюють по водопробним кранам.
  • Електричний кипятильник повинен працювати на стоянках поїзда.
  • Якщо режим «автоматика» не працює необхідно перейти на ручний режим регулювання роботи системи опалення.
  • На стоянках поїзда необхідно виключати люмінісцентне  освітлення.
  • При включеному електричному кипятильнику неможлива робота циркуляційного насоса.
  • Люмінісцентні лампи пасажирського вагона мають потужність 30 ват.
  • Опалення пасажирського вагона має чотири режима.
  • Аварійною кнопкою користуються, якщо необхідно зменшити швидкість руху.
  • Огляд пасажирського вагона починається з моменту прибуття поїзда в пункт формування.

 

 

doc
Додано
14 січня 2019
Переглядів
635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку