УРОК-ГРА ЯК ПРОЯВ ТВОРЧОСТІ

Про матеріал

Ефективним методом взаємодії вчителя і учнів на уроці є використання навчальних ігор, що відіграють одночасно навчальну, розвиваючу та виховну функції, мають велике значення для духовного, емоційного, інтелектуального розвитку дитини і дитячої фантазії.

Перегляд файлу

УРОК-ГРА ЯК ПРОЯВ ТВОРЧОСТІ

(доповідь)

Анжела Миколаївна Бобко,

вчитель обслуговуючої праці

 

Досить ефективним методом взаємодії вчителя і учнів на уроці є використання навчальних ігор, що відіграють одночасно навчальну, розвиваючу та виховну функції, мають велике значення для духовного, емоційного, інтелектуального розвитку дитини і дитячої фантазії.

У ході гри підвищується мотивація спільної навчально-пізнавальної діяльності, стимулюється увага, інтерес і творче мислення, підвищується активність, розвиваються творчі здібності. У грі практично програється конкретна ситуація в особах, що дозволяє краще зрозуміти психологію учнів – учасників реальних подій.

Гра – найприродніша й найпривабливіша діяльність дитини. Через те ігрові форми на уроці – це найоптимальніший шлях залучення дітей до навчання. Вона робить урок не тільки продуктивним і результативним, а й цікавим.

Проведення ігор на уроках можливо тільки за створення таких умов:

1) створення на уроці творчої атмосфери;

2) оволодіння учнями прийомами ведення творчого пошуку;

3) доброзичливе оцінювання творчої навчальної діяльності учні;

4) заміна традиційного авторитарного стилю спілкування педагогів з учнями на демократичний;

5) забезпечення умов для самостійного здобуття та практичного застосування учнями знань, умінь і навичок.

Отже, ігрова навчальна діяльність необхідна, вона відкриває широкі можливості для вивчення предмета.

 

 

ПРИКЛАДИ IГOP

Що в кулацi?

В кулацi може бути голка, наперсток чи iншi невеличкi iнструменти або матерiли, з якими учнi будуть працювати пiд час практичної роботи.

Гру доречно застосовувати на початку пояснення, щоб привернути увагу учнiв.

Пiд час гри учнi ставлять запитання та, отримуючи вiдповiдi, дiзнаються, що в кулацi.

Знайди за описом

Треба знайти серед інструментів та матерiалiв тi, що вiдповiдають опису.

Наприклад:

– невеличка, металева, з вушком (голка)

– її у вушко просили, строчи i душу весели (нитка)

– без рук, без нiг пiд лавку – приг (клубок)

 

Чарiвна скринька

Потрiбно знайти серед запропонованих інструментів та матерiалiв необхiднi та пояснити ix призначення.

Гру використовують при вивченнi інструментів та матерiалiв необxiдних для виконання будь-яких робiт (шиття, в'язання, вишивки, приготування їжi та iн.).

 

Змагання по викреслюванню

У списку слiв треба викреслювати слова, що належать до названої групи (наприклад: кухонний посуд, машиннi шви). Слово, що залишиться i є ключовим у вивченнi будь-якої теми.

Гру застосовують для повторення вивченої теми та актуалiзацiї знань учнiв.

 

Склади речення

Учнi отримують декiлька карток, на яких написанi слова. За певний час треба скласти з окремих слiв речення. Серед карток одна зайва.

Наприклад: довжину виробу вимiрюють по лiнiї середини спинки вiд сьомого шийного хребця до рiвня бажаної довжини виробу. Серед карток була ще картка iз словом "рукава".

docx
Додано
3 липня 2018
Переглядів
1000
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку