Урок-гра з інформатики

Про матеріал
закріплення та перевірка вивченого у 5 класі, виявлення знань учнів, виховання інтересу до предмета
Перегляд файлу

Дидактична гра «Своя гра»

Мета: закріплення та перевірка вивченого у 5 класі, виявлення знань учнів, виховання інтересу до предмета.

 Хід заняття: Організаційний момент. 5 хвилин.

Здрастуйте діти. Сьогодні ми з вами проведемо заняття в ігровій формі. Розбити клас на 2 команди Придумайте назву команд та виберіть капітана.

Назва нашої гри, яку ми сьогодні проведемо – «Своя гра», адже кожен з вас знає правила цієї ігри

Питання

Інформація:

1.назвіть органи почуттів людини, за допомогою яких вона отримує інформацію?

Відповідь: очі, вуха, язик, ніс, шкіра.

 2. Запитання: назвіть почуття людини, за допомогою яких вона отримує інформацію?

Відповідь: зір, слух, смак, нюх, дотик.

3. Питання: тварини також отримують інформацію за допомогою своїх органів почуттів. Яке, на вашу думку, найбільш розвинене почуття у орла?

 Відповідь: зір.

4. Запитання: назвіть види інформації щодо способу сприйняття.

            Відповідь: зорова, слухова, смакова, нюхова, дотикова.

 

Комп'ютер:

1 Питання: що входить до апаратного забезпечення комп'ютера?

Відповідь: системний блок, монітор, клавіатура, миша.

2. Запитання: що означає слово «універсальний»?

Відповідь: призначена для багатьох цілей.

3. Питання: які «професії» володіє комп'ютер (не менше 4)?

Відповідь: фотограф, вчитель, дизайнер, лікар, будівельник, архітектор, бухгалтер тощо.

4. Питання: основний інструмент збирання, зберігання та обробки інформації?

Відповідь: комп'ютер.

Зберігання інформації:

1 Питання: перший інструмент зберігання інформації?

 Відповідь: пам'ять людини.

2. Питання: система обміну повідомленнями, за допомогою комп'ютерних мереж?

Відповідь: електронна пошта.

3. Питання: в якому році в США почала функціонувати перша у світі комп'ютерна мережа?

Відповідь: 1969 рік.

Раунд 2. Кожній команді задається 4 питання, на які потрібно відповідати не задумуючись.

1. Основний пристрій введення інформації (клавіатура).

2. "Телевізор" комп'ютера (монітор).

3. Шкідлива програма (вірус).  

4. Місце зберігання інформації (пам'ять).

1. "Комп'ютерний гризун" (миша). 2. Найбільша кнопка на клавіатурі (Enter). 3. Влаштування виведення інформації на паперовий лист (принтер). 4. "Мозок" комп'ютера (процесор).

1. Всесвітнє глобальне павутиння (Інтернет). 2. Вказівник розташування на екрані (курсор). 3. Пристрій проектування зображення з монітора на екран (Проектор).

 

Раунд 3. Питання учасникам гри, без капітанів:

  1. Портативний (кишеньковий) обчислювальний пристрій. (калькулятор)
  2. Умовний знак для запису чисел. (цифра)
  3. За допомогою якої панелі інструментів можна намалювати коло, квадрат, криву?
  4. Лицьова поверхня дисплея, на якій висвічується текст чи зображення. (екран)
  5. Яка клавіша стирає символ зліва від курсора? (бекспейс)
  6. Зовнішній пристрій для вводу інформації з магнітних дисків. (дисковод)
  7. Основний пристрій введення інформації. (клавіатура)
  8.  «Серце» комп’ютера. (процесор)
  9. Яка клавіша стирає символ справа від курсору?( деліт)
  10.  Людина, що працює на ПК. (користувач)
  11.  Програма – паразит. (вірус)
  12.  Пристрій виводу звукової інформації. (колонки)
  13.  Штучна людина. (робот)
  14. Таблиця складається з … (стовпчиків і рядків)
  15.  Назвіть основні частини персонального комп’ютера.
  16.  Що називають редагуванням у MS Word?

Раунд 4.

Потрібно розшукати і записати якнайбільше слів, що стосуються інформатики. Представники команд по черзі виходять до дошки і записують терміни. Кожен представник команди може вийти 1 раз. За кожен термін команда отримує 1 бал. Виграє та команда, яка запише якнайбільше термінів.

И

Р

Ь

Ц

Е

О

Б

Є

К

Т

О

Р

Т

Г

Р

C

Т

О

В

Б

Ф

М

О

Н

І

Б

П

О

С

Я

А

Г

І

Я

І

Н

Р

И

В

А

Л

А

К

О

Д

Б

Л

Н

С

П

У

К

О

А

Ф

О

Р

Л

А

Т

З

А

Т

Р

О

Т

О

Л

Р

Л

У

М

Е

Н

Ю

А

М

Е

Т

Р

К

Ц

І

Я

А

Т

А

Р

В

А

Ц

А

Р

П

О

Н

Г

А

М

К

О

Т

А

І

Л

Л

А

В

Р

С

М

И

Н

Н

А

М

У

И

С

К

О

В

С

И

Т

А

Ш

Я

К

И

І

Р

Д

Р

У

Р

Е

Т

Н

И

Т

А

Б

Л

И

Р

А

О

С

Р

П

Р

Р

И

Д

П

Л

К

А

Ц

К

І

Р

Н

Ш

П

А

К

Й

І

Н

І

Є

Й

Я

А

У

В

К

Р

С

Е

Й

К

О

М

А

Н

Д

А

П

Т

А

А

И

И

М

К

О

В

О

Р

Д

Е

Р

И

С

Ч

З

Ф

Д

В

И

Н

А

В

Е

Ц

Ь

О

К

О

Т

І

Т

 

 

 

 

Підведення підсумків.

 

 

 

docx
Додано
12 січня 2022
Переглядів
713
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку