Мета Вчити дітей аналізувати прочитаний текст, робити висновки.
Розвивати зв'язне мовлення, читацькі навички.
Виховувати милосердя, доброту, бажання приносити радість іншим.
2клас
ЧИТАННЯ
Тема Чи легко приносити радість іншим?
В. О. Сухомлинський «Покинуте кошеня»
Мета Вчити дітей аналізувати прочитаний текст, робити висновки.
Розвивати зв’язне мовлення, читацькі навички.
Виховувати милосердя, доброту, бажання приносити радість іншим.
Хід уроку
І. Організація класу
Тренінг «Умій володіти своїм настроєм»
А настрій ваш, я бачу, різноманітний. У когось радість на обличчі, хтось чимось здивований, бачу також спокій і тривожність.
Усміхніться всім навколо:
Небу, сонцю, квітам, людям,-
І тоді обов’язково
День вам всім веселим буде!
ІІ. Мотивація навчання
Коли я приходжу до вас на урок, я думаю, що не тільки я навчу вас чогось нового,а й ви зможете мене навчити. Сьогодні ми будемо вчити один одного. Ми всі будемо в ролі і вчителів і учнів. Якщо ви мені не допоможете, урок не вдасться.
Закриємо очі і подумки скажемо: «Учителю, я допоможу тобі, і урок відбудеться.»
Мені дуже потрібна ваша допомога.
- У мене в руках насіння рослини. Як ви гадаєте, з якої рослини це насіння? ( Соняшник )
- Що потрібно для того, щоб проросло насіння? (Сонце, вода, тепло…)
- Якщо всього цього не буде, що станеться з насінням?
- Сьогодні ми з вами посіємо зерна доброти в класі. І від нас залежить, проростуть вони чи ні.
ІІІ. Актуалізація знань. Мовна розминка.
Назвіть одним словом.
к и н ш н я о с , е в о е р д , к і а к т в - рослини
(соняшник) (дерево) (квітка)
н я а ч е й з , е я н щ , к ш н я е о – тварини
(зайченя) (щеня) (кошеня)
Не ді жа доб си ну, лю
ла. оде рі кра а ть ди
(Не одежа красить людину, а добрі діла)
ІV. Повідомлення теми уроку
- Сьогодні ми з вами спробуємо відповісти на питання: «Чи легко приносити радість іншим?» Ми прочитаємо оповідання «Покинуте кошеня»
Прізвище автора зашифроване. Складіть частини слова в порядку збільшення кількості кутів.
хо сь кий Су млин
(Відповіді діти говорять вчителеві на вухо)
- Які твори В. О. Сухомлинського читали? Чим він відомий?
- Що ви очікуєте від уроку?
V. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.
маленьке, кошенятко, нявчить, пригорнулося, замуркотіло, раде-радісіньке
- Коли ви хвилювались і раділи, читаючи це оповідання?
- Коли ви зітхнули з полегшенням?
а) придумати продовження оповідання;
б) переказати оповідання;
в) знайти в тексті речення, що відповідає малюнку.
VI. Підсумок уроку. Рефлексія
( Діти прикріплюють квіти на зображення земної кулі .)
VII. Домашнє завдання
Читати оповідання. Переказувати, або намалювати малюнок.