Урок хакатон за темою "Artificial Intelligence Crimes" для учнів 10 класу

Про матеріал
План - конспект STEM - уроку англійської мови для учнів 10 класу шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов
Перегляд файлу

Хакатон “Artificial intelligence crimes. Who is to blame?”

Вчитель: Биданцева Марина Григорівна

Клас: 10

Тема: Crime / Злочин

Мета:

Формування ключових компетентностей:

  • Здатність спілкуватися іноземними мовами (розвиток здатності до комунікації в усній та письмовій формі на основі знання функцій мови, ресурсів (лексики, граматики) і норм мови, особливостей основних стилів і жанрів мовлення, типів мовної взаємодії; здобувати і опрацьовувати інформацію з різних (друкованих та цифрових, зокрема аудіовізуальних) джерел, критично осмислювати її, використовувати в усній та письмовій комунікації для обстоювання власних поглядів, переконань, суспільних і національних цінностей).
  • Компетентності у галузі природничих наук і технологій (формування наукового світогляду, розуміння змін, зумовлених людською діяльністю, відповідальність за наслідки такої діяльності).
  • Інноваційність (розвиток в учнів здатності реагувати на зміни та долати труднощі, відкривати нові ідеї).
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність (розвиток критичного і відповідального використання цифрових технологій, здатності безпечно застосовувати інформаційно-комунікаційні засоби).
  • Громадянські та соціальні компетентності (розвиток спроможності діяти як відповідальний громадянин, спираючись на розуміння загальнолюдських і суспільних цінностей цінностей, соціальних, правових, економічних і політичних принципів, співіснування людей та спільнот у глобальному світі; виявлення поваги до інших, толерантності, уміння конструктивно співпрацювати, долати стрес і діяти у конфліктних ситуаціях, дбайливе ставлення до соціального здоров’я; спроможність діяти в умовах невизначеності та багатозадачності).
  • Підприємливість і фінанасова грамотність (розвиток ініціативності, спроможності реалізовувати можливості та реалізовувати ідеї, створювати цінності для інших у будь-якій сфері життєдіяльності, здатність до активної участі в житті суспільства, уміння розв’язувати проблеми, готовність брати відповідальність за прийняті рішення; здатність працювати в команді для планування і реалізації проектів, які мають суспільну цінність).

Формування предметних компетентностей:

  • узагальнити та систематизувати знання лексики за темою «Crime»;
  • закріпити навички вживання модальних дієслів, що позначають логічні припущення, можливість, необхідність, обов’язок, заборону, висловлення критики (can / can’t / could / couldn’t / may / might / need / should / ought to)
  • активізувати новий лексичний багаж та граматичний матеріал за темою, творчо застосовуючи їх у новій, незвичній ситуації з метою вирішити соціально значиме питання.

Наскрізні вміння:

  1. читати з розумінням;
  2. висловлювати власну думку в усній і письмовій формі;
  3. критично і системно мислити;
  4. логічно обґрунтовувати позицію;
  5. діяти творчо;
  6. виявляти ініціативу;
  7. приймати рішення;
  8. розв’ язувати проблеми;
  9. співпрацювати з іншими.

Очікувані результати:

Учні:

  • розуміють і активно використовують лексику за темою уроку;
  • застосовують модальні дієслова, що позначають логічні припущення, можливість, необхідність, обов’язок, заборону, висловлення критики;
  • розуміють та аналізують контент відео, презентованого англійською мовою, що містить сюжет про катастрофу, пов’язану з використанням штучного інтелекту;
  • вміють аналізувати англомовні джерела інформації з Інтернету;
  • можуть вести дискусію, висловлювати власну точку зору англійською мовою. 

Обладнання та матеріали: мультимедійний комплекс, підручник Enterprise 4 Virginia Evans – Jenny Dooley by Express Publishing, ватмани, маркери, особисті пристрої з виходом в Інтернет.

Тип уроку: комбінований урок

Основні методи навчання: проблемне навчання, репродуктивні; частково-пошукові; пояснювально – ілюстративні; наочні – демонстрація, робота з підручником, схемами, мультимедійним проектором та комп’ютером; практичні та творчо-аналітичні методи.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Привітання.

T: Hello, children! Nice to see you! Ps: Nice to see you too.

Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we’ll continue our talk about crimes, we’ll sum up the vocabulary and grammar on the topic and we’ll try to apply it to a very new and urgent material. We’ll do it using a new and very interesting kind of work – hackathon.

Let’s start our lesson.

Уведення в іншомовну атмосферу. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності

1.Вправа «Товсті/тонкі запитання»:  5 хв.

Вчитель задає дітям питання, на тонкі запитання треба відповідь “yes / no”

  1. A house where you can easily get, is it burglar friendly?
  2. Do burglars think the bigger the house the richer the master?
  3. It is annoying and harmful to have watchful neighbours around, isn’t it?
  4. It is advisable to leave the light on in the hall when you leave the house for a long time, isn’t it?

Вчитель задає дітям товсті запитання, на які потрібно дати розгорнуту відповідь:

  1. What a burglar-friendly house is like?
  2. What steps can we take to avoid burglars breaking into the house?
  3. Why is it a good idea to label your valuable items?
  4. Who can identify weak points in security of a house?

2. Вправа «Прогнозування за ілюстрацією» - 2 хв.

C:\Users\User\Desktop\images.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

T: To your mind, what can we see in the picture?

 How can it be connected with our today’s topic?

 You’re quite right, today we are talking about the artificial intelligence and crimes which can be connected with it.

 

 ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОК

  1. Узагальнення і систематизація знань лексики і граматики за темою. Робота в групах. Робота з підручником. Вправа «Кластер»  – 10 хв.

T: First of all let’s remember what we have learnt on the topic “Crime”. Today we’ll work in 2 groups. Take letters in the box and make the groups, each group should make a word – one group – “artificial”, the other group – “intelligence”.

The first group should make a word cluster:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The other group should make a grammar cluster:                                                                              

 

 

                   

 

 

 

 

 

 

             

  1. Робота над STEM  проєктом – хакатон «Artificial Intelligence offences – Who is to blame?» - 25 хв.
    1.   Постановка проблеми. Мотиваційний етап. Формування команд, презентація проблеми, постановка задачі, таймінг.

T: Today we’ll try a new, very contemporary kind of work – Hackathon.  This kind of work came from IT-sphere. It is also known as a hack day. During this day usually IT specialists work upon a problem or a task concerned with software development. They usually work in teams and have a very limited time. In the end they present their ideas and talk them over together. This time is called “pitching”.

Before we start first of all let’s mind some STEM- related vocabulary. You can see it on the blackboard:

artificial intelligence (AI) – штучний інтелект

hackathon - хакатон

software – програмне забезпечення

pitching – пітчінг (коротка презентація проєкту)

autopilot - автопілот

in autopilot mode в режимі роботи автопілоту

advanced technology – інноваційна технологія

swivel – повертати, крутитися

Tesla vehicle – транспортний засіб Тесла

reduce impact – зменшувати вплив

engine - двигун

wreckage - уламки

fierce rivalry – жорстоке суперництво

single-aisle airplane – вузько фезюляжний літак

update - модернізувати

fuel efficient – той, що економить пальне

side effect – бічний ефект

full thrust – повна тяга

stall – втрата швидкості літака

workaround – тимчасове рішення

install - встановлювати

angle – кут

cockpit – кабіна пілота

altitude - висота

T:  Let’s watch the following video. While watching the video try to identify what happened and why it happened:

 https://www.youtube.com/watch?v=VgQwHDFohTo  - 1,6 хв

https://www.youtube.com/watch?v=H2tuKiiznsY – 5 хв.

T: What can see in these videos? What is in common? You’re quite right – it’s artificial intelligence programs or AIs which is responsible for these tragedies.. First of all let’s identify what AI is like and what it means. As you can see on the screen,

Artificial intelligence (AI) is a wide-ranging branch of computer science concerned with building smart machines capable of performing tasks that typically require human intelligence.

To your mind, what can be the examples of AI in our every day life?

Yes, thank you. Specialists define the next types of AI:

  • Siri, Alexa and other smart assistants
  • Self-driving cars
  • Robo-advisors
  • Conversational bots
  • Email spam filters
  • Netflix's recommendations

We’ll work with only two – smart assistants and self-driving cars.

The biggest problem today is that AI is a phenomenon which is just entering our lives and there are no laws which could regulate its activity. Moreover, no one knows what crimes can be connected with it. Today we’ll try to predict some of them and what is more important, we’ll try to think who can be to blame:

  • Engineers
  • IT specialists
  • Owners of the company
  • Government
  • Other variants

Each group must prepare a mind map on the paper or a fishbone. You’ll have 10 minutes for this task. During pitching we’ll talk your results over.

Fishbone example:

C:\Users\User\Desktop\fishbone.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mindmap example:

C:\Users\User\Desktop\mind-map-example-empathy.png

Завершальний етап. Представлення результатів роботи, обговорення. – 5 хв.

T: It’s high time to have pitching. Present your ideas using the modal verbs expressing probability.

ІІІ. РЕФЛЕКСІЯ

T: - What new things have you found today?

  • What was interesting at the lesson?
  • Where can we apply this information?
  • How can you assess your participation on the lesson?

Hometask: write an essay about crimes connected with AI and who can be responsible for them.

Використані джерела:

  1. https://builtin.com/artificial-intelligence
  2. https://www.youtube.com/watch?v=VgQwHDFohTo
  3. https://www.youtube.com/watch?v=H2tuKiiznsY
  4. https://www.mindmapping.com/
  5. https://www.google.com/search?q=fishbone+diagram+empty&tbm=isch&ved=2ahUKEwjSt9XvirX0AhUTIMUKHa4pDpEQ2-cCegQIABAA&oq=fishbone+diagram+empty&gs_lcp=CgNpbWcQAzIECAAQEzIECAAQEzoHCCMQ7wMQJzoFCAAQgAQ6BAgAEEM6BggAEAcQHjoECAAQHjoICAAQBRAeEBM6CAgAEAgQHhATUNkNWNIiYMotaABwAHgAgAFxiAGzBZIBAzQuM5gBAKABAaoBC2d3cy13aXotaW1nwAEB&sclient=img&ei=RlSgYdL8MJPAlAau07iICQ&bih=881&biw=1280&rlz=1C1PRFC_ruUA957UA957#imgrc=b1NYHLinOHS2nM

C:\Users\User\Desktop\AI.jpg

 

 

 

docx
Додано
30 листопада 2021
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку