Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок «Хімія – чарівниця, у ремонті помічниця»

Про матеріал
Ознайомити учнів із сучасними будівельними матеріалами, їх будовою та властивостями. Охарактеризувати можливості застосування цих матеріалів у сучасному житті.
Перегляд файлу

ЗВЕНИГОРОДСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА – ІНТЕРНАТ

 І-ІІІ СТ. –СПОРТИВНИЙ ЛІЦЕЙ

ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ

ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІМІЧНИЙ ТЕАТР

на тему :

«Хімія – чарівниця, у ремонті помічниця»

7 клас

 

 

 

 

 

                                                                         Підготувала : Крекотень Н.О.

                                                                          Вчитель хімії

                                                                          вищої  категорії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звенигородка

2019 рік

   Сценарій вистави на тему:

Хімія-чарівниця, у ремонті помічниця‘’

Мета. Ознайомити учнів із сучасними будівельними матеріалами, їх будовою та властивостями. Охарактеризувати можливості застосування цих матеріалів у сучасному житті. 

Сцена оформлена елементами сучасного будинку, в якому скоро розпочнеться ремонт.

Звучить музика.

Текст з-за куліси

 

Канікули влітку лише для дітей

Дорослі ж не можуть ніяк відпочити

Бо треба робити удома ремонт!

Завдання просте – треба все обновити.

На сцену виходять мама, тато і син Іванко.

Ведучий: І все починається завжди з малого..

Мама: Нам бажано пофарбувати підлогу

Ведучий: І понеслося: підлога, шпалери

                   І стеля, і кахель, і вікна, і двері…

Мама:      А потім ще нові стільці і гардини

                  А може ролети і нові картини?

Ведучий:  Нічого в квартирі уже не знайти!

                 Царює ремонт вже у кожнім куточку

                Усе в коробках, вже нема де пройти

Мама:(метушиться)’ Де фен? ‘’

Тато:(намазаний піною для бриття) Де рушник?  В решті – решт, де сорочка?

Мама: Спокійно! Нам треба разом цей кошмар пережити.

Іванко:(тримає в руках штани) Де нитки, мені треба джинси зашити!

Ведучий: А матеріалів повнісінька хата

На сцену по одному виходять будівельні матеріали  і заповнюють практично всю сцену

Іванко: Це просто кошмар, усього так  багато?

              Навіщо нам всі оці причандали?

Тато:    Це все для ремонту, ми ж все розказали.

Іванко: (сердито)Не хочу ніяких ремонтних баталій

              Хай буде все так,  як до цього було!

Мама: Але ж буде гарно, свіженько, красиво!

Син:  Добраніч! Незнаю нічого!

Іванко йде зі сцени

Батьки разом: Синку!!

Тато:  Можливо зранку буде все інакше

            І зрозуміє син бажання наше

Мама:Щоб затишно й гарно було в нас в оселі

             Гарненькі шпалери, білесенькі стелі.

Тато:   Він все зрозуміє, він гарний хлопчина

           Але, ще звичайно трохи й дитина.

Батьки йдуть зі сцени. Затемнена  сцена

Голос з-за куліс

В глибокій тиші спить родина.

І мама, й тато і дитина.

Тут через сон Іванко чує голоси

Іванко визирає з-за куліси

Будівельні матеріали оживають

Піна:  Навіщо нас сюди всіх занесли?

Шпаклівка:   Робити будемо ремонт у цьому домі!

Рідке скло:    Але ж Іванко нас бачить не радий

Силікон:       Ми ж для краси і зручності заради.

Кахель:        Щоб у домівці затишно було

Пластикова труба:        Щоб навіть від підлоги надходило тепло

Гіпсокартон:       Щоб стеля була рівна і гладенька

Вікно :        Якщо надворі шумно – в домі щоб було тихенько

Фарба і Барвники :          Щоб райдугою все переливалось

Ламінат:          Щоб нічого не скрипіло

Рідкі гвозді  :        Не хиталось!

Пінопласт:           Узимку щоб було тепленько

Валик і щітка :     Пофарбовано буде все рівненько

Шпалери :          І для мене в інтеррі знайдеться місцина

Гіпс  :               Я вже готовий до роботи: де щілини?

Затірка:            Стійте, але ж хлопчик проти нас

Клей :           Як це так! Ми ж вищий клас.

Піна   :             Ми вдосконалена форма комфорту

Гіпсокартон:         Полегшуєм людям ремонтні роботи

Клей :                 Ми створюєм шик, ексклюзив, інтерр

Кахель :               І не потребуєм високих манер.

Фарба  :              Всі ми, що тут, перед вами

Вікно:                     Нас хіміки створювали роками

Ламінат  :             Формули, досліди, практика.

Шпаклівка :          Та все! Наукова робота

Затірка :                  І тактика!!

Шпалери:               Ми все для людей, для їхніх домівок

Фарба :                   Готові до будь яких ваших вказівок!

Світло вмикається повністю. Будівельні матеріали завмирають.

Виходять мама, тато, син

Ведучий :

Дослухав Іванко ту їхню розмову

І вранці до мами і тата промовив

Іванко: Ну добре, я згоден, робіть свій ремонт

             Але в мене є додаткова умова

             Я хочу з вами стати до роботи

             Наносити клей, фарбувати

            Притримати кафель чи гіпсокартон

           Чи може шпалерів наклеїть рулон

Всі метушаться, прибирають, заносять нові меблі (стіл, стільці,крісло)

Звучить весела музика

Ведучий: І закипіла робота в квартирі

                  А тут уже меблі в новому текстилі

                  І всі задоволені в їхній родині

Всі дійові особи виходять і шикуються в ряд на сцені

Рідке скло: Ми створені тільки для вас, мої милі

Ламінат:      Навчайтеся добре, створюйте краще

Гіпсокартон: Ми ж будемо вам за це тільки вдячні

Пінопласт : Зробіть свій куточок затишним і світлим

Фарба: Нехай у комфорті граються діти

Барвник: Бо хімія дама серйозна й складна

 Рідку гвозді: Халатності геть не потерпить вона

Гіпс:Поставтесь серйозно – й вона вам віддячить

Валик  і щітка: Усім, що навколо, все що око побачить

Пластикова труба: Поважно заходить вона в кожний дім

Разом: Щоб краще жилося дорослим й малим!!!!

 

Музика звучить достатньо гучно. Куліса закривається

 

 

doc
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Сценарії
Додано
12 березня 2019
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку