Урок "Хто такі тварини"

Про матеріал
Тема. Хто такі тварини? Мандрівка у царство тварин. Ознаки живих природних об’єктів. Зошит (с.34-35)
Перегляд файлу

Предмет. ЯДС

Дата

Тема. Хто такі тварини? Мандрівка у царство тварин. Ознаки живих природних

           об’єктів. Зошит (с.34-35)

 

Перебіг уроку

І. Привітання


Добрий день всі, у кого хороший настрій!

Здрастуйте всі,  хто добрий і справедливий!

 


Вітаю всіх, хто присутній сьогодні  на уроці!

2. Новини дня

Пора року.. Дата …               Місяць…                    Сьогодні погода…

ІІ. Обмін інформацією

1. Оголошення теми тижня: «Світ тварин»

2. Ознайомлення з групами тварин

       Загадка

Шість лапок вони мають,

Стрибають, повзають, літають.

Вправно мед смачний збирають,

Нам рослини запиляють.

Павутиння сплетуть вмить,

В них робота кипить скрізь.

- Як одним словом назвати цих тварин?

-  Цих тварин називають комахами.

- З яких частин складається тіло комах? (З голови, грудей, черевця).

- Давайте перевіримо кількість лапок.

- То ж яку особливість мають комахи? (6 лапок).

3. Знайомство з пташками.

- Познайомимось з іншими тваринками і теж спробуємо назвати їх одним словом.

           Загадка

Тільки зійшло ясне сонечко,

Прилетіли гості до віконечка.

Дзьоб міцний вони мають,

Гарно крилами махають.

Пір’ячко яскраве переливається,

Щебетом все довкола наповняється.

- Як назвати одним словом цих тварин? Птахи

- Чим вкрите тіло птахів?

- Яку користь приносять птахи у природі?

- Як називається житло птахів? (Гніздо)

Гнізда бувають різноманітними.

- Навіщо люди роблять шпаківні?

- Як ви думаєте, що пташкам страшніше: голод чи холод?

4. Знайомство із звірами.

  Тепер спробуємо визначити ще одну групу тварин.

- Як їх назвати одним словом?

       Загадка

Хто вони? Скажіть нам сміло,

Шерстю вкрите у них тіло.

Гострі зуби і чутливий ніс,

Їх домівка – поле, степ та ліс!

- Як назвати їх одним словом?

Цих тварин називають звірі.

- Чим вкрите їхнє тіло?

- Яка  ще є одна ознака, за якою ці тварини об’єднуються в групу звірі?

( Мами - звірі годують своїх малят молоком).

- Що об’єднує цих тварин в одну групу?

5. Знайомство з рибами.

Є тварини, які не уявляють свого життя без води.

  У хатах прозорих всі вони живуть,
   Можеш ти їх бачить, та не можеш чуть.(Риби)

- Хто це?

- Як ви думаєте, яку ознаку мають риби? Тіло більшості риб вкрите слизькою лускою. Плавати рибі допомагають плавці та хвіст.

6. Перегляд відеоматеріалу «Якими бувають тварини» (Тривалість 3 хв 39с)

ІІІ. З’ясування суб’єктивного досвіду учнів з теми уроку.

1. Вправа «Закінчи речення

- Продовжте речення, добираючи потрібне слово.

Голуб, синичка, півень належать до …(птахів)            Щука, карась, сом це …(риби)

Жук, сонечко, метелик належать до …(комах)             Ведмідь, кішка, лисиця це …(звірі)

2. Вправа «Вилучи зайве» (у малюнках)

http://nasfoto.narod.ru/images/juki/thumbnails/thumb264.jpg

http://fotohomka.ru/images/Jan/09/8e014785cced5ac3b0971ed9c33cd470/mini_5.jpg

Для дітей

текст при наведенні

http://bizslovo.org/content/images/stories/torop2/sova04.jpg

http://ribak.com.ua/img/fish/karas2.jpg

http://birdlife.org.ua/images/byear10.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-zA0vTDobtmQ/VfWm9xdvbII/AAAAAAAAAn4/M3suK1GBm6Y/s1600/parus_m.gif

3. Робота в зошиті (с.34-35)

Завдання 1

Упізнати зображених тварин. Вписати числа у відповідні клітинки відповідні числа. Обвести відповідним кольором тих, які належать до однієї групи.

Завдання 2

З’єднати лінією зображення тварини та відповідної звукової схеми.

Завдання 3

Зафарбувати лише квадратики з одноцифровими числами, впізнати тварину.

ІV. Підведення підсумків.

Вправа «Незакінчені речення»

  • Тварини - живі, бо...
  • Я знаю такі групи тварин…
  • До комах належать…
  • Риби це..
  • Звірі це…
  • Тіло птахів вкрите…
  • Тваринам для життя потрібно...
docx
Додано
13 вересня 2021
Переглядів
1039
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку